Vragen over Yopo / paddo's

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hoi hoi,

Ik heb een paar vragen. Ik heb vandaag paddo's gehaald en ga ze morgen nemen, heb hier ook nog yopo zaadjes liggen en vroeg me af of er een kruistollerantie tussen deze twee is. Niet dat ik ze alletwee dezelfde dag neem, maar mischien neem ik later in de week nog yopo.

Ook vroeg ik me af dat wanneer je yopo hebt genomen hoelang het duurt voordat je weer kan nemen met hetzelfde effect en hoeveel zaadjes je zou moeten poffen voor een flinke trip (weeg ong. 90 kg denk ik)

Alvast bedankt! :wave:

-
sorry als t mischien raar geschreven is, ben beetje stoned :wink:

azgaza

Badass junkie
Ik heb nooit gehoord van een DMT/psylocybine kruistollerantie, maar ik dacht ooit gelezen te hebben dat het molecuul van DMT heel erg leek op psilocyne, en dat daarom psilocyne nog wel eens 'oraal actieve dmt' wordt genoemd.

Ik heb het net nagezocht en zie hier; het klopt:

http://www.erowid.org/chemicals/dmt/ima ... dmt_3d.jpg <-DMT
http://www.erowid.org/plants/mushrooms/ ... cin_3d.jpg <-Psilocyne

Het lijkt me dus wel een mogelijkheid dat er kruistollerantie zou zijn omdat deze moleculen zo veel op elkaar lijken, daarom zou ik er tenminste een week tussen laten voor de zekerheid.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
bedankt!
kan zelf nergens iets vinden waar duidelijk staat of er tollerantie is of niet.. naja ik zal proberen een week te wachten en mocht dat niet lukken zal ik hier wel schrijven of er tollerantie was of niet :wink:

Bengt

Bewuste gebruiker
Dumpy zei:
bedankt!
kan zelf nergens iets vinden waar duidelijk staat of er tollerantie is of niet.. naja ik zal proberen een week te wachten en mocht dat niet lukken zal ik hier wel schrijven of er tollerantie was of niet :wink:

Ik zou je niet baseren op die tollerantie.
Er is een grote kans dat je niet het volledige effect gaat hebben.
Yopo seeds goed consumeren en een trip beleven, is niet zo simpel.
Bestaan genoeg tripreports over.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Bengt zei:
Dumpy zei:
bedankt!

Ik zou je niet baseren op die tollerantie.
Er is een grote kans dat je niet het volledige effect gaat hebben.
Yopo seeds goed consumeren en een trip beleven, is niet zo simpel.
Bestaan genoeg tripreports over.

met goed consumeren bedoel je het laten 'poffen' in een pan , fijn maken en eetbare kalk erbij en snuiven? heb wel gehoord dat het snuiven vaak een hele opgave is..

Bengt

Bewuste gebruiker
Je kan ze ook roken.
Je kan ze snuiven.
Het is gewoon niet zo simpel om lekker te trippen op yopo seeds.
Soms voel je niets, soms ga je keihard.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Bengt zei:
Je kan ze ook roken.
Je kan ze snuiven.
Het is gewoon niet zo simpel om lekker te trippen op yopo seeds.
Soms voel je niets, soms ga je keihard.
Dat heb ik inderdaad gelezen ja..

ik had nog wel een vraag over roken, als je de zaden dan gepoft heb moet je het dan nog mengen met kalk voor je gaat roken? lijkt me niet maar weet het niet zeker..

Bengt

Bewuste gebruiker
Nee gewoon poffen, schilletjes afhalen, goed vermalen tot stof en :smoke:

Wel in een pijpje doen natuurlijk.

Goed inhaleren, en lang in je longen houden.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ok bedankt!
Ik denk dat ik het toch ga snuiven, schijnt wel het minst plezierig te zijn voor je neus, maar wel mooiere belevingen dan bij het roken (wat ik gelezen heb uit de reports)

Waarschijnlijk ga ik het morgen doen omdat ik dan een keuken tot m'n beschikking heb en een maat van me die er dan bij is (en mischien ook meedoet)
Toch ben ik nog beetje bang dat het niet gaat werken omdat ik dinsdag nog paddo's heb gedaan, maarja zal het wel zien.
Als het de moeite waard is komt er nog wel een report.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Het DMT molecuul lijkt idd heel erg op de Psilocybe molecuul. De LSD molecuul lijkt er ook een beetje op die van DMT.

N,N-DMT is gewoon de perfecte creatie om je geest los te koppelen van je lichaam :wink: Als je DMT wil ervaren raad ik je aan een simpele extractie te doen. Met wat huishoudelijke spullen en een euro of 100 kom je al een heel eind.

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=8200

Bengt

Bewuste gebruiker
Het is echt niet zo simpel om die dmt te extracteren.
Voor DMT wacht ik liever tot het in mijn handen valt.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Bengt zei:
Hmm, ik ga je het niet geven, maar na een aantal uren onder invloed van een dikke dutchie had ik het recept zo klaar.

De grondstoffen zijn allemaal legaal verkrijgbaar, alleen het eindproduct staat op de opiumlijst.

raging_bull

Bewuste gebruiker
raging_bull zei:
Bengt zei:
Hmm, ik ga je het niet geven, maar na een aantal uren onder invloed van een dikke dutchie goed zoeken had ik het recept zo klaar.

De grondstoffen zijn allemaal legaal verkrijgbaar, alleen het eindproduct staat op de opiumlijst.

Bovenaan