1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

vriend bad gegaan op lsd

Discussie in 'LSD' gestart door jonkotemmer, 16 mrt 2019.

Tags:
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. jonkotemmer

jonkotemmer Newbie

ik had vorig weekend met wat vrienden lsd gedaan ik had 3 tabs gebruikt en twee vrienden van mij 5 een er van ging bad en zei dat hij even alleen wou zitten later kwam hij terug en zei dat hij naar huis wilde terwijl hij zat te pieken daarna kwam hij weer terug en zei hij hoe kan ik stoppen met leven daarna liep hij naar balkon en we hebben meerdere keren tegen moeten houden en daarna hebben we iemand nuchter gebeld en het was ook echt stom van ons dat we geen tripzitter hadden toen hadden we iemand nuchter gebeld heeft hem kunnen kalmeren toen zijn we naar buiten gegaan en een rondje in het park gelopen en toen hebben gepraat over zijn problemen en toen cheerde hij weer op en toen was alles redelijk goed toen zijn we weer terug naar het huis gelopen en was alles weer goed. ik heb mijn les geleerd dat er altijd een tripzitter bij moet zijn.

2. Amfitamientje Power

Amfitamientje Power Bewuste gebruiker

Tjeempie. Mooi verhaal, lekker kort ook.

3. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Wat een rot ervaring @jonkotemmer . Lijkt me eng om dat mee te maken. Gelukkig is het toch goed gekomen en hebben jullie hem kunnen helpen.
    Volgende keer idd een tripsitter erbij nemen, je ziet hoe trippen kan “mis”lopen.
    Sterkte man!

4. jonkotemmer

jonkotemmer Newbie

thx voor reply

De Dunne vindt dit leuk.
  5. Amfitamientje Power

Amfitamientje Power Bewuste gebruiker

Tja bad gaan is altijd een risico met trippen. Wel lullig joh. Volgende keer beter.

6. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Volgende keer beter? Ik denk dat er voor deze jongen beter even helemaal geen volgende keer komt, in ieder geval niet de komende tijd, duidelijk niet klaar hiervoor nu.

Sterkte @jonkotemmer, geen leuke ervaring. Enig idee van de sterkte van die zegels? En had een van jullie al wat tripervaring? Hoe hadden jullie je precies voorbereid en wat waren de verwachtingen? Een nuchtere tripsitter erbij hebben kan handig zijn als iemand voor het eerst tript, maar de dosis die eerste keer laag houden is eigenlijk nog belangrijker (en dan is het meestal genoeg als er een ervaren tripper - die meetript op bescheiden dosis - bij is).

Ik kan niet uit dit weinig gedetailleerde verhaal opmaken hoe jullie het allemaal aangepakt hebben, maar ‘drie tabs’ en ‘vijf tabs’ is nogal algemeen/vaag en het komt allemaal wel een beetje ondoordacht over.

De Dunne vindt dit leuk.
  7. jonkotemmer

jonkotemmer Newbie

deze jongen had al veel ervaring met psychedelic en heeft al zwaardere dingen gebruikt zoals changa maar zijn mindset die dag was slecht en daar bovenop waren de 100 ug per zegel en had hij 5 zegels maarja iedere trip is anders en we hadden geen tripzitter we hebben onze les geleerd

8. Roze Olifant

Eh goh ja. 500 ug LSD gebruiken met een slechte mindset is... zacht uitgedrukt... niet handig.

Dan heeft hij deze gebeurtenis toch aardig aan zichzelf te danken en heeft het weinig te maken met het feit dat er geen tripsitter aanwezig was.

* Overigens lijkt het me sterk. 300 ug en 500 ug. Dat zijn enorme hoeveelheden. Jullie zegels zijn in werkelijkheid met grote kans een stukje lager gedoseerd. Maar alsnog: dit is geen verantwoord drugsgebruik. Vijf zegels van 50 ug is alsnog geen grapje, zoiets moet je gewoon nooit doen als je slecht in je vel zit.

Fenrir, Fenne en De Dunne vinden dit leuk.
  9. KropSla

KropSla DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Fuck ja, dat was geen ideale situatie (nu al understatement van het jaar). Blij dat het goed is afgelopen en jullie voortaan niet meer zonder sitter trippen.

Fenne en De Dunne vinden dit leuk.
  10. jonkotemmer

jonkotemmer Newbie

bij de vendor stond 100 ug per tab

11. jonkotemmer

jonkotemmer Newbie

bedankt voor al jullie reactie ik heb deze post ook gemaakt als iets wat mensen kunnen lezen en kunnen nadenken wat een goed moment is om lsd te nemen

KropSla, Roze Olifant en De Dunne vinden dit leuk.
  12. Roze Olifant

Dat zegt helaas niets. Vendors adverteren hun zegels bijna standaard flink veel hoger dan ze echt zijn. Een kwalijke zaak want hierdoor denken mensen dat ze enorme hoeveelheden aankunnen; als een zegel dan een keer echt hoog uitvalt heb je de poppen aan het dansen.

Jammer genoeg kun je dit in ons land niet meer laten nagaan, testcentra kijken alleen nog maar of er echt LSD op je zegel zit en de precieze dosering wordt niet gegeven.

Pas hier dus zelf erg mee op en geloof niet alles wat ze je vertellen.

jonkotemmer vindt dit leuk.
  13. Roze Olifant

Zeker belangrijk om hier altijd goed over na te denken! Set en setting zijn niet te onderschatten.

jonkotemmer vindt dit leuk.
  14. jonkotemmer

jonkotemmer Newbie

ik ga wachten tot lente/zomer dat het 25 graden buiten is en dan buiten zitten in het park maar thanks voor je informatie

15. KropSla

Buiten in het park (braaf met sitter) klinkt wel relaxed ^_^ Ook wel echt goed dat je een post hebt gemaakt om met jouw verhaal anderen te waarschuwen.

Ja, dit dus ^ Is btw ook wel een probleem bij pillen... Wij hebben 2CB pillen 'van 26mg' waarvan ik mensen dus heb horen zeggen dat ze '26 mg' of zelfs 2 pillen dus '52 mg' 2CB op hadden. Blijken de pillen na laten testen maar 8mg 2CB te bevatten, lol, dat is nogal een verschil. Zo krijgen mensen een scheef beeld van de hoeveelheden drugs die ze normaal gebruiken en als het eens een werkelijke sterkte is valt het toch flink anders... Dus alles wat je kunt laten testen: altijd testen. Jammer dat dat met LSD qua kwantificeren niet gaat.

Fenrir, Fenne, Roze Olifant en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. jonkotemmer

jonkotemmer Newbie

ja kan niet weten wat er precies in zit want tijdens het maak proces kan er van alles gebeuren met de drugs dat het of een lagere dosering of een hogere dosering dat maakt het juist moelijk te doseren maar als je steeds meer gebruikt kan je een tolerantie opbouwen en dan heb je steeds meer nodig van een bepaalde drugs

17. KropSla

Door drugs welke je in poedervorm kunt krijgen te laten testen, kun je toch een redelijk goed beeld krijgen van de sterkte hoor :) En dat geldt ook als je één van je pillen uit dezelfde batch (dezelfde pil op hetzelfde moment aangeschaft bij dezelfde dealer) laat testen. Vaak geeft het testcentrum het ook aan als er van die specifieke pil een spreiding bekend is. Natuurlijk moet je altijd rekening houden met je toleratie (en andere factoren) ja, maar dat lijkt me hier los van staan.

Roze Olifant en jonkotemmer vinden dit leuk.
  18. Rupsje

Rupsje Bewuste gebruiker Tripreporter Donateur

(Ik heb maar een paar comments gelezen) maar ik lees dat het zegels waren van 100 microgram per zegel? 500 microgram is wel extreem veel hoor. Als ervaren tripper vind ik 300 al erg heftig, kan soms fijn zijn om wat meer te nemen maar dan moet je wel een hele goede setting hebben. 220 vind ik echt een perfecte dosis, omdat je nog een beetje doorhebt wat je aan het doen bent :sweatsmile:
    Ik denk dat het echt een gevalletje is geweest van teveel gepakt, je raakt de grip op de realiteit kwijt, en kan in paniek raken door de heftigheid ervan. De trip accepteren is gewoon een ding wat je moet doen en leren, dat leer je dmv ervaring. Als je dan nauwelijks ervaring hebt en gelijk zo'n hoge dosis pakt kan dat goed mis gaan. Je zou het volgende keer beter rustig aan kunnen opbouwen, gewoon 1 zegeltje pakken en lekker genieten.

19. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Ik lees vendor en 100mics. Klinkt als 1-p lsd of heb ik het mis?

20. jonkotemmer

jonkotemmer Newbie

met vendor bedoel ik dealer:sweatsmile:

21. Stonologie

Stonologie Bewuste gebruiker

Dan is het bijna gegarandeerd geen 100ug. Vendors zijn vaak een stuk betrouwbaarder, hoewel nog steeds grote twijfel.

Laden...