hallo mensen, ik heb zelf een vriend die drugsverslaafd is hij is verslaaft aan de metadon en aan de heroine, hij is nu bijna 2 weken van de heroine af nu alleen nog aan de metadon. als je dit van dicht meemaakt zie je wat drugs met je kan doen. het maakt je gevoeloos en bekommerd je niet omn de anderen dat is wat ik de laatste paar maanden heb meegemaakt. nu dat hij van de heroine af is is het lijkt wel of meschien ben ik wel zon muts een anders mens waar ik wel mee kan praten en die wel om me bekomerd. hij is zelf al 20 jaar veslaaft aan de drugs en echt als je eraan begindt het maakt je kopot niet alleen jezelf maar ook de anderen. mensen zeggen wel eens van hoe hou je het vol. het is ook een tijdje uitgeweest. heel veel ruzzies en dreigenmenten meegemaakt een drugsverslaafde heeft zichzelf niet in de hand. na dit alles heb ik evengoed nog hoop weten te vinden dat het goed komt weet niet hoe maar op een dag zal hij er van af zijn. dat kan ik nu wel zeggen ben erg impulsief. maar hij is wel al voor mij van de heroine afgestapt. dat vind ik knap van hem ben best ook wel trots. ze zeggen wel eens liefde maakt blind dat is zeker zo. ik hoop dat jullie wat aan mijn verhaal hebben. mensen die drugsgebruikers in hun omgeving hebben en drugsverslaafde of beginnende verslaafde zelf dan kunnen ze zien wat een verslaafde met je kan doen. ik zou ook graag hier reacties op willen hebben van wie dan ook maakt niet uit. dankje dat je mijn bericht heb gelezen. x kikkertje