-DANGEROUSLY
Newbie
Hallo ik ben vrij nieuw hier en met drugservaringen ook behalve dat ik wiet rook, Op 30 jan. ga ik voor het eerst XTC pakken samen met een goeie vriendin die al veel ervaring ermee heeft. We gaan dat doen tijdens het uigaan'Schoolfeest'. Ik vind het best spannend en weet niet of ik het durf. Het lijkt me zo drukte met veel mensen enzo k denk dat ik gek ga worden maar ik heb een paar vragen omdat ik ht belangrijk vind om ingelicht te worden over XTC zodat ik weet wat me te wachte staat.
1.Is het verstandig om je eerste XTC te pakke tijdens het uitgaan?
2.Moet ik eerst een halve nemen en als die inslaat de andere helft? Of gelijk een.
Ik pak 1 halfje buiten, en wil de andere helft eig mee naar binnen nemen zou dat gaan of word er streng op gecontroleerd?
3.Wat zijn de risicos kan ik out gaan, of een slehte trip ervaren?
4.Wat doen jullie voordat je XTC neemt, zijn jullie gespannen maar komt het toch weer goed?
5. Gedrukte pillen zijn die veilig en getest?
6. Kan ik na een halfje een joint roken en als dat halfje inslaat me andere helft pakke? Of moet ik het alleen bij die ene 1 pil laten
En nog even iets anders
ik heb laats een week erg last gehad van steken in het achterhoofd ik denk doordat het komt dat ik me uitrekte en me nekspier kramp kreeg maar het heeft wel invloed gehad op me hartslag die ging soms heel snel of deed pijn, Maar nu is het over zou ik het dan toch doen?
Bedankt alvast.
1.Is het verstandig om je eerste XTC te pakke tijdens het uitgaan?
2.Moet ik eerst een halve nemen en als die inslaat de andere helft? Of gelijk een.
Ik pak 1 halfje buiten, en wil de andere helft eig mee naar binnen nemen zou dat gaan of word er streng op gecontroleerd?
3.Wat zijn de risicos kan ik out gaan, of een slehte trip ervaren?
4.Wat doen jullie voordat je XTC neemt, zijn jullie gespannen maar komt het toch weer goed?
5. Gedrukte pillen zijn die veilig en getest?
6. Kan ik na een halfje een joint roken en als dat halfje inslaat me andere helft pakke? Of moet ik het alleen bij die ene 1 pil laten
En nog even iets anders
ik heb laats een week erg last gehad van steken in het achterhoofd ik denk doordat het komt dat ik me uitrekte en me nekspier kramp kreeg maar het heeft wel invloed gehad op me hartslag die ging soms heel snel of deed pijn, Maar nu is het over zou ik het dan toch doen?
Bedankt alvast.
) of er even misselijk van worden.