Vragen over 3-MeO-PCE

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Ik heb 50mg 3-meo-pce in mijn bezit. Dit wil ik graag binnenkort uitproberen. Op basis van de psychonautwiki pagina is een light dosis 3 tot 6mg, Ik zal beginnen met ongeveer 10mg de eerste keer. Volgens de pagina duurt het effect 3 tot 5 uurtjes maar er staat niet bij of dit met snuiven of orale inname is. Ik wil het namelijk snuiven. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen die dit eerder gesnoven hebben. Wat was je dosis en en hoelang duurde het totdat je je weer normaal voelde (lees: normaal genoeg om te functioneren, niet helemaal terug naar baseline).

inner_search

Badass junkie
Het komt op met een lekkere golf euphorie, daarna gaat mijn hoofd over in een soort buzz en krijg ik ontzettend veel creativiteit.
Het gevoel om alles voor elkaar te willen krijgen. Dit gevoel Kan fijn zijn maar ook naar als je jezelf niet mee laat gaan met de flow.

Hier mij ervaringen omschreven in bepaalde doseringen : https://drugsforum.nl/threads/mijn-ervaring-met-3-meo-pcp.66621/
Jij hebt het over pcp , maar de vraag gaat over pce.
Imo is 3-meO-PCE iets lichter dan 3-meO-PCP
Een dosis van 10mg zal een perfecte start zijn , maar na een uurtje of 2 3 zal je nog wat willen bij nemen.
Ga dan voor een 6 a 8mg redose.
Ik vind de redose bij de 3-meO-***'s altijd lekkerder dan de eerste space.

Edit.
Ooo en een lekker jointje erbij :blush:

Gympie

Badass junkie
Jij hebt het over pcp , maar de vraag gaat over pce.
Imo is 3-meO-PCE iets lichter dan 3-meO-PCP
Een dosis van 10mg zal een perfecte start zijn , maar na een uurtje of 2 3 zal je nog wat willen bij nemen.
Ga dan voor een 6 a 8mg redose.
Ik vind de redose bij de 3-meO-***'s altijd lekkerder dan de eerste space.

Edit.
Ooo en een lekker jointje erbij :blush:

kzou er zeker niet bij blowen de eerste keer.. maakt voor een hele andere en heftigere ervaring ( bij mij )

inner_search

Badass junkie
kzou er zeker niet bij blowen de eerste keer.. maakt voor een hele andere en heftigere ervaring ( bij mij )
Zat standaard vanaf het eerste lijntje erbij , vind het wel iets hebben dat manisch euforisch, dan een lekkere psytrance op en loslaten.
Lekker.
Je moet je wel echt los kunnen laten gaan...
Maar komt nooit men neus nog in ☺

Edit.
Sterker nog , ik denk dak ik zonder weed niet van ketamine analogen zou gehouden hebben , vond het vrij saai zonder er op te blowen.
Het versterkt idd de trip en brengt je in een andere sfeer.
Dan moet je leren loslaten en komt 3-meO-*** tot zen recht (voor mij).
3-ho is een heel ander verhaal..
Da's gewoon een knock out op 8mg voor mij.

Laatst bewerkt:

Geelzuchter

Experimenterende gebruiker
Dit is mijn ervaring nassaal:

Very high potency (great for people with a huge K tolerance like me), easy to hole on, doesn't burn in the nose like MXPr, cheap, long duration, makes you motivated for doing chores, high anti-depressant properties, and really really visual 💚

But please watch out, the holes tend to be alot darker and more psychotic and ruthless and have a longer duration than K-holes. It's very energy consuming.

Handig om rekening mee te houden dat het zeker iets manisch heeft zoals de 3-MeO reeks. Je hele gedachtengang en kijk op dingen kan compleet veranderen. Dat kan positief maar ook gevaarlijk zijn als je daarin doorslaat (manisch, verwikkeld raken complottheorieen, verwarring, raar gedrag in sociale situaties, denken dat je een uitverkorenen bent, dat soort ongein). Daarom doe ik het liever alleen, en zorg ik dat social media en whatsapp uitstaat. Het heeft niet dat veilige vergevingsgezinde "vangnet" wat keta heeft en houdt geen rekening met hoe je er mentaal voor staat.

Laatst bewerkt:

De Zandman

Badass junkie
Ik ben nergens zo volkomen fucked up van geweest, als deze rc.
Goeiendag.
Daarna een partij manisch geweest...
Nee. Te heavy voor mij.

Geelzuchter

Experimenterende gebruiker
Dit is mijn ervaring nassaal:

Very high potency (great for people with a huge K tolerance like me), easy to hole on, doesn't burn in the nose like MXPr, cheap, long duration, makes you motivated for doing chores, high anti-depressant properties, and really really visual 💚

But please watch out, the holes tend to be alot darker and more psychotic and ruthless and have a longer duration than K-holes. It's very energy consuming.

Handig om rekening mee te houden dat het zeker iets manisch heeft zoals de 3-MeO reeks. Je hele gedachtengang en kijk op dingen kan compleet veranderen. Dat kan positief maar ook gevaarlijk zijn als je daarin doorslaat (manisch, verwikkeld raken complottheorieen, verwarring, raar gedrag in sociale situaties, denken dat je een uitverkorenen bent, dat soort ongein). Daarom doe ik het liever alleen, en zorg ik dat social media en whatsapp uitstaat. Het heeft niet dat veilige vergevingsgezinde "vangnet" wat keta heeft en houdt geen rekening met hoe je er mentaal voor staat.
Oeps, sorry dit gaat over O-PCE.

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Heb ongeveer 10mg uitgeprobeerd vorige week maar amper wat van gemerkt, heb er maar na 2 uurtjes wat Keta bij gedaan. Plan is om nu 15mg uit te proberen..

De Zandman

Badass junkie
Rustig aan!!
Te snel is ook voor je lijf niet aan te bevelen...
Kalm aan! Ke gaat heel goed iig....
Waarom die keta?

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan