Vriendschap tussen een man en vrouw kan dat?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Aan smaak valt niet te twisten in elk geval, maar ook vrouwen verheerlijken die "te dik zijn" vind ik iets geks

Jullie gaan er weer lekker fel op in..
Maar over smaak valt wel te twisten.

Ik val op dit of op dat is iets wat ook valt te betwisten.
Bijvoorbeeld ik zou nooit meer een relatie beginnen met een vrouw met een kind.
Maar word toch verliefd op een vrouw met een kind..
Is me wel vaker gebeurd.
Ik ben helemaal gek op blonde vrouwen maar ben ook wel een verliefd geweest op een negerin.
Alles is mogelijk.

En dat het om het innelijk draait en niet om het uiterlijk is ook de grootste bs dat er is.
Het oog wil ook wat, en ik wil ook naar mijn vrouw willen kijken en kunnen genieten van haar uiterlijk anders ben je bij mij snel in de friendzone.. Sorry thats just the way it is..

• Like
Waarderingen: ljuv

ljuv

Badass junkie
Dit is klopt.

Maar kee ff sereieus: Wat voor fucking ellendige vrouwen komen jullie tegen dat je er geen vrienden mee kan zijn?!

HEYHEYHEY IK HEB HET VERBETERT NAAR MANNEN ZOALS IK JA!
MOET JE EVEN BEGRIJPEN DAT NIET ALLE MANNEN VAN DIE ELLENDIGE SCHURKEN ZIJN ZOALS IK.
Hahahaha goedzo, maar daar heb ik nu niets aan! Als nog janken.

ljuv

Badass junkie
Je kan ook gewoon denken teveel letters en worden op een scherm van mensen die vermoedelijk moeilijk doen.

Ik ga ze lekker niet lezen yay ipv heel de dag over dit of over het kapitalisme te huilen!

:kissingheart:
Hahahahaha ik maakte een grapje schoonheidje, over dat ik moest huilen omdat je mijn vriend niet wilde zijn:tearsofjoy:
Ik zou dit topic zéker niet gaan lezen, ergens staan hele essay's van mij, dát is pas janken.

ljuv

Badass junkie
Mattie wij zijn bff's for life waar was anders dat hele bloed ritueel voor achter die boom in je moeders tuin? :sob:
fucking crack hoer aids gekregen voor iets wat je gewwoon vergeet...
Kijk, nu drogen mijn tranen langzaam maar zeker!

Die aids vroeg je gewoon om nou niet zo komen doen maat... Dacht dat je het lekker vond.

Snoozerboy🐱

Badass junkie
Ach wij zouden geen vrienden zijn met vreemde mensen op een drugsforum als we zoveel van vriendschap wisten.
Ik zou vragen hier simpel houden zoals: Hoe was ik me speed of hoeveel amoniak heb ik nodig voor me basecoke.
deze sukkels geven je anders toch geen nuttig antwoord

Laatst bewerkt:

Snoozerboy🐱

Badass junkie
Ik snap überhaupt niet hoe dit vandaag de dag nog een serieuze vraag kan zijn? Natúúrlijk kunnen mannen en vrouwen vrienden zijn. Duh!

Ja nouja je kan je afvragen van wil de man stiekem altijd seks?

het antwoord is ja maar dat ligt niet aan je geslacht ik bedoel dat was hetzelfde geweest als je een watermeloen was.

ik bedoel gooi dat kreng in de magnetron i kud u not

Maar dat hoeft niet perse een vriendschap te verpesten.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ja nouja je kan je afvragen van wil de man stiekem altijd seks?

het antwoord is ja maar dat ligt niet aan je geslacht ik bedoel dat was hetzelfde geweest als je een watermeloen was.

ik bedoel gooi dat kreng in de magnetron i kud u not

Maar dat hoeft niet perse een vriendschap te verpesten.

Ik denk a) niet dat de man altijd seks wil (vind dat echt een enorm vooroordeel haha) en b) als de man OF DE VROUW dat wil/ooit wilde, dan is het inderdaad niet gezegd dat dat ten koste gaat van een vriendschap.

Ik denk dat man/vrouw-vrienschappen regelmatig complex kunnen worden, maar bij laaaaangena niet altijd.

Zanza

DF-koning
Ik denk a) niet dat de man altijd seks wil (vind dat echt een enorm vooroordeel haha)
Vooroordeel grotendeels bevestigd
b) als de man OF DE VROUW dat wil/ooit wilde, dan is het inderdaad niet gezegd dat dat ten koste gaat van een vriendschap.
Dat klopt. Vriendschap kan dan alsnog blijven bestaan
Ik denk dat man/vrouw-vrienschappen regelmatig complex kunnen worden, maar bij laaaaangena niet altijd
Bij laaaaaaangena wel

:wink:

Snoozerboy🐱

Badass junkie
Ik denk a) niet dat de man altijd seks wil (vind dat echt een enorm vooroordeel haha) en b) als de man OF DE VROUW dat wil/ooit wilde, dan is het inderdaad niet gezegd dat dat ten koste gaat van een vriendschap.

Ik denk dat man/vrouw-vrienschappen regelmatig complex kunnen worden, maar bij laaaaangena niet altijd.

Maar jij bent toch een vrouw?!

Ik kan toch ook niet gaan zeggen van alle vrouwen willen stiekem gewoon afwassen?
wat stiekem natuurlijk wel gewoon een feit is dat weet iedereen

Want ik ben niet een vrouw dus hoe ga ik spreken voor hun verlangens?

Persoonlijk voor mijzelf is de kans wel groot dat het daarna ingewikkeld word.

Maar dat hangt helemaal van het typen persoon af!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Maar jij bent toch een vrouw?!

Ik kan toch ook niet gaan zeggen van alle vrouwen willen stiekem gewoon afwassen?
wat stiekem natuurlijk wel gewoon een feit is dat weet iedereen

Want ik ben niet een vrouw dus hoe ga ik spreken voor hun verlangens?

Persoonlijk voor mijzelf is de kans wel groot dat het daarna ingewikkeld word.

Maar dat hangt helemaal van het typen persoon af!

Ik zeg ook niet dat het nooit ingewikkeld wordt. Ben zelf een vrouw en heb verschillende man-vrouwvriendschappen gehad die ingewikkeld werden, maar ik heb er ook verschillende gehad die dat niet werden. :) Het hóeft niet ingewikkeld te worden. Buiten op seks uit zijn bestaat er nog gewoon iets tussen mensen als oprechte vriendschap (kan trouwens ook samen gaan, maar hoeft zeker niet).

De kans op complexiteit is uiteraard groter dan bij vriendschappen tussen hetzelfde geslacht, maar om te zeggen dat het ‘niet kan’ omdat jíj het tot nu toe niet zo ervaren hebt (zoals TS doet) vind ik super voorbarig en ook raar; je kunt namelijk niet voor anderen spreken.

Is net zoiets zeggen: homoseksualiteit bestaat niet want ik ben geen homo. 🤣 Oké, misschien beetje aparte vergelijking, lol, maar even voor het idee.

Snoozerboy🐱

Badass junkie
Ik zeg ook niet dat het nooit ingewikkeld wordt. Ben zelf een vrouw en heb verschillende man-vrouwvriendschappen gehad die ingewikkeld werden, maar ik heb er ook verschillende gehad die dat niet werden. :) Het hóeft niet ingewikkeld te worden. Buiten op seks uit zijn bestaat er nog gewoon iets tussen mensen als oprechte vriendschap (kan trouwens ook samen gaan, maar hoeft zeker niet).

De kans op complexiteit is uiteraard groter dan bij vriendschappen tussen hetzelfde geslacht, maar om te zeggen dat het ‘niet kan’ omdat jíj het tot nu toe niet zo ervaren hebt (zoals TS doet) vind ik super voorbarig en ook raar; je kunt namelijk niet voor anderen spreken.

Is net zoiets zeggen: homoseksualiteit bestaat niet want ik ben geen homo. 🤣 Oké, misschien beetje aparte vergelijking, lol, maar even voor het idee.

Klinkt wel als een wetenschappelijk onderbouwde claim tbh.

Nee stiekem begrijp ik je helemaal hoor.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Klinkt wel als een wetenschappelijk onderbouwde claim tbh.

Nee stiekem begrijp ik je helemaal hoor.

Daar ben ik wetenschapper voor. 🤣

Nee maar even los daarvan. Dit is mijn ervaring en mening. Ik moet ook toegeven dat ik de openingspost niet helemaal goed gelezen heb, zo langgg. Wie weet later vandaag! :tongueout:

Dopemonster

Badass junkie

Het kan idd wel maar het ligt ook aan de aantrekkingskracht die er in het begin wel of niet is van te voren. Als je onderbewuste de persoon als een potentiele partner ziet en je daarna (toevallig) bevriend raakt is de kans het grootst dat er op ten duur gevoelens of iets ontstaan. Kan natuurlijk ook gebeuren wanneer dit er niet bij de eerste ontmoeting was maar dan is de kans wel kleiner

Snoozerboy🐱

Badass junkie
Het kan idd wel maar het ligt ook aan de aantrekkingskracht die er in het begin wel of niet is van te voren. Als je onderbewuste de persoon als een potentiele partner ziet en je daarna (toevallig) bevriend raakt is de kans het grootst dat er op ten duur gevoelens of iets ontstaan. Kan natuurlijk ook gebeuren wanneer dit er niet bij de eerste ontmoeting was maar dan is de kans wel kleiner

Wow zeg jij nou iets wat volledig serieus is ?

Gaat het wel goed?!?!?!

Snoozerboy🐱

Badass junkie
Haha nee dat zijn de momenten dat het het allerslechtst met me gaat. Dan heb ik niet eens de energie om in me rol als dorpsgek te functioneren dus dan kan ik alleen maar mezelf zijn. Altans de gebroken versie
Dawh dopiey whattup?!

Hopelijk stelt het je gerust dat wij je allemaal een idioot vinden ook als je je zelf bent.

Nee oke maar serieus gaat het oke?

ljuv

Badass junkie
Bij laaaaaaangena wel
Andere werelden Zanzje!!!

Of het ligt aan Olifantje en mij, maar ik heb en zie héél veel goede man-vrouw vriendschappen. Die juist door de man-vrouw verhouding een heeeeel bijzondere waarde kunnen hebben...

Buiten op seks uit zijn bestaat er nog gewoon iets tussen mensen als oprechte vriendschap (kan trouwens ook samen gaan, maar hoeft zeker niet).
Ameeeeeeeen!!!!!

Niet alleen serieus, maar ik denk ook voor een kei groot deel waar inderdaad!!! Al vind ik ook wel weer heel veel van mijn vrienden super knap zonder dat ik er stijve tepels van krijg ofzo. Mja. Moeilijk :tearsofjoy:

Laatst bewerkt:

Zanza

DF-koning
Andere werelden Zanzje!!!

Of het ligt aan Olifantje en mij, maar ik heb en zie héél veel goede man-vrouw vriendschappen. Die juist door de man-vrouw verhouding een heeeeel bijzondere waarde kunnen hebben...

Ameeeeeeeen!!!!!

Niet alleen serieus, maar ik denk ook voor een kei groot deel waar denk ik inderdaad!!! Al vind ik ook wel weer heel veel van mijn vrienden super knap zonder dat ik er stijve tepels van krijg ofzo. Mja. Moeilijk :tearsofjoy:
Had wel een reactie van jou verwacht mop.

Inderdaad. Wellicht andere wereld. Ik leef sws in een andere wereld dan jij 🤣 We gooien het daar maar op, oke?

Dopemonster

Badass junkie
Al vind ik ook wel weer heel veel van mijn vrienden super knap zonder dat ik er stijve tepels van krijg ofzo. Mja. Moeilijk :tearsofjoy:
Ik bedoel niet zozeer knap maar echt aantrekkingskracht. Er zijn zat vrouwen die ik knap vind maar niet interessant vind in die zin of in bed probeer te krijgen. Maar er zijn ook vrouwen waarbij ik vanaf de eerste ontmoeting al een speciaal gevoel bij heb.

Gaat meer daarom

ljuv

Badass junkie
Ik bedoel niet zozeer knap maar echt aantrekkingskracht. Er zijn zat vrouwen die ik knap vind maar niet interessant vind in die zin of in bed probeer te krijgen. Maar er zijn ook vrouwen waarbij ik vanaf de eerste ontmoeting al een speciaal gevoel bij heb.

Gaat meer daarom
Wederom een heel goed punt ja!
Al kan aantrekkingskracht ook wel context afhankelijk en tijdelijk zijn! Onze breinen fucking ons nu eenmaal graag. Toen mijn ex het uitmaakte was ik tot heel veel in staat en heb ik zeker keuzes op ehhhh "liefdes"gebied gemaakt die ik niet snel weer zou maken, bijvoorbeeld.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan