Vriendin "eerste" keer xtc Advies

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

KevinHenni

Experimenterende gebruiker
Beste mede forumleden,

Vrijdag gaat mijn vriendin voor de tweede keer xtc gebruiken. Dit doen wij met zn 2en. De eerste keer vond ze het wel leuk alleen had ze op een bepaald moment een soort kleine milde paniekaanval omdat ze dacht dat ze haar hart harder voelde kloppen ( volgens mij is dit gewoon zoiets van, als je er op let dan lijkt het erger. Graag jullie mening )

Ze wilt het nu graag nog een keer proberen maar ik merk aan haar dat ze toch wel wat nerveus is dat ze misschien weer zich zo zal voelen. Ik heb haar al gezegd dat ze er niet over na moet denken, nu niet en op het moment zelf niet. Omdat wanneer je nu al denkt misschien gaat het fout, je er ook zo instapt. En dat wanneer je focust op de leuke effecten die xtc met zich meebrengt je die ook sterker zal ervaren.

Hebben jullie misschien tips voor haar om wat rustiger en opener te gaan gebruiken.
Pillen die we gaan halen zijn trouwens op ongeveer 200 - 230mg afgeslagen dus ik denk dat ze gewoon lekker met kwart / 1/3e moet beginnen en dan kijken wat ze verder wilt.

Andere vraag:

Wat zijn nou echt dingen om te doen als je met je meisje thuis lekker xtc gaat gebruiken? Muziek, seks en knuffelen begrijp ik. Maar misschien nog echte aanraders. Ik weet dat het al vaak gevraagd is maar misschien komen er weer nieuwe ideeën of ervaringen bij te staan 😁

Graag zie ik jullie reacties tegemoet!

Groetjes,
Kevin

MissEmpathy

Newbie
Wat voor mijn vriend heel erg hielp (hij houdt niet van onbekende situaties), toen we zijn eerste keer x gingen doen, dat we het thuis deden en dat ik een lijstje op papier had gemaakt met alles wat we konden gaan doen, en waar we op bijhielden wat we in hadden genomen (x en hoeveelheid water) waardoor hij zich veilig voelde.

Zijn tweede keer was op een feest en hier was hij ook ontzettend zenuwachtig voor, wat ik toen heb gedaan is laten merken dat ik weet wat ik doe, dat ik er voor hem ben (mocht er dus wel iets misgaan) en vooral ook hoe ontzettend leuk het ging worden in vergelijking met de thuissetting.

Momenteel zijn er natuurlijk geen feestjes dus ik begrijp dat je het thuis weer eens wilt doen! Wij vinden het altijd leuk om (elkaar) te tekenen, of op elkaar nep tattoos te maken met bv eyeliner. Ziet er niet uit vaak! Hahah. Zoenen, knuffelen en muziek is sws altijd euforisch, en waar wij het meeste van genieten is de gesprekken. Als je echt iets wilt ondernemen, kun je ook random dingen doen, zoals het bouwen van een kussen- en matrassen fort of (bord)spelletjes. Massages doen het ook goed, dansen, lange wandelingen maken (vooral aanrader tijdens de comedown), selfies en filmpjes maken (uiteraard niet delen op het internet :wink: ), paar pushups oid vind ik zelf ook fijn soms (ben zelf fitnessinstructrice dus dan zit ik helemaal in mn zone), even de energie voelen stromen is heerlijk.

Misschien verzin je op het moment zelf nog iets of misschien kun je nog wat inspiratie zoeken in andere topics :)

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Inderdaad , thuis is ook erg fijn. Kan je lekker chillen met je vriend(en) muziekje erbij eventueel wat wiet als je dat lekker vind (wat de effecten versterkt is mijn ervaring) En een lichte maaltijd van tevoren is slim want het honger gevoel gaat bij mij in ieder geval weg bij MDMA.
En houdt een pauze van minimaal een maand liefst 2 zodat de serotonine in je brein zich goed kan herstellen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Je kunt je hart zeker voelen kloppen, met name in de come up/inslag van XTC schiet je hartslag omhoog. Dit valt mij zelf dus vooral op in de beginfase van een XTC-pil die gaat werken, maar ook later kan dit nog voorkomen.

Het gevoel is onrustig en wat ongemakkelijk, maar het is een normale bijwerking van XTC. MDMA is stimulerend, stimulantia doen dit nu eenmaal. Je kunt haar misschien een beetje geruststellen door dit uit te leggen. Daarbij is het niet meteen gevaarlijk dat je hart een keer wat harder moet werken dan normaal; dit kan het ook doen tijdens zware inspanning (sport) dus daar zal het wel mee om kunnen gaan, zolang je verstandig (voldoende maar ook niet teveel drinken, even gaan afkoelen als je het erg warm krijgt, etc.) en niet te vaak en teveel gebruikt.

Als ze zich voorhoudt dat dit niet ongewoon is dan kan ze er misschien wat meer van genieten. Erop focussen en in paniek schieten verergert de klachten uiteraard, want dit zorgt opzich al voor een hogere hartslag. Leid je vriendin af met leuke zaken, die zijn er genoeg! ^^

Heel veel plezier! :)

Mappie88

Ik vind op xtc douchen in het donker en berg glowsticks altijd erg vermakelijk 😅

Enne als haar hart voor d'r gevoel weer sneller gaat zet dan even een rustig nummer op, kan soms ook een beetje helpen 🤗
jaa dit! sowieso de glowsticks, best thing ever! En rustige muziek ook goed idee.
Laatst met een goede vriend zijn eerste keer x beleefd, had alles uitgelegd maar toch raakte hij beetje van z’n a propos door de inslag. Het is ook gewoon een heel onbekend vreemd gevoel eerste keer. ”zullen we gewoon naar bed gaan, ik wil toch liever niet.” Tja dat ging helaas niet :) Toen even hem rustig laten liggen met chille muziek terwijl ik z’n hand vasthield en random verhaal aan het vertellen was en daardoor werd de focus wat verlegd van nare fysieke ervaring. Opeens sprong ie op en wilde dansen haha
Focus verleggen door ijsje, glowstick, massage, lulverhaal, knuffels werkt altijd wel redelijk goed heb ik het idee!

Chillax

Bewuste gebruiker
random verhaal aan het vertellen was en daardoor werd de focus wat verlegd van nare fysieke ervaring. Opeens sprong ie op en wilde dansen haha
Focus verleggen door ijsje, glowstick, massage, lulverhaal, knuffels werkt altijd wel redelijk goed heb ik het idee!
Dit 😁 gewoon een verhaal vertellen waar de persoon even z'n aandacht bij moet hebben en dan komen ze er zo uit (of in). Op die manier al menig persoon weer goed op weg geholpen op feestjes.... Voelt dan heel dankbaar 😊

man wat mis ik feestjes 😥

Mappie88

Dit 😁 gewoon een verhaal vertellen waar de persoon even z'n aandacht bij moet hebben en dan komen ze er zo uit (of in). Op die manier al menig persoon weer goed op weg geholpen op feestjes.... Voelt dan heel dankbaar 😊

same:confused: zie op social media ook allemaal mensen langskomen die toch stiekem een eigen feestje bouwen met muziek in het gras en ben mega jaloers haha

25tolife

Badass junkie
Tripreporter

Zin om een eigen klein feest te maken. Niet lang , en niet teveel mensen maar stuk of 1-20 en even lekker chillen na al die tijd geen feestjes.

OT:
2mg clonazopam , 20 oxy

Blauweaap

Bewuste gebruiker
same:confused: zie op social media ook allemaal mensen langskomen die toch stiekem een eigen feestje bouwen met muziek in het gras en ben mega jaloers haha
Wij bouwen nog steeds elk weekend een feestje. Wonderbaarlijk nog niemand gezeken over geluidsoverlast naja ooit moet de eerste x zijn. Als je nergens anders wat kan doen dan maar rouleren thuis bij iedereen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan