Vragen over mijn eerste XTC.

Hallo ik ben vrij nieuw hier en met drugservaringen ook behalve dat ik wiet rook, Op 30 jan. ga ik voor het eerst XTC pakken samen met een goeie vriendin die al veel ervaring ermee heeft. We gaan dat doen tijdens het uigaan'Schoolfeest'. Ik vind het best spannend en weet niet of ik het durf. Het lijkt me zo drukte met veel mensen enzo k denk dat ik gek ga worden maar ik heb een paar vragen omdat ik ht belangrijk vind om ingelicht te worden over XTC zodat ik weet wat me te wachte staat.

1.Is het verstandig om je eerste XTC te pakke tijdens het uitgaan?

2.Moet ik eerst een halve nemen en als die inslaat de andere helft? Of gelijk een.
Ik pak 1 halfje buiten, en wil de andere helft eig mee naar binnen nemen zou dat gaan of word er streng op gecontroleerd?

3.Wat zijn de risicos kan ik out gaan, of een slehte trip ervaren?

4.Wat doen jullie voordat je XTC neemt, zijn jullie gespannen maar komt het toch weer goed?

5. Gedrukte pillen zijn die veilig en getest?

6. Kan ik na een halfje een joint roken en als dat halfje inslaat me andere helft pakke? Of moet ik het alleen bij die ene 1 pil laten

En nog even iets anders
ik heb laats een week erg last gehad van steken in het achterhoofd ik denk doordat het komt dat ik me uitrekte en me nekspier kramp kreeg maar het heeft wel invloed gehad op me hartslag die ging soms heel snel of deed pijn, Maar nu is het over zou ik het dan toch doen?

Bedankt alvast.

Wirwar

Belezen gebruiker
Dat zou ik eigenlijk niet weten, maar volgens mij maakt dat niet zo veel uit.

2.Moet ik eerst een halve nemen en als die inslaat de andere helft?(Zou ik zo pilletje mee naar binnen kunnen nemen?)
Als ik jou was zou ik eerst een halve nemen, dan slaat hij niet zo hard in en kan je er een beetje aan wennen.

Ik denk dat je er heel veel moet slikken wil je er van out gaan.
Bad trip lijkt me bijna onmogelijk op xtc, je kan het hooguit het gevoel niet prettig vinden (lijkt mij niet :mrgreen: ) of er even misselijk van worden.

4.Wat doen jullie voordat je XTC neemt, zijn jullie gespannen maar komt het toch weer goed?
Ik vind het iedere keer toch wel weer even spannend maar dat is denk ik meer omdat ik er dan gewoon zin in heb :P
Als hij eenmaal begint te werken is de spanning wel weg.

Alle pillen zijn gedrukt volgens mij hoor :P
Als je zeker wil weten of er geen troep in zit moet je ze laten testen.

ik denk dat ik meeste bang voor ben dat ik niet weet wat er in die XTC pil zit voor hetzelfde geld zit er iets anders in ofzo.. Maar volgens mij komt dat maar heel weinig voor dat er troep in wrod gedaan

neti

Badass junkie
laten testen en dan snoepen

Lektroluv

Bewuste gebruiker
-DANGEROUSLY zei:
Hallo ik ben vrij nieuw hier en met drugservaringen ook behalve dat ik wiet rook, Op 30 jan. ga ik voor het eerst XTC pakken samen met een goeie vriendin die al veel ervaring ermee heeft. We gaan dat doen tijdens het uigaan'Schoolfeest'. Ik vind het best spannend en weet niet of ik het durf. Het lijkt me zo drukte met veel mensen enzo k denk dat ik gek ga worden maar ik heb een paar vragen omdat ik ht belangrijk vind om ingelicht te worden over XTC zodat ik weet wat me te wachte staat.

2.Moet ik eerst een halve nemen en als die inslaat de andere helft? Of gelijk een.
Ik pak 1 halfje buiten, en wil de andere helft eig mee naar binnen nemen zou dat gaan of word er streng op gecontroleerd?

6. Kan ik na een halfje een joint roken en als dat halfje inslaat me andere helft pakke? Of moet ik het alleen bij die ene 1 pil laten

En nog even iets anders
ik heb laats een week erg last gehad van steken in het achterhoofd ik denk doordat het komt dat ik me uitrekte en me nekspier kramp kreeg maar het heeft wel invloed gehad op me hartslag die ging soms heel snel of deed pijn, Maar nu is het over zou ik het dan toch doen?

Bedankt alvast.

HOI!

Je weet niet zo goed of je durft... Nouja prima menselijke gevoels voor iets nieuws! Je kan ook nog even wachten tot je 't neemt... tot dat je er wat meer in verdiept hebt, en weet dat je 't zeker weet!

Xtc zijn geen smarties en zo komen ze (als je 't mij vraagt) te vaak wel over!

ik heb geen zin meer om je andere vragen te beantwoorden..

misshcien zo weer :grin: sorry ben wat wazig

Nee ik ben niet zo bang maar meer zenuwachtig Omdat ik heel veel mensen om me heen heb die XTC gebruiken en dat ook wel eens zie. en lees er oko heel veel over maar het is nooit 100% te vetrouwen denk dat iedereen zich wel druk maakt van te voren en goeie raad kan nooit mis zijn :wink: Een meisje uit me klas is laats gepakt ermee toen ze flink aan het knalle was en was er toch wel van geschrokken zeker nadat ze buiten klappen kreeg van haar vader.

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Goed juist dat je even wat info inwint!!!!!!!!!!!

Zoveel peeps klappen zomaar shit naar binnen!

Je kan je pillen altijd even laten testen (http://www.drugs-test.nl/default10949.html) dan weet je wat erin zit...

Je hebt meer mensen in je omgeving die pillen slikken... Vast ook wel iemand die je goed(!) vertouwt, en je zuiver pillen kan geven!

Pillen kunnen heel erg veschillen qua sterkte... zo kan een hele sterke pil wel bijna 3 keer zo sterk zijn als een hele slappe!

Pak rustig een halfje wacht een uur (niet ongeduldig worden)...'T gevoel kan wat sterk zijn (hangt van de pil af en jouw lichaamsbouw (kg) en factoren als slaap eten enz). Laat t gevoel over je heen komen... er kan niets gebeuren...

Na dat uurtje kan je bijslikken als je wilt...

Drink veel water erbij!!! Liefst geen alcohol...wiet kan.. je word er extra wazig van...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Niet de beste manier om je kind op te voeden naar mijn mening, maar oke.

Heb ik de eerste keer ook gedaan, nouja "uitgaan".. punkconcert. Het was geweldig, ik denk dat je juist veel mensen om je heen wilt hebben, je hebt namelijk zo veel te vertellen, dat kan 1 persoon echt niet allemaal aanhoren (:

Als je zeker weet dat er naast MDMA niet veel geks in je pillen zit kun je er beter gewoon 1 nemen in plaats van een halve. Ik ken de plek waar je heen gaat niet, dus of er controle gaat zijn kan ik je niet vertellen.

3.Wat zijn de risico's kan ik out gaan, of een slechte trip ervaren? Als je het gewoon bij 1 pil houdt (waar verder geen troep in zit) zal er niks gebeuren, nouja behalve dan dat je het geweldig vindt.

4.Wat doen jullie voordat je XTC neemt, zijn jullie gespannen maar komt het toch weer goed? Ik neem geen xtc meer, ben er een beetje op uitgekeken. Maar de eerste keer is er bij alles wel een beetje spanning natuurlijk, omdat je niet weet wat er gaat komen.

Wat zijn gedrukte pillen? Bedoel je daar geperst mee? Dat zijn alle pillen (?) Veilig en getest weet je alleen als je ze (duh) getest hebt/hebt laten testen (:

6. Kan ik na een halfje een joint roken en als dat halfje inslaat me andere helft pakke? Of moet ik het alleen bij die ene 1 pil laten.
Als ik bij xtc ga blowen maakt dat qua gevoel bijna geen verschil, de joint smaakt alleen verdomd veel lekkerder.

Lektroluv zei:
Goed juist dat je even wat info inwint!!!!!!!!!!!

Zoveel peeps klappen zomaar shit naar binnen!

Je kan je pillen altijd even laten testen (http://www.drugs-test.nl/default10949.html) dan weet je wat erin zit...

Je hebt meer mensen in je omgeving die pillen slikken... Vast ook wel iemand die je goed(!) vertouwt, en je zuiver pillen kan geven!

Pillen kunnen heel erg veschillen qua sterkte... zo kan een hele sterke pil wel bijna 3 keer zo sterk zijn als een hele slappe!

Pak rustig een halfje wacht een uur (niet ongeduldig worden)...'T gevoel kan wat sterk zijn (hangt van de pil af en jouw lichaamsbouw (kg) en factoren als slaap eten enz). Laat t gevoel over je heen komen... er kan niets gebeuren...

Na dat uurtje kan je bijslikken als je wilt...

Drink veel water erbij!!! Liefst geen alcohol...wiet kan.. je word er extra wazig van...

Ja ik ga met mijn beste vriendin die ik goed vertrouw en die me ook wel zal helpen en me een beetje sturen omdat zij veel ervaring heeft.. Ik ben zelf best wel een relax persoon dat ik me op een gegeven moment gewoon kan overgeven aan de pil Ik vind het belangrijk om voorbereid te zijn op wat ik doe . Voor mijn leeftijd ben ik best wel klein 1.55 en weeg 52 kg..

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Pak eerst een halfje, en wacht zeker 2 uur voor je het andere halfje neemt, en misschien nog beter om pas na 4 uur bij te pakken, of misschien helemaal niet. Doe lekker rustig aan ermee, en wen rustig aan het gevoel wat je ervan krijgt.

Je hebt nog tijd zat om er helemaal vaag op te gaan, maar als ik je zo hoor dan is het beter lekker relaxed te beginnen. Als je een halfje neemt, dan kan er weinig mis gaan, en geen alcohol erbij, en de hele tijd veel water drinken!! Misschien ook prettig om in ieder geval 1 iemand om je heen te hebben die je vertrouwt, en die bij je is de hele avond, en die weet dat je xtc hebt gehad! Veel plezier, het is echt supertof! :wave:

Lektroluv

Bewuste gebruiker
-DANGEROUSLY zei:
Ja ik ga met mijn beste vriendin die ik goed vertrouw en die me ook wel zal helpen en me een beetje sturen omdat zij veel ervaring heeft.. Ik ben zelf best wel een relax persoon dat ik me op een gegeven moment gewoon kan overgeven aan de pil Ik vind het belangrijk om voorbereid te zijn op wat ik doe . Voor mijn leeftijd ben ik best wel klein 1.55 en weeg 52 kg..

Het hele forum stroomt toe om je advies te geven TOP :grin:

Je bent klein en licht... xtc zou bij jou wat meer effect geven dus (bij dezelfde hoeveelheid)...dus gewoon halfje.. niet laten opfokken :P

Dit kan je ook nog even kijk
http://nl.youtube.com/watch?v=cpaLUEqAdlw :)

Maar mijn belangrijkste tip is GENIET ervan.. 't is leuk :beer:

Als je zeker weet dat er naast MDMA niet veel geks in je pillen zit kun je er beter gewoon 1 nemen in plaats van een halve. Ik ken de plek waar je heen gaat niet, dus of er controle gaat zijn kan ik je niet vertellen.

De plek waar ik heenga is de mondial, waar ik vaker kom maar ik weet alleen dat er word gecontroleerd op wapens.. Dit jaar is het een schoolfeest dus niet zo uitgaan als normaal.. Vriendinnen van me hadden vorig jaar met het schoolfeest wel mee naar binnen genomen maar ik weet het niet. Misschien iemand die dat toevallig weet of er bij de mondial op word gecontroleerd? En mijn vriendin haalt altijd pillen bij iemand steeds dezelfde en er is nog niks geks met haar gebeurd dus ik denk en hoop dat ze die weer pakt.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
De eerste keer is de beste, mits je goed spul hebt uiteraard. Ik ben ook klein en weeg ongeveer net zoveel als jij en had mn eerste keer voor best goeie pillen gezorgd en had er 1 genomen. Dit was zoiezo mn eerste keer harddrugs.. was er maar een manier om dat overnieuw te doen.. :hearteyes:

Lektroluv

Bewuste gebruiker
^ In je sok stoppen... beetje bij je teen...

Bij binnenkomst even naar de plee er weer uithalen... dans niet zo lekker :grin:)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
-DANGEROUSLY zei:
De plek waar ik heenga is de mondial, waar ik vaker kom maar ik weet alleen dat er word gecontroleerd op wapens.. Dit jaar is het een schoolfeest dus niet zo uitgaan als normaal.. Vriendinnen van me hadden vorig jaar met het schoolfeest wel mee naar binnen genomen maar ik weet het niet. Misschien iemand die dat toevallig weet of er bij de mondial op word gecontroleerd?
Ik heb zoiezo geen verstand van discotheken, deurbeleid en drugscontrole. Maar als je van plan bent om het bij 1 pil te houden (wel aan te raden), kun je die het best gewoon nemen voordat je naar binnen gaat. Zo vermijd je de risico's en onnodige ellende.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Begin met een halfje, en je kunt die pil verder makkelijk meenemen, het is een schoolfeest? denk niet dat ze daar fouilleren, en als je zeker wilt zijn, gewoon in je bh stoppen!!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
^Verstandig, maar zo was ik in mijn beginperiode niet, ik hield ervan om mezelf gelijk in het diepe te gooien. Misschien niet de meest verstandige manier, maar ik heb het wel altijd als de leukste ervaren.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Lektroluv zei:
TechNora zei:
Begin met een halfje

HAHAHAH JA luister naar ONS!!!!! halfje

We zijn prof. in de mdma

Haha, gaatie lekker jongen? :mrgreen: Maareh ik raad een halfje aan, omdat een pil toch meestal zo is samengesteld dat een normale jongenman er lekker op gaat, die zijn meestaln wel 2 keer zo groot en zwaar als wij kleine meisjes. Daarbij komt drugs bij vrouwen sowieso harder aan heb ik wel es gehoord, vooral als je ongesteld bent... dus vandaar raad ik aan een halfje.......................................... :mrgreen:

ik wil gewoon chillen met me vrienden lekker los gaan Van de mensen en de muziek genieten ik wil het echt ervaren.. Niet zoals de meeste zich kapot vrete aan die pille alleen omdat ze het nodig hebbe 'Denken ze' en vervolgens zichzelf verneuken. Als mijn eerste ervaring goed is zal ik het bij het uigaan nog wel eens doen maar niet elke week paar keer in het jaar.
Ik ken de dealer wel vaak mee gesmoked.. Ik denk dat als die troep verkocht dat die wel klappe kreeg maar mensen zijn altijd positief over zijn XTC

En nog even iets anders

Bedankt alvast.

Zou dat gevolgen kunnen hebben?
Vind het heel fijn dat jullie me toch informatie geven over XTC dat helpt me wel goed om bewust te zijn met wat ik doe

Lektroluv

Bewuste gebruiker
[quote="TechNoraHaha, gaatie lekker jongen? :mrgreen: [/quote]

Ik hoef jou als mede southpark/family guy fan niets uitteleggen :beer:

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Gwn een hele pil steken en niet piekeren of gaan stressen dat je zult 'bad' gaan.. Ik snap zelfs niet hoe mensen kunnen badgaan op Xtc anyway.. En het is zeker aan te raden om op een party te gebruiken, zeker de 1ste keer!

Samz

Experimenterende gebruiker
Op een party is het waarschijnlijk juist leuker. Je gaat niet denken dat het te druk is, want je wilt graag met veel mensen praten.
Ik heb de eerste keer wel eerst een halve genomen, omdat ik wat bang was.

hersenspinsel

Bewuste gebruiker
Ik zou ook gewoon 1 hele droppen, het is toch de eerste keer, en ik denk dat het leuker is als je de eerste keer gewoon 1 hele dropt, voor een maximale toffe en onvergetelijke avond.. :hearteyes:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Zorg dat je lekker in je vel zit, dat je een beetje zenuwachtig bent is heel logisch, maar ga jezelf niet bang maken van te voren, dat kan negatief uitwerken en dat is hartstikke zonde. De meeste mensen ervaren de eerste keer namelijk als heel mooi en bijzonder! Hou dit in je achterhoofd, als je iets begint te voelen.
Het is het meest verstandig om met een halfje te beginnen, je kan later altijd nog de rest innemen. Ik had overigens de eerste keer genoeg aan alleen die halve!
Als je het niet prettig vindt om in een drukke omgeving te zijn als ie inslaat, kun je het natuurlijk ook alvast nemen voordat je binnen bent. Ik deed dat bij mijn eerste keer ook. Toen het begon te werken, zat ik op een rustige plek in de buitenlucht samen met wat vrienden die al wat meer ervaring hadden. Dit vond ik zelf heel prettig, want zo kon ik dat nieuwe gevoel rustig op me in laten werken. Pas toen ik er helemaal aan gewend was ben ik naar binnen gegaan. Je zal al snel merken dat je een enorme behoefte krijgt aan dansen en sociale contacten en dat de drukte om je heen dan juist plezierig voelt. Vergeet trouwens niet voldoende te drinken - GEEN alcohol uiteraard - en dan kan jouw avond vast niet meer stuk!
Heel veel plezier binnenkort!

teebo

Bewuste gebruiker
pilliewilly zei:
Gwn een hele pil steken en niet piekeren of gaan stressen dat je zult 'bad' gaan.. Ik snap zelfs niet hoe mensen kunnen badgaan op Xtc anyway.. En het is zeker aan te raden om op een party te gebruiken, zeker de 1ste keer!

mdma regels:

als je mdma gaat pakken mag je absoluut niet weten wat het in godsnaam is
als het goede mdma is moet je je absoluut nergens zorgen over maken
ben je niet 100% zeker of het goede mdma was, dan was het absoluut geen goeie :grin:

Hoe gaat dat testen krijg je hem dan ook weer terug? Vind het een beetje raar om XTC te laten testen want het is toch verboden.. Welke soort pil is aan te raden? Sommige mensen zegge dat ik een Blauwe mitsu moet nemen welke raden jullie aan?
Komt het vaak voor dat er troep in een pil word gedaan of teveel MDMA?

Bedankt trouwens dat jullie me zo goed advies geven zijn toch al minder zorgen.. Dit is mijn eerste harddrugs en ik wil absoluut niet dat er iets fout ik wil een leuke ervaring beleven en geen die in het ziekenhuis beland :P gaat of mijn ouders erachter komen natuurlijk :rolleyes:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Vooral: geen zorgen maken!! Lekker van genieten!! Drop een halfje, en de kleur, en type zeggen niks over de inhoud... Maar ik ken wel hele goeie blauwe mitshu's als t dezelfde zijn zit je gebakken!! :wave:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
-DANGEROUSLY zei:
Bedankt trouwens dat jullie me zo goed advies geven zijn toch al minder zorgen.. Dit is mijn eerste harddrugs en ik wil absoluut niet dat er iets fout ik wil een leuke ervaring beleven en geen die in het ziekenhuis beland :P gaat of mijn ouders erachter komen natuurlijk :rolleyes:

Jij gaat ook helemaal niet fout, dit wordt een fantastische en speciale nacht voor je die je niet gauw meer vergeet! :hearteyes:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
-DANGEROUSLY zei:
kan ik van te voren een joint roken?

Ik zou als ik jou was gewoon lekker helemaal nuchter beginnen, als je eenmaal op de xtc zit, kun je er wel een jointje bij roken.

Ik heb lenzen hier liggen, niet omdat ik slecht zie maar gewoon .. Zou ik dat in kunnen doen of is dat niet goed worden je pupillen van de lenzen dan ook groot?

Pepnoize

Belezen gebruiker
ik draag lenzen omdat ik zonder niet goed zie, en ik heb er nooit last van als ik xtc gebruik.

maar de mijne zijn dan ook volledig transparant, jouwe zijn wss blauwe ofzo , met dus maar een klein gaatje voor je pupil? als je pupil dan groter wordt, weet ik niet of je nog goed gaat kunnen zien. vraag het me ook af eigelijk.

Bovenaan