Vreemde gedachtes

Gegroet allen,

Ik heb de laatste tijd steeds vaker heel vreemde gedachten wanneer ik in mijn bed lig na een hevig avondje stappen. Het zijn vaak vlagen van gedachtes die door mij heen flitsen die werkelijk waar nergens op slaan, alsof ik in bed lig na een avondje M om maar te vergelijken.

Ik gebruik nooit heel erg veel, heb altijd wel al redelijk wat gedronken maar maak nooit een halve op. Is dit te wijten aan de combinatie van C en alcohol? Of waarmee het versneden is?
Of werkt coke soms gewoon op deze manier?

Tevens heb ik soms echt het gevoel alsof ik een hartaanval krijg ofzo zo hard gaat mijn hart dan tekeer. (nogmaals ik ben maar een recreatieve gebruiker! snuif geen grammen weg zoals sommige in mijn omgeving dat wel doen)

Groeten!

Bennie_Kook

Experimenterende gebruiker
Wat versta je onder vreemde gedachtes? Ik kan ook wel uren lang liggen nadenken over de raarste shit. Meestal besluit ik dan dat van me af te zetten en TV te gaan kijken ofzo, want teveel denken wordt je gek van!

Ja dan heb ik het echt over rare gedachtes, meest bizarre beelden schieten dan voorbij die werkelijk waar nergens op slaan of niet eens bestaan... alsof ik de realiteit en waanzin niet meer kan onderscheiden...

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Heb ik ook, zowel bij coke als mdma, net iets anders maar vergelijkbaar. Ligt gewoon aan coke op zich volgens mij, want als ik alleen coke gebruik heb ik het ook. Ik kan er soms wel mee lachen met die gedachtes. Vaak zijn het ook rare zinnen die dan in me opkomen ofzo of flarden van muziek of beelden oid. Meestal heb ik dan wel veel op als ik dat heb. Meestal lukt slapen dan ook niet. Geen idee waarom het zo is trouwens.

Bovenaan