1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over ketamine

Discussie in 'Ketamine' gestart door Marloes123, 17 jun 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Marloes123

Marloes123 Newbie

Hallotjes,

Ik heb wat vraagjes over ketamine. Op defqon ga ik waarschijnlijk: vrijdag spacecake eten of alcohol drinken, zaterdag wil ik waarschijnlijk ketamime proberen en zondag xtc. Ketamine heb ik nog nooit gebruikt, ik heb wel ervaring met truffels, 2cb, xtc. Ik wil ketamine oraal innemen.

1. Ik heb veel tripreports gelezen, maar daarin word het meestal gesnoven. Is het effect anders, behalve werkingsduur.
    2. Is het eigenlijk wel wel verstandig om ketamine voor het eerst te proberen op defqon?
    3. Hoe werkt het met bijnemen oraal? Neem je dan even veel als je eerste keer of juist meer of minder? En hoelang is verstandig om te wachten?

Als er mensen zijn met ervaringen ketamine in een festival setting, hoor ik graag hun ervaring .

Dankjewel,

Marloes

Laatst bewerkt: 17 jun 2018
  2. Memento

Memento Experimenterende gebruiker

1. Je moet veel meer nemen, het duurt langer voordat je het effect voelt en daardoor kan doseren lastiger zijn. Snuiven is gewoon de way to go.
    2. Verstandig zou ik het niet noemen, van ketamine hoef je maar een kleine hoeveelheid te nemen ( bij nasaal gebruik) dus een klein sleutelpuntje zou al flink effect kunnen geven ( mocht je zuivere ketamine hebben), en het is gewoon echt iets heel anders dan 2cb of xtc. Op een festival kan dit redelijk heftig zijn en kan het zijn dat je ergens moet gaan zitten. Echter is het effect wel kort ( 1- 1,5 uur bij nasaal gebruik) dus wanneer het iets te veel was werkt het wel weer snel uit.
    3. Ik kan alleen adviseren mbt bijnemen nasaal en dat is zeker in festival setting 1 uur wachten tussen elke dosering en niet meer nemen dan je eerste dosering. Ketamine kan stapelen waardoor je bijdosering heftiger kan vallen
    Mijn ervaring met ketamine op een festival is dat het vooral in de latere uurtjes wat leuker is omdat je er toch wel vaag/ dromerig van wordt en dat vind ik in de middag op een festival niet zo prettig. en overschat jezelf niet met de dosering ik heb deze fout wel eens gemaakt en sta dan zo in mijn eigen wereld dat ik niet meer kan dansen/ praten met de rest.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Vragen ketamine
  1. GoldenGrow
    Reacties:
    8
    Weergaven:
    1.288
  2. Fenrir
    Reacties: