Vriendschap tussen een man en vrouw kan dat?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Kwam binnen daar met een homo vriend..
En hij had al gezegd dat het een heftige tent was.
Maar als je daadwerkelijk gasten ziet klaarkomen op elkaars gezicht dan gaat dat te ver en ben ook snel weg gegaan.

Rivalrie

Badass junkie
Maar als je daadwerkelijk gasten ziet klaarkomen op elkaars gezicht dat gaat dat te ver en ben ook snel weg gegaan.
In club church gebeurt dat tegenwoordig (voor corona).

Dopemonster

Badass junkie
Maar als je daadwerkelijk gasten ziet klaarkomen op elkaars gezicht dat gaat dat te ver en ben ook snel weg gegaan.
Ja ja,
Gtje hier, gtje daar, Jumping Jack denkt spuiten maar!
Toen had ie zelf ook al wat vlekken opgelopen door aan al die lullen te trekken.
En ons maar wijsmaken dat ie toen al gauw wegging terwijl die stiekem bij zichzelf dacht de pret begint!

De Zeemeerman

Badass junkie
Is toch triest!
Dat ze hun lichaam verkopen omdat je in deze sneue wereld geld nodig hebt om te overleven oké
Maar dan al dat geld aan coke uitgeven en dan ook nog eens uitdelen kan gewoon echt niet
Niet dat ik mezelf beter voel maar het is wel triest...
Hoezo triest ? Ze verdienen eerlijk hun geld wat is daar mis mee? Ieder gebruikt zn lichaam om geld te verdienen in elk fysiek beroep en sekswerkers is gewoon soort dienstverlening

De Zeemeerman

Badass junkie
Inderdaad. Hun geen anaal, ik geen anaal! (Sowieso geen anaal voor mij maargoed).
Dus voor wat hoort wat? Tja ik zeg doe wat je wil, als ik iets leuk vind maar jij niet dan is dat oké
Had ik een date dan anale sex met mij moeten weigeren omdat hij dat niet wil zelf omdat het hem pijn doet ??
🤔

Laatst bewerkt:

Natozlato

Badass junkie
Klinkt best ok.

Zijn er nog vacature's voor chauffeur, barkeeper, portier ofzo?
Ja, of dildoafwasser, fluffertje, het meisje den condoomoproller en kuiser, meisje dat geile gleufjes nat en soepel houdt tijdens de pauze, en daarna aan de kant moet want dat gaat het echte vul en pompwerk weer beginnen. Het meisje dat al die ladingen zaad van de bedden en an de muren moet poetsen, nou ik mag hopen dat ze Dasty gebruikt. Hopijk word ernog wat zaad verdeeld onder de dames onderling, ervan snoepen, samen mee tongen, jezelf er zwanger proberen mee te krijgen, dame bij de betaalde garderobe en na de avond gaat het hele personeel gezellig afteren, dat klinkt mij als muziek in de oren! Waar kan ik me aanmelden?

De Zeemeerman

Badass junkie
Er zijn avonden dat er niet heel veel word verdiend maar vaak ook komen veel met soms 1500 per avond thuis.
Maar easy come easy go..
Taxi, 5g coke, eten, biertaxi met vodka etc.
Maar dan nog blijft er vaak nog veel over.

Er word dan wel vaker ontkent dat ze hebben geneukt en dat er alleen maar gestript is.
Maar als je met 1500 thuis komt dan kan ik wel een beeld vormen wat er in de champange kamer is gebeurd 😅

En tot in tegenstelling wat veel mensen voor zich zien.. Zoals gedwongen prostitutie en drama is het hier in Nederland vaak gewoon een keuze en verslaving van de aandacht en geld dat ze krijgen..

Meestal gaat het via via maar je kan altijd proberen. 😉
Ja die aandacht is idd verslavend heb ik gemerkt 😁 maar ook wat leeg op den duur als de fun voorbij is blijf je toch met lege handen achter, ik moet er voortaan maar geld voor gaan vragen 😅 serieus er is me al vaker geld aangeboden voor een sexdate 🤑🤑🤑

L

Lid 153446

Gast
Ja die aandacht is idd verslavend heb ik gemerkt 😁 maar ook wat leeg op den duur als de fun voorbij is blijf je toch met lege handen achter, ik moet er voortaan maar geld voor gaan vragen 😅 serieus er is me al vaker geld aangeboden voor een sexdate 🤑🤑🤑

En wat is het hoogste bod dat je gehad hebt? 🤑

Natozlato

Badass junkie
Ja, of dildoafwasser, fluffertje, het meisje den condoomoproller en kuiser, meisje dat geile gleufjes nat en soepel houdt tijdens de pauze, en daarna aan de kant moet want dat gaat het echte vul en pompwerk weer beginnen. Het meisje dat al die ladingen zaad van de bedden en an de muren moet poetsen, nou ik mag hopen dat ze Dasty gebruikt. Hopijk word ernog wat zaad verdeeld onder de dames onderling, ervan snoepen, samen mee tongen, jezelf er zwanger proberen mee te krijgen, dame bij de betaalde garderobe en na de avond gaat het hele personeel gezellig afteren, dat klinkt mij als muziek in de oren! Waar kan ik me aanmelden?
OMG gisteravond onder invloed van Zolpidem, toen dit geschreven 🤣 kon me er niets van herinneren vandaag.

Natozlato

Badass junkie
Lol, dit is nog een vrij fatsoenlijk bericht hoor, heb wel eens wat gelezen over donkere steegjes, of nog beter, een tafel en een bouwvakker 👀😅
Haha goed geheugen heb jij!

Kijk maar uit dat je niet (nog) gekkere dingen hebt gezecht zou al je gesprekken maar ff controleren
Gelukkig viel het mee! Heb een vriend, die steeds belt nadat ik een bericht stuur, terwijl ik geen zin heb om te bellen, gevraagd of hij ook rooksignalen kan versturen ipv steeds te bellen.

ljuv

Wijs gebruiker
100% wel, had weinig vrienden overgehouden als het niet kon.
Met 3 mannen gewoond het grootste deel van mijn studietijd en met alle 3 niet geneukt! Bizar!

Maar zal vast aan de persoon en de omgeving liggen, kan me voorstellen dat het in situaties als hierboven beschreven niet altijd kan😂

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan