Waanbeelden van keta

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Xtcboy7908

Experimenterende gebruiker
Hoi, ik heb redelijk veel ervaring met drugs.
Ik had afgelopen weekend een techno rave met wat vrienden (een vast space groepje)
Ik heb die avond 5 150mg pillen gehad. Wel veel