Vreemde Coke?

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, volg het forum al wel een tijdje, maar had me tot op heden nog niet geregistreerd.... Nu heb ik eens een vraag, die ik persoonlijk hier nog niet gezien heb....
Ik gebruik occasioneel coke, één of 2 keer om de paar maanden.
Ik heb al redelijk veel verschillende gehad, de ene al beter dan de andere, maar nu is er toch iets raars aan het spul.
De Coke brandt enorm fel in de neus, en als ik zeg enorm fel, dan bedoel écht wel fel. Ik had dat nog nooit echt meegemaakt... Het kan al wel eens branden, maar zo extreem, nee...
Kwa effect was er eigenlijk bijna niks... Integendeel... Ik werd er zelfs niet echt zo goed van... Dat kan nu wel aan mij liggen, ik had een beetje een paniekreactie omdat ik het allemaal nogal raar vond. Een vriend van me, die samen met mij wat had genomen, voelde zich niet slecht, maar ook zeker niet euforisch. Om het met zijn woorden te zeggen: 'Het doet gewoon niets!'

Ik weet van Speed dat soms wel enorm kan branden, die effecten had het al helemaal niet...
Iemand hier ervaring mee? Ik zou naar een testcentrum gaan, maar dat hebben wij hier niet...
De vraag is ook, is het te vertrouwen om nog een keer te proberen? Er is nog een andere gram van hetzelfde, apart verpakt... In ieder geval dank bij voorbaat!

_shikantaza

Badass junkie
Aangezien je geen psychisch effect had ben je waarschijnlijk opgelicht. Coke brandt niet tenzij je wondjes in je neus hebt. Had het spul wel enige andere fysieke werking buiten het branden? "Gouden druppel", verdoofde neus / mond / keel?

Zonder vervelend te willen doen - Het enige dat echt uitsluitsel geeft is: laten testen. De testcentra zitten door heel Nederland en nooit echt ver weg, zeker voor de randstedeling / zuiderling --> http://www.drugs-test.nl/waar-kan-ik-drugs-laten-testen

Als je een smartshop in de buurt hebt zou je daar een testkitje kunnen halen, maar aangezien deze vrijwel altijd specifiek ontworpen zijn om op 1 soort drugs te reageren kun je de uitkomst al wel raden... zonde geld dus.

Eerst en vooral al bedankt voor je reactie!

Het punt is, dat ik uit België kom, dus het is voor mij redelijk onmogelijk, om te laten testen... Want ik heb wel Nederlandse kennissen, maar die mensen ken ik zeker niet zo goed om zoiets aan gaan te vragen...

Het rare is ook wel, dat het komt van mensen die ik regelmatig wel 'ns zie, en die er dus ook niet echt baat bij hebben mij op te lichten... Hoe dan ook moet het dan toch gebeurd zijn... Ofwel zijn zij op hun beurt opgelicht...
Want buiten uiterlijke kenmerken (waar je dus helemaal niet kunt op voort gaan), had het goedje er weinig van weg... Buiten dan misschien een beetje een verdroogde keel...

Weg ermee dan maar, want zowel bij mij als mijn maat brandde het spul verschrikkelijk, wat er toch wel op wijst dat er één of ander chemisch product op zit, en dat vind ik maar niks!

Bovenaan