Waanbeelden van keta

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Xtcboy7908

Experimenterende gebruiker
Hoi, ik heb redelijk veel ervaring met drugs.
Ik had afgelopen weekend een techno rave met wat vrienden (een vast space groepje)
Ik heb die avond 5 150mg pillen gehad. Wel veel
Maar niet extreem. Later 1,5 2cb pil en sloten de avond af met behoorlijk wat keta. Ik voelde me de hele avond goed totdat ik in de keuken stond met wat vrienden en het net leek of ze ruzie met elkaar kregen (dit dacht ik echt te zien) ik kon het niet goed plaatsen omdat ik zo vaag was. De ene vriend zei ook van ja we hadden afgesproken hem te naaien en samen tegen hem te gaan. Waarop ik in mijn waan daar niet op reageerde omdat ik nooit wat overlegd had. Ik voelde me genaait en extreem raar op dat moment (een heel akelig angstig gevoel) Ik vroeg later ook aan ze hadden jullie nou wel of niet ruzie? En ze zeiden nee hoe kom je daarbij? Ik geloofde ze niet en dacht dat ze me voor de gek hielden. Later leek het net alsof ze een bepaalde scène 6x achter elkaar afspeelde (ik zag dus iets de heletijd opnieuw) ik voelde me in de maling genomen en zei tegen hun dat ze moesten stoppen mij voor de gek te houden. Zei zweerden dat ze niks deden maar ik zag serieus dat er van alles gebeurde. Andere vrienden van mij lagen al op bed en kwamen erbij omdat ze hoorde dat ik geirriteerd werd. Ze zeiden echt dat ze niks deden en keken me allemaal raar aan. Iemand vroeg wat ze precies deden maar ik kon het niet uitleggen omdat ik steeds vergat waar het over ging. Ik kwam niet uit mijn woorden. Ik wist wel wat er gebeurde maar kon het gewoon echt niet uitleggen. Toen ik ging slapen leek het net alsof mijn denkvermogen en gedachtegang instorte. Ik had het gevoel dat ik in een psychose zat omdat ik dus waanbeelden kreeg en ik mijn gedachtegang totaal niet meer onder controle had. Ik wist me ook geen houding meer te geven en wat er gebeurde was voor mijn gevoel heer erg. Iedereen die erbij was kende ik goed en gebruikte ik vaker drugs mee. Het was een vertrouwd groepje en een vertrouwde omgeving.Ff proberen te slapen en een paar uur later was ik weer bij zinnen. Ik kon gelukkig uitleggen wat er was gebeurd. Maar op het moment zelf leek het zo echt dat ik hun niet geloofde. Toen ik in bed lag besefte ik pas dat ik waarschijnlijk gewoon waanbeelden had.
Ik heb vaak gecombineerd en vaak veel drugs genomen maar heb dit nog nooit meegemaakt.
Iemand ervaring of uitleg?
Groetjes anoniem

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
750mg mdma is echt heel erg veel.
Dan 2cb erbij
Daarna ook nog een berg Keta

Niet gek dat je wappie werd. Dit alles bij elkaar is echt heel veel drugs. Er zijn er die met deze hoeveelheden op de SEH belanden.

lees dit alsjeblieft eens aandachtig door:

:wink:

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Het is al gezegd, maar alleen de 750 mg MDMA is al extreem. Dat je het zelf niet extreem noemt maakt het nog meer verontrustend...

Van die hoeveelheid kun je makkelijk psychotisch raken en waangedachten en waanbeelden krijgen. Alleen van de MDMA al. Ik zou dringend je gebruik terugschroeven naar ergens rond de 100 mg als ik jou was (de stelregel is eigenlijk 1-2 mg per kg lichaamsgewicht), al zal dat naar jouw idee waarschijnlijk praktisch niets zijn, vergeleken bij wat je nu neemt. Hoe vaak gebruik je trouwens? Max 1 keer in de 2/3 maanden MDMA is het gebruikelijke advies.

Je kunt later serieuze gezondheidsproblemen krijgen met dit misbruik. Lees die link hierboven echt even goed door. Ik heb even het belangrijkste genoemd, maar lees je in... Je kunt zo'n spijt krijgen van zulk misbruik... En dat allemaal omdat je een paar hele simpele dingen niet weet.

Xtcboy7908

@Mindless normaal gesproken alleen op festivalletjes. Om de 2/3 maand. Laat er dus behoorlijk wat tijd tussen zitten omdat als ik het vaker doe ik niet echt meer geniet van het gevoel (tolerantie word hoger) ik doseer normaal gesproken veel lager.. verder drink ik bijna nooit alcohol en blijf ik best vaak een weekendje thuis (omdat ik weet dat ik moet herstellen) toch bedankt voor jullie reactie.

Ganggang💯

Badass junkie
@Mindless normaal gesproken alleen op festivalletjes. Om de 2/3 maand. Laat er dus behoorlijk wat tijd tussen zitten omdat als ik het vaker doe ik niet echt meer geniet van het gevoel (tolerantie word hoger) ik doseer normaal gesproken veel lager.. verder drink ik bijna nooit alcohol en blijf ik best vaak een weekendje thuis (omdat ik weet dat ik moet herstellen) toch bedankt voor jullie reactie.
750 mg is echt buitensporig veel man. Probeer de volgende keren niet boven de 2mg per kg lichaamsgewicht te gaan.

*.exe2.0

Wijs gebruiker
Ik neem meestal bij als ik er niks meer van snap. Vaak meth. Tegen de scherpe randjes van mijn overdosis.

Maar iets serieuzer nu: hoe oud ben je en waarom lees je jezelf niet in? Vooraf, zeg maar.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik heb die avond 5 150mg pillen gehad. Wel veel
Maar niet extreem.
Ik moest dit even 3 keer lezen om te zien of dit er echt stond maar je zegt "maar niet extreem"? Ik val in de herhaling maar ik denk dat het niet vaak genoeg gezegd kan worden. Meer dan 2mg per kilogram lichaamsgewicht is veel! Dus 5x150mg=750mg is echt veel veel veel te veel! Daarbij ga je 2c-B nemen anderhalve pil (hoeveel 2c-B zit er in die pillen?) en dan ook nog veel Keta..... Nou elk weldenkend mens snapt dat je met deze hoeveelheden een beetje raar gaat doen en denken.

Xtcboy7908

2mg per kg lichaamsgewicht? Dan kom ik uit op 179? Dat is toch super weinig.. ik wil wel een beetje lijp worden op een een of andere duistere techno rave🚀

Xtcboy7908

Nee maar zit ik hier met een paar wetenschappelijke dokters te chatten of met mensen die serieus naar feestjes toe gaan?

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Nee maar zit ik hier met een paar wetenschappelijke dokters te chatten of met mensen die serieus naar feestjes toe gaan?
Ik heb ook schijve gegooit alsof het snoepjes waren. Deed ook lekker waar ik zin in had maar ze hebben echt 100% gelijk. Met dit soort praktijken (spreek uit ervaring) ga je niet lang van xtc kunnen genieten.

*.exe2.0

Wijs gebruiker

Op DF komen mensen die geïnteresseerd zijn in alle soorten middelen. Er wordt veel info en ervaring gedeeld. Daarnaast let men ook een beetje op elkaar. Plus de nodige slappe praat 🙂. Zo zie ik het althans.

Als jij onder "serieus naar een feestje toe gaan" verstaat dat je flink overdoseert op 1 middel en dat nog met twee andere middelen combineert, dan stuit je hier op opbouwende kritiek.

Doe ermee wat je wil.

*.exe2.0

Wijs gebruiker
2mg per kg lichaamsgewicht? Dan kom ik uit op 179? Dat is toch super weinig.. ik wil wel een beetje lijp worden op een een of andere duistere techno rave🚀

En als je dan te leip wordt, kom je hier vragen stellen. De strekking van het advies is dan vervolgens: pas op, denk even na. Voorzien van argumenten.

Wat wil je?

Nog lijper worden of het advies volgen?

Natozlato

Wijs gebruiker
Ik heb vaak gecombineerd en vaak veel drugs genomen maar heb dit nog nooit meegemaakt.
Iemand ervaring of uitleg?

Je neemt een overdosis mdma en alleen daarvan word je al tering vaag, klapt er nog een 2cb achteraan + nog wat keta en komt dan hier vragen om uitleg hoe het kan dat je zo'n ervaring had? Ja sorry..

Ik heb ook wel eens wat te hoog gedoseerd en van alles gecombineerd, maar check dan VAN TEVOREN op internet of de combinatie verantwoord is. En ja, ik ga ook wel es naar tekno feestjes met een K! En ik heb ook nooit zin om een eind aan een nachtje te breien.

Pas op jezelf. Lees die stickies op de subforums. Ga er niet vanuit dat je vrienden het wel weten, maar zoek zelf informatie op. Lees je in.

Xtcboy7908

Je neemt een overdosis mdma en alleen daarvan word je al tering vaag, klapt er nog een 2cb achteraan + nog wat keta en komt dan hier vragen om uitleg hoe het kan dat je zo'n ervaring had? Ja sorry..

Ik heb ook wel eens wat te hoog gedoseerd en van alles gecombineerd, maar check dan VAN TEVOREN op internet of de combinatie verantwoord is. En ja, ik ga ook wel es naar tekno feestjes met een K! En ik heb ook nooit zin om een eind aan een nachtje te breien.

Pas op jezelf. Lees die stickies op de subforums. Ga er niet vanuit dat je vrienden het wel weten, maar zoek zelf informatie op. Lees je in.
Was ook benieuwd of er meer mensen waren die zoiets hebben meegemaakt😁

Martinus

Bewuste gebruiker
Met ketamine heb ik niet echt waanbeelden maar wel waangedachtes als ik het met wiet combineer.

Op MdMa... oef. als ik daar wiet bij rook of gewoon heel veel neem (3+ pil) En ik stop met ouwe hoeren. Dan word alles raar. Geluiden vervormen en ik ga denken dat ik dingen gezien heb die er waarschijnlijk niet waren.

Xtcboy7908

1 pilletje is gemideld al een ZEER Hoge dosis.
Dus ja met 1 pilletje kom je heel heel ver.
Ligt eraan hoeveel MG lijkt mij? Ik had de mijne laten testen en er kwam 150mg uit... ik hoor wel is mensen dat ze 320mg hebben geslikt maar ik las dat dit onmogelijk was? Of je moet een mega pil hebben

Xtcboy7908

Met ketamine heb ik niet echt waanbeelden maar wel waangedachtes als ik het met wiet combineer.

Op MdMa... oef. als ik daar wiet bij rook of gewoon heel veel neem (3+ pil) En ik stop met ouwe hoeren. Dan word alles raar. Geluiden vervormen en ik ga denken dat ik dingen gezien heb die er waarschijnlijk niet waren.
Heb na de keta idd ook nog een beetje wiet gerookt.. dit zal het probleem wel zijn

Natozlato

Wijs gebruiker
Ik moest ook denken aan een psychose bij jouw verhaal. Ik heb ook wel es dingen gehallicuneerd op mdma. Maar het gedeelte dat je dacht dat vrienden ruzie hadden en jij achterdochtig was. Klinkt een beetje vreemd.

Xtcboy7908

Ik moest ook denken aan een psychose bij jouw verhaal. Ik heb ook wel es dingen gehallicuneerd op mdma. Maar het gedeelte dat je dacht dat vrienden ruzie hadden en jij achterdochtig was. Klinkt een beetje vreemd.
Yep ik ook.. heb meer info opgezocht en las idd dat de combinatie van keta en wiet rare gevolgen kan hebben

Martinus

Bewuste gebruiker
Zal wel de paranoia van wiet zijn wat zeer echt lijkt omdat ketamine je afstandig van jezelf maak en daardoor je ideeën van buiten jezelf lijken te komen ofzo
Ik weet niet goed hoe ik het moet beschrijven, maar ik dacht eens dat mijn leven een TV show was en dat ik moest slapen om iets te resetten omdat ik anders vast zat. Toen ging ik in bed leggen terwijl mijn vrienden nog op de bank zaten tv te kijken.
Toen lag ik in bed en kreeg ik dorst en toen moest ik meteen drinken anders ging ik dood. Toen liep ik in mijn onderbroek door huis.
Maar dat maakte niks meer uit. Het idee dat ze daar wat van zouden vinden en dat ik dat negatief moest vinden was gewoon buiten mijn belevings wereld ofzo

Natozlato

Wijs gebruiker
JE NEEMT FUCKING 750MG MDMA 2CB ERACHTERAAN EN DAN SNUIF JE OOK EENS LEKKER EVEN EEN PAAR LIJNEN KETAMINE EN DE WIET IS HET PROBLEEM?

denk eens even na AUB....

Wel grappig om dit van jou te horen. Jij gebruikt zelf alles wat los en vast zit.
Maar je bedoelt het wel goed 😘

Xtcboy7908

Zal wel de paranoia van wiet zijn wat zeer echt lijkt omdat ketamine je afstandig van jezelf maak en daardoor je ideeën van buiten jezelf lijken te komen ofzo
Ik weet niet goed hoe ik het moet beschrijven, maar ik dacht eens dat mijn leven een TV show was en dat ik moest slapen om iets te resetten omdat ik anders vast zat. Toen ging ik in bed leggen terwijl mijn vrienden nog op de bank zaten tv te kijken.
Toen lag ik in bed en kreeg ik dorst en toen moest ik meteen drinken anders ging ik dood. Toen liep ik in mijn onderbroek door huis.
Maar dat maakte niks meer uit. Het idee dat ze daar wat van zouden vinden en dat ik dat negatief moest vinden was gewoon buiten mijn belevings wereld ofzo
Klinkt ook als een enge ervaring...idd lastig om die ervaringen uit te leggen aan iemand anders

Xtcboy7908

Nee maar ik gebruik zelf ook al lang geen xtc meer omdat ik het verneukt heb voor mezelf En dat komt Door de zelfde capriolen die jij nu uithaalt. Wie nie horen wil moet maar voelen zeg ik altijd. Houd je aan een normale dosis doe dit 2x Per jaar en je kan jaren genieten.
Thanks voor je advies! Wil idd zolang mogelijk blijven genieten van mdma :)

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan