Vreemde ervaring met Xtc en Mdma.

Djones

Newbie
Een paar weken geleden had ik bij Awakenings 3 pillen en een aantal likjes Mdma op, binnen zo'n 3 uur.
Alles leek prima te gaan, voelde mij gewoon fijn zoals het hoort onder invloed.
Maar nadat ik een paar mensen had ontmoet die ik van vroeger kende en al een tijdje niet meer gezien had, leek het alsof zo'n beetje de helft van het publiek mij bekend voorkwam van vroeger ofzo:)
Ik sprak wat mensen aan, maar die hadden natuurlijk een idee wie ik was.
Maar toch bleef het aan mij knagen, hoe meer ik namelijk om mij heen keek, hoe meer mensen ik dacht te kennen.

Op een gegeven moment realiseerde ik mij wel dat dit natuurlijk niet allemaal waar kon zijn, maar het was wel vreemd.

Ook had ik die avond geen idee emer waar ik was, compleet verdwaald zwalkte ik van zaal tot zaal.
Het waren er overigens maar 2 plus een kelder, maar voor mij leek het wel oneindig veel verschillende zalen te zijn.

Ook kreeg ik het idee dat de hoofdzaal veel langer was dan ie daadwerkelijk was en dat de vloer langzaam naar beneden liep.

Alles bij elkaar vond ik het een klein beetje eng, en hoop ik niet weer dit soort rare ervaringen te krijgen.

En zijn dit soort dingen ook jullie bekend of ben ik de enige?

caatje

Badass junkie
Ik heb ook vaak dat ik denk mensen te herkennen. Acteurs op tv te zien die in werkelijkheid heel anders heten of een andere film hebben meegespeeld.
Ik ben nog eens verdwaald in de wcruimte van een benzinepomp(!) die helemaal was verlicht met dat "blacklight". :rolleyes:

davie

Wijs gebruiker
Haha komt me bekend voor. Probeer er van te genieten zolang je maar niet para wordt. Ik heb ook vanalles rond zien lopen en nieuwe zalen ondekt terwijl ik in 1 zaal liep maar ik denk dat het er gewoon bij hoort. :grin:

ballie15

Belezen gebruiker
Remming

Toen ik voor het eerst pillen nam vond ik het allemaal niet zo cool wat er op me af kwam.
Later begreep ik eindelijk dat je alles gewoon moet laten komen en ervan moet genieten, remde zelf eerst veel te veel af en werd daar een beetje para van.
Sinds ik dat niet meer doe....whiiiiihoe!

Anathema

Belezen gebruiker
Re: Remming

ballie15 zei:
Toen ik voor het eerst pillen nam vond ik het allemaal niet zo cool wat er op me af kwam.
Later begreep ik eindelijk dat je alles gewoon moet laten komen en ervan moet genieten, remde zelf eerst veel te veel af en werd daar een beetje para van.

De eerste x dat ik een pilletje nam was op Mysteryland vorig jaar, ik begon braaf met een halve, en vond het allemaal super mooi! Ik dacht, toen het gevoel wat afzakte, acht neem nog maar een halfie.. maar die was een stuk pittiger dan de vorige.. ik wist niet wat me overkwam; ging ongelovelijk hard.. kreeg het tering warm, en begon lichtelijk ook te halucineren.. en aangezien dat echt de eerste x drugs (harddrugs) voor mij was.. schrok daar best van.. daarna heb ik een dik uur met mijn vriendje op een grasveld gelegen.. genoten van de muziek, voorbijgangers en vooral van elkaar.. HEERLIJK DIE MDMA!! Toen had ik echt het gevoel van; the world is mine!!! :mrgreen:
Toch probeer ik me aan die 3 mnd regel te houden, om het zo mooi te houden.. en dan natuurlijk het liefste met mijn vriendje er bij! Dan is het nog veel en veel leuker!!!

Anathema

Belezen gebruiker
Re: Remming

Anathema zei:
ballie15 zei:

De eerste x dat ik een pilletje nam was op Mysteryland vorig jaar, ik begon braaf met een halve, en vond het allemaal super mooi! Ik dacht, toen het gevoel wat afzakte, acht neem nog maar een halfie.. maar die was een stuk pittiger dan de vorige.. ik wist niet wat me overkwam; ging ongelovelijk hard.. kreeg het tering warm, en begon lichtelijk ook te halucineren.. en aangezien dat echt de eerste x drugs (harddrugs) voor mij was.. schrok daar best van.. daarna heb ik een dik uur met mijn vriendje op een grasveld gelegen.. genoten van de muziek, voorbijgangers en vooral van elkaar.. HEERLIJK DIE MDMA!! Toen had ik echt het gevoel van; the world is mine!!! :mrgreen:
Toch probeer ik me aan die 3 mnd regel te houden, om het zo mooi te houden.. en dan natuurlijk het liefste met mijn vriendje er bij! Dan is het nog veel en veel leuker!!!

Sorry, toch een beetje off topic.. aangezien mijn ervaring toch niet echt heel vreemd was.. maar juist heel mooi, alleen dat harde ervan; dat deed me ff schrikken.. ben ik mijn ei ook ff kwijt.. ghehehe :wave: :mrgreen:

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik heb ook wel eens van dat soort rare dingen meegemaakt.
Wat meerdere al gezegd hebben, gewoon over je heen laten komen. Blijf wel bij iemand die je vertrouwd en kent. Ik ga er dan nooit alleen op uit, aangezien je je soms dan toch niet helemaal prettig voelt. Probeer het over je heen te laten komen en probeer er een beetje van te genieten, hoe moeilijk soms ook. Je weet dat het vanzelf een keer op houdt. Werk het in ieder geval niet tegen.

Bovenaan