• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Waar ben jij dankbaar voor..? Tijd voor wat positiviteit!

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Aniet_Speed

Wijs gebruiker
Goedemorgen!

Ten eerste wens ik jullie allemaal het allerbeste in 2020.. 😄.

Ik zat zo te denken, iedereen heeft het maar over goede voornemens en wat voor (slechte) dingen ze willen veranderen in hun leven, als je dat doet, goed bezig!
Maar ergens vind ik het toch klinken alsof het allemaal niet goed genoeg is, zoals het leven is.. Verbetering is natuurlijk altijd een positief iets, begrijp me niet verkeerd, en ook ik heb mezelf al dingen voorgenomen wat moet en gaat veranderen dit jaar..

Toch lijkt het mij misschien wel een leuk idee om hier te posten waar jij persoonlijk dankbaar voor bent in het leven. Misschien is dat wel een goede steun, een soort reminder waar je het allemaal voor doet? Dat je als je het eventjes zwaar hebt of een kut dag, je hier even terug kunt lezen wat er ook alweer positief aan alles is...

Hoe ik op dit idee ben gekomen, komt omdat ik echt een verschrikkelijk kut jaar achter de rug heb, met alle gevolgen vandien... weer volop aan de speed geraakt, om maar "iets" te noemen...🙄. Sommige van jullie zullen misschien mijn topic hebben gelezen waarin ik alles eruit gooi, en dat... dat gevoel..wil ik niet meer..
Ik beschreef in dat topic hoe goed ik wel niet ga op (dagelijks) speed gebruik, ik wilde er eigenlijk niet aan geloven dat het alleen maar averechts werkt... Ik ben nu een tijdje verder en het begint me echt op te breken nu, aangezien ik ook fulltime werk en weinig slaap en weinig eet. Ik ben uitgeput, m'n lijf is op.. Ik zat laatst op m'n werk, gewoon te zitten en ineens begon ik allemaal sterretjes te zien, en kreeg last van duizelingen... ook begin ik steeds meer dingen te vergeten, eerst viel het mee maar het lijkt erger te worden, om over m'n huid maar niet te spreken, godsamme, overal onregelmatigheden en uitdroging.. me de hele tijd zo slap als een vaatdoek voelen... Is dit nu wat ik wil? Nee!

En dus, ben ik er klaar mee! Tijd voor positieve gedachtes, speed gaat mij niet verder helpen.. En in plaats van negatief te denken, wat er allemaal mis is in mijn leven, wil ik mij gaan richten op het positieve.

Dus waar ben ik dankbaar voor?

* Ik ben dankbaar dat mijn beide ouders nog leven en ze altijd voor mij klaarstaan.

* Ik ben dankbaar dat ik iedere dag te eten heb, een dak boven m'n hoofd en een warme douche kan nemen.

* Ik ben dankbaar dat ik een fulltime baan heb, en waar ik het nog naar mijn zin heb ook.

* Ik ben dankbaar dat ik een eigen huis heb, en alle spullen die erin staan zelf voor heb kunnen werken.

* Ik ben dankbaar (en vooral verbaasd) dat ik geen coke meer "moet" gebruiken, ik haalde ieder weekend, en heb er nu geeneens behoefte meer aan... hopelijk blijft dit zo!

* Ik ben dankbaar voor de zoveelste wijze levensles, wie je echte vrienden zijn en wie niet, niet leuk om te ervaren, maar dankbaar, omdat dat mij meer wijsheid geeft over het leven.

* Ik ben dankbaar voor mijn nieuwe/oude vrienden, dit is iets wat ik never nooit had verwacht! Vrienden van vroeger waarmee contact was verwaterd, zie ik nu weer op regelmatige basis... Geen veroordeling, alleen maar liefde, dat doet ook echt wonderen voor je geest❤ (door drugsgebruik -denk ik- dacht ik altijd dat er haat zat, wat ik dus zelf in mijn gedachtes had gecreëerd).

Dat laatste, ik weet niet, maar voelt echt als een teken ofzo... die mensen heb ik in jaaaaren niet gezien (+/- 10 jaar), en op het moment dat ik het diepste in de put zit, komen zij weer in mijn leven, dat kan toch gewoon geen toeval zijn? Zij wisten van niks...😇❤

Het is voor mij erg wennen om in een vriendengroep te zijn waar niet wordt gebruikt, op wiet en alcohol na..

Ik ben afgelopen -bijna- 10 jaar omgegaan met "vrienden" waarbij het altijd helemaal los ging qua drugs.. Maar dit voelt gewoon goed, niet makkelijk, maar wel goed..

Op oudejaarsavond zei een van hen ook, ik ben blij dat er geen coke aanwezig is, want ik zou het zo nemen... Ik zei, ja ik ook, dus ben blij dat ik niks gehaald heb.
Ik heb die avond niet eens pep op in hun gezelschap, en ik heb het super gezellig gehad! Zo kan het dus ook...

Blijft een lastig puntje (haha😜) want ik moest nieuwjaar werken en door de weinige slaap vanwege dat knal vuurwerk (en het feit dat ik pas 2 uur thuis was😳😅), en ik om half 6 eruit moest, toch weer naar de pep gegrepen om de dag door te komen... Dit gaat vanaf nu veranderen, ben echt op... en ben dus het allermeest dankbaar voor mijn nieuwe/oude vrienden waar ik mee kan afspreken en 'gewoon' een biertje kan doen of een jointje...

Dáár ben ik dus dankbaar voor, vooral voor de positieve energie die het mij geeft😄.

Ik ben daardoor nu ook in huis meer bezig met opknappen en schoonhouden, met coke of pep op is/was het altijd één grote bende.. interesseerde me niks.

Ik wil 2019 héél heeeeeel snel achter me kunnen laten, en me richten op in ieder geval beter voor mezelf zorgen, zowel fysiek als geestelijk.

En het feit dat ik dit soort dingen zelf al kan bedenken, ben ik ook dankbaar voor!

What about you?

Op naar een beter, positiever, gezonder 2020!
🙏

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Ik ben dankbaar dat ik niets moet, alles kan en alles mag binnen de grenzen waarin mijn oprechte behoeftes liggen en waarmee ik dan ook geen andere mensen schaad. En ik ben dankbaar voor iedereen in mijn leven die mij heeft gesteund op de momenten waarop ik dit (vaak) hard nodig had. :praying2:

Kortom, het leven en vertrouwen dat mij gegund, misschien ook juist omdat ik hier vaak hard voor heb moeten vechten. Wellicht makkelijk praten voor iemand die zich relatief goed in zijn wezen voelt en een vroegtijdig gejuich, maar toch, op naar 2020. :grimacing:

Laatst bewerkt:

Ganggang💯

Badass junkie
Ik ben dankbaar voor het feit dat ik in 2019 maar 5 keer harddrugs heb gebruikt, in tegenstelling tot 2013- december 2018 waar het eerder 5 keer per maand was.

Ik ben dankbaar dat ik er geen fysieke klachten aan over heb gehouden

Ik ben dankbaar dat ik uiteindelijk alles heb opgebiecht aan mijn vriendin en beste vrienden. (Drugsmisbruik) en dat ze me blijven steunen.

Ik ben blij dat ik weer veel sport, zoals voor mijn misbruik periode.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ben blij dat dit voor jou zo geldt.
Ik ook. Ik heb ook de negatieve kant meegemaakt (o.a. een - dacht ik - heel goede vriendin verloren die te egocentrisch bleek om met omstandigheden te kunnen omgaan waarin zij even niet in haar eentje het ultieme middelpunt kon zijn). Ik was in de veronderstelling dat dit een vriendschap voor het leven was, maar niet dus. Ook voor deze ervaring ben ik dankbaar, hoe pijnlijk ook. Een depressie of ander gezondheidsprobleem maakt vrij concreet duidelijk hoe verbanden in elkaar zitten.

Ik bedoelde met bovenstaande boodschap dus niet dat ik alleen maar steun heb ervaren. Maar zo gaat het altijd, denk ik.

Heb jij een andere ervaring? Of is dat niet de reden van je post? Just curious.

Aniet_Speed

Wijs gebruiker
Ik ook. Ik heb ook de negatieve kant meegemaakt (o.a. een - dacht ik - heel goede vriendin verloren die te egocentrisch bleek om met omstandigheden te kunnen omgaan waarin zij even niet in haar eentje het ultieme middelpunt kon zijn). Ik was in de veronderstelling dat dit een vriendschap voor het leven was, maar niet dus. Ook voor deze ervaring ben ik dankbaar, hoe pijnlijk ook. Een depressie of ander gezondheidsprobleem maakt vrij concreet duidelijk hoe verbanden in elkaar zitten.

Ik bedoelde met bovenstaande boodschap dus niet dat ik alleen maar steun heb ervaren. Maar zo gaat het altijd, denk ik.

Heb jij een andere ervaring? Of is dat niet de reden van je post? Just curious.
Alsof ik m'n eigen verhaal lees...

🐺PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Ik ben dankbaar dat mijn schat van een dochter geboren is vorig jaar, gezond en wel, zonder problemen of tegenslagen. Dat ik voor mijn gezin kan zorgen, als een volwassen man, zonder vervolg van de "apenjaren". Dankbaar dat ik zoveel mogelijk dagen gezond kan zijn, gaan en staan waar ik dat wil.

Laatst bewerkt:

AphexTwin

Wijs gebruiker
Ook ik ben dankbaar voor de steun, hulp, liefde en geloof van m’n familie en vrienden tijdens bepaalde moeilijke periodes de laatste jaren.
Mede dankzij hen behield ik m’n (veer)kracht om moeilijkheden in uitdagingen om te zetten, om altijd kansen te blijven creëren en zien, om niet slechts te dromen, maar mijn doelen na te streven.
In het algemeen ben ik dus ook dankbaar voor de hieruit gevloeide les: zonder je dierbaren kan je nooit volledig gelukkig zijn.

Tenslotte ben ik dankbaar dat het beter gaat met het angstprobleem van mijn partner.

Laatst bewerkt:

Aniet_Speed

Wijs gebruiker
Goed om deze verhalen te lezen😄.. Ben erg dankbaar dat ik nu na deze rare tijd ff van die klote pep af ben, ik heb mezelf een slag in de rondte geslapen deze week, voor en na werk echt non stop geslapen, met alle gekke gestoorde dromen erbij... Ben dankbaar dat ik dit op tijd inzie, wat een ellende die shit aanricht... hopelijk blijf ik er een tijdje vanaf, maar ik heb er tot noch toe geen behoefte aan gelukkig

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
Ik ben dankbaar dat ik de problemen in mijn leven heb moge oplossen (wellicht nog niet helemaal klaar, maar dat ben je nooit lol). Ik ben ook dankbaar voor de dalen waardoor ik ben gegaan want die hebben me op het pad gebracht waar ik me nu bevind. Dan ben ik mezelf dankbaar dat ik de strijd heb durven aangaan met mijn demonen. Dankbaar dat ik de kansen in mijn leven nu wel durf te grijpen en omarmen.

En om in het moment te blijven, ik ben dankbaar voor vandaag!

Thelittlegirl

Experimenterende gebruiker
Haha toevallig spreekt dit topic mij weer aan! Mijn levensmotto is 'klein en fijn, maar vol met positiviteit'. Doet de wereld geen kwaad, een beetje extra positiviteit.

Ik doe eigenlijk ook niet aan goede voornemens maar toch moet ik er altijd eentje bedenken weer.. Mijn goede voornemen vorig jaar was geen spijkerbroeken meer dragen, gelukt anyways (sportlegging, rokjes, jurkjes life nu) en dit jaar wil ik geen ketchup meer eten, olijfolie is een prima vervanging ben ik achter gekomen. Dus weer een ketchupverslaving minder..

Iedere dag even stilstaan, het besef van NU hebben en denken aan de dingen waarvoor je dankbaar bent is zo belangrijk. Mooi dat je het inziet voor jezelf!

Ik ben vooral dankbaar voor dat ik over de meeste ongeschreven regels door de mens zelf heen ben door levenservaring, daarnaast mijn studie voeding & diëtetiek en mijn kracht dat ik altijd ideeën en oplossingen voor bijna alles heb door het 3e oog wat ik gecreëerd heb. En natuurlijk horen vrienden en familie ook bij dit lijstje!

Mooi topic, iets waar de meeste mensen nooit over zullen nadenken, zonde.

R

Revolutionair

Gast
Ik doe eigenlijk ook niet aan goede voornemens maar toch moet ik er altijd eentje bedenken weer.. Mijn goede voornemen vorig jaar was geen spijkerbroeken meer dragen, gelukt anyways (sportlegging, rokjes, jurkjes life nu) en dit jaar wil ik geen ketchup meer eten, olijfolie is een prima vervanging ben ik achter gekomen. Dus weer een ketchupverslaving minder..
Olijfolie en ketchup? Dus dat word nu een patatje met olijfolie en een hamburger met olijfolie 😂
Mensen komen met een zware korst in dit topic maar spijkerbroeken en ketchup dat is weer wat nieuws voor mij.. 🙃
Anyway goed om te lezen dat het leven niet bij iedereen drama is en dat jou voornemens zo grappig zijn. Moest er wel even om lachen. Gelijk heb je fock die ketchup we gaan allemaal aan de olijfolie...

Thelittlegirl

Experimenterende gebruiker
Olijfolie en ketchup? Dus dat word nu een patatje met olijfolie en een hamburger met olijfolie 😂
Mensen komen met een zware korst in dit topic maar spijkerbroeken en ketchup dat is weer wat nieuws voor mij.. 🙃
Anyway goed om te lezen dat het leven niet bij iedereen drama is en dat jou voornemens zo grappig zijn. Moest er wel even om lachen. Gelijk heb je fock die ketchup we gaan allemaal aan de olijfolie...
Ja daarom dacht ik, laat ik mijn voornemens is delen i.p.v. de standaard 'ik ga op dieet en meer sporten' voornemens. Hoor je is een keer wat anders :tongueout:

Maar even vergeten dat de meeste dan meteen weer aan friet en hamburgers denken hahahaha! Ik heb toevallig laatst 7 blz aantekeningen geschreven over olijfolie, dusja vandaar het idee olijfolie. Door olijfolie olie kan je gewoon ouder worden, so why not. Trouwens wel over mn rijst, pasta, groente en andere wokmaaltijden. Easy die spray van de AH, wel de extra virgin en daarmee mag je niet bakken btw. Oprecht lekker ook nog. En uhhh deze vetzuren beschermen je lichaam tegen andere schadelijke stoffen :sweatsmile::sweatsmile:

Aniet_Speed

Wijs gebruiker
Grappig ja haha, ieder z'n ding zo te lezen... Met mijzelf gaat het vrij aardig momenteel, nog steeds geen pep gebruikt😃.. ben blij dat ik er vanaf ben zeg! Heb laatst wel de neiging gehad om te halen, maar ik had de pech, of eigenlijk het geluk, dat die pin automaten na 11 uur s avonds het niet meer doen, en m'n dealers te bedonderd zijn om te poffen, waardoor ik niet eens iets KON krijgen.. Heb wel een half pilletje op eergisteren, had t toevallig nog liggen, nou daar ben ik ook gelijk weer klaar mee zeg! Gvd nog spierpijn in m'n kaken😂. Dus, weer iets om dankbaar voor te zijn😁, vind zelf dat ik goed opweg ben eigenlijk... coke wil ik niet meer, pillen niet meer, pep blijft gevoelig maar ik weet dat ik er vanaf kan blijven dus gaat ook goed gelukkig...

Ik ga nog een stapje verder... ik heb volgende week zaterdag en zondag vrij genomen, dan mag ik van mezelf fckin hard losgaan met alles erop en eraan, ik moet dan woensdag 5 februari weer beginnen (ochtenddienst) Ik heb besloten om dan ook te stoppen met roken...

Ik ga mezelf niet volledig alles misgunnen, want dan gaat het geheid fout, ken ik mezelf iets te goed voor namelijk 😅.. Dus ik mag wel af en toe een paffie roken, ben alleen nog op zoek naar een alternatief voor tabak... vind puur roken echt te heftaaaahg (astma) 🤣 mja komt wel goed, als iemand ideeën/suggesties heeft, graag!🤗.

Ik heb nu namelijk een heel goed doel om voor te sparen, wat mij hopelijk op de been gaat houden! Ben zoiezo klaar met dat hoesten en vertyft voelen elke keer...

TIPS ARE WELCOME!!!🤗❤

Ganggang💯

Badass junkie
Grappig ja haha, ieder z'n ding zo te lezen... Met mijzelf gaat het vrij aardig momenteel, nog steeds geen pep gebruikt😃.. ben blij dat ik er vanaf ben zeg! Heb laatst wel de neiging gehad om te halen, maar ik had de pech, of eigenlijk het geluk, dat die pin automaten na 11 uur s avonds het niet meer doen, en m'n dealers te bedonderd zijn om te poffen, waardoor ik niet eens iets KON krijgen.. Heb wel een half pilletje op eergisteren, had t toevallig nog liggen, nou daar ben ik ook gelijk weer klaar mee zeg! Gvd nog spierpijn in m'n kaken😂. Dus, weer iets om dankbaar voor te zijn😁, vind zelf dat ik goed opweg ben eigenlijk... coke wil ik niet meer, pillen niet meer, pep blijft gevoelig maar ik weet dat ik er vanaf kan blijven dus gaat ook goed gelukkig...

Ik ga nog een stapje verder... ik heb volgende week zaterdag en zondag vrij genomen, dan mag ik van mezelf fckin hard losgaan met alles erop en eraan, ik moet dan woensdag 5 februari weer beginnen (ochtenddienst) Ik heb besloten om dan ook te stoppen met roken...

Ik ga mezelf niet volledig alles misgunnen, want dan gaat het geheid fout, ken ik mezelf iets te goed voor namelijk 😅.. Dus ik mag wel af en toe een paffie roken, ben alleen nog op zoek naar een alternatief voor tabak... vind puur roken echt te heftaaaahg (astma) 🤣 mja komt wel goed, als iemand ideeën/suggesties heeft, graag!🤗.

Ik heb nu namelijk een heel goed doel om voor te sparen, wat mij hopelijk op de been gaat houden! Ben zoiezo klaar met dat hoesten en vertyft voelen elke keer...

TIPS ARE WELCOME!!!🤗❤
Wat dat roken betreft zou ik iets strenger voor jezelf zijn. Als je een achterdeur open laat zit je er in no time weer aan.

Zeelanddude

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik ga nog een stapje verder..
ook te stoppen met roken...
Wat een goeie voornemens :tongueout: Vind dat zelf ongelofelijk moeilijk om alles in 1x te stoppen. Voor mij werkte dat niet iig. Dan was ik een week gestopt met speed, weed en roken en dan kreeg ik toch weer zin om te shag te roken. En als ik dan vervolgens mezelf gunde om shag te roken ( iets moet toch wel kunnen??) Binnen no time dacht ik dan: ja nu heb ik daar al aan toe gegeven, en ploep, zat ik weer aan de speed samen met weed XD

Aniet_Speed

Wijs gebruiker
Wat een goeie voornemens :tongueout: Vind dat zelf ongelofelijk moeilijk om alles in 1x te stoppen. Voor mij werkte dat niet iig. Dan was ik een week gestopt met speed, weed en roken en dan kreeg ik toch weer zin om te shag te roken. En als ik dan vervolgens mezelf gunde om shag te roken ( iets moet toch wel kunnen??) Binnen no time dacht ik dan: ja nu heb ik daar al aan toe gegeven, en ploep, zat ik weer aan de speed samen met weed XD
Daarom wou ik ook eerst stoppen met de snuif 😜om alles in 1x te doen is idd geen doen nee! Maar aangezien me dat aardig afgaat wil ik nu stoppen met roken, ik wil voor iets sparen wat ik al m'n halve leven zo graag wil, en ik allang had kunnen hebben als ik al die teringzooi niet had gehaald... Dus is wel een mooi doel voor ogen😄.

En daarom ook dat ik zei, alternatief voor tabak, dan kan k iig nog wel zo nu en dan een paffie roken, om mezelf niet al te zwaar te "straffen" 😜

Aniet_Speed

Wijs gebruiker
Wat dat roken betreft zou ik iets strenger voor jezelf zijn. Als je een achterdeur open laat zit je er in no time weer aan.
Thanks, ik weet dat dat misschien het beste is hoor, maar ik weet hoe ik ben... vind het al heel wat dat ik geen snuif meer haal... om dan gelijk álles op stop te zetten gaat voor mij averechts werken, weet ik bij voorbaat al😅

Aniet_Speed

Wijs gebruiker
Ja oké true, gelukkig vind ik roken niks..
Dat scheelt haha😋. Ik heb ooit 1 keer een stukje spacecake gegeten maar das al meer dan 10 jaar geleden, dus k weet het niet meer precies😆maar weet wel dat ik me heel anders voelde dan wanneer ik het rook...

Ik vind die hele beleving van het roken gewoon chill ook, lekkere diepe hijs nemen en uitblazen...🤗. Mja ik ga wel even Googelen, moet vast wel iets op te verzinnen zijn... hoopte dat iemand hier een gouden tip had, maar blijkbaar niet echt haha 🤣

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Voor @Roze Olifant ben ik dankbaar!

Collega hier, and my best friend overal. Eén van de weinige die echt het beste met me voorheeft, en er altijd voor me is, in lollige high times maar ook in de zeurende zeik times en me neemt (haha) zoals ik ben zonder daarvoor iets terug te verwachten. :hearteyes: De enige waarbij ik echt 100% mezelf kan zijn en geen geheimen voor heb. :hearteyes:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Voor @Roze Olifant ben ik dankbaar!

Collega hier, and my best friend overal. Eén van de weinige die echt het beste met me voorheeft, en er altijd voor me is, in lollige high times maar ook in de zeurende zeik times en me neemt (haha) zoals ik ben zonder daarvoor iets terug te verwachten. :hearteyes: De enige waarbij ik echt 100% mezelf kan zijn en geen geheimen voor heb. :hearteyes:
Ahw, dat is superlief, wederzijds! :hearteyes:

Syl

Wijs gebruiker
Ik ben zo ontzettend happy jongens !!! 🤗🥰

Mijn dochter had 2 paar dure sportschoenen van haar die zich niet droeg verkocht.
Ze zei vanmiddag ineens, :mam we gaan de stad in en je krijgt van mij nieuwe schoenen!!!. 🤩🤩🤩
Nadat ze Fila sportschoenen voor me had gekocht, kocht ze een trui, een nepbont bodywarmer en laarsjes voor me!!! 😍😍😍
Ze wou van alles voor me kopen waarvan ze vond dat ik dat wel kon gebruiken.
Ik liep al tijdje op kapotte schoenen.
Ik kan niet omschrijven hoe ontzettend blij ik er mee ben!!.
Heb er geen woorden voor zo onwijs lief ik het van haar vind.
Voel me weer een heel ander mens met nieuwe schoenen en kleding.
Wat voel ik mij intens gelukkig zeg! 🥰🥰🥰IMG_20200131_193245.jpg

Laatst bewerkt:

Aniet_Speed

Wijs gebruiker
Ik ben zo ontzettend happy jongens !!! 🤗🥰

Ze wou van alles voor me kopen waarvan ze vond dat ik dat wel kon gebruiken.
Ik liep al tijdje op kapotte schoenen.
Ik kan niet omschrijven hoe ontzettend blij ik er mee ben!!.
Heb er geen woorden voor zo onwijs lief ik het van haar vind.
Voel me weer een heel ander mens met nieuwe schoenen en kleding.
Wat voel ik mij intens gelukkig zeg!
Dat is zeker heel lief en absoluut iets om dankbaar voor te zijn!!😁 Geniet ervan

• Love
Waarderingen: Syl

Spyro

Wijs gebruiker
Dat ik nog steeds nuchter ben na vele malen falen en terugvallen... En dat de mensen om mij heen me altijd bij hebben gestaan. Ook toen het rete slecht met me ging. ❤

Aniet_Speed

Wijs gebruiker
Dat ik nog steeds nuchter ben na vele malen falen en terugvallen... En dat de mensen om mij heen me altijd bij hebben gestaan. Ook toen het rete slecht met me ging. ❤
Goed beziiig! Als je wil om te stoppen sterk genoeg is, kun je met alles stoppen, je brein is tot veel dingen in staat als je er zelf echt achter staat, da's het belangrijkste.. Die mensen zijn voor jou iig iets om dankbaar voor te zijn 😊

Mind over matter😄

Spyro

Wijs gebruiker
Eigenlijk ben ik best voor veel dingen dankbaar.

Heb mentaal even een zware dag nu dus ga eventjes wat dingen op een rijtje zetten om even te beseffen hoeveel geluk ik eigenlijk ook heb in mijn leven.

- Ik ben dankbaar voor mijn lieve ouders, die dag en nacht voor mij klaar staan. Ik ben al sinds mijn puberteit echt een lastige voor ze geweest, maar ze hebben altijd in mij gelooft en zullen er altijd zijn voor me.
- Ik ben dankbaar dat ik een 32 uur baan heb waarmee ik kan rondkomen en het ook naar mijn zin heb.
- Ik ben dankbaar voor mijn eigen woning.
- Ik ben dankbaar dat ik op jonge leeftijd een eigen puppy heb kunnen kopen, ze is echt mijn beste vriendinnetje geworden. Zij is voor mij zo’n grote motivatie geweest in mijn kut periodes. Zij is de reden dat ik altijd mijn verantwoordelijkheden ben nagekomen, ondanks mijn verslavingen.
- Dankbaar voor de mensen die altijd naast me hebben gestaan, ondanks dat ik niet makkelijk in de omgang ben geweest. Zeker tijdens mij diepste periodes mbt verslaving.
- Dankbaar dat ik nog steeds gezond ben, ondanks dat ik mijn lichaam al zo jong verkloot heb aan drugs.

Dankbaar voor de kleine dingetjes. Het geluk in kleine dingen zien, zeker in moeilijke periodes. ❤

Aniet_Speed

Wijs gebruiker
Eigenlijk ben ik best voor veel dingen dankbaar.

Heb mentaal even een zware dag nu dus ga eventjes wat dingen op een rijtje zetten om even te beseffen hoeveel geluk ik eigenlijk ook heb in mijn leven.

- Ik ben dankbaar voor mijn lieve ouders, die dag en nacht voor mij klaar staan. Ik ben al sinds mijn puberteit echt een lastige voor ze geweest, maar ze hebben altijd in mij gelooft en zullen er altijd zijn voor me.
- Ik ben dankbaar dat ik een 32 uur baan heb waarmee ik kan rondkomen en het ook naar mijn zin heb.
- Ik ben dankbaar voor mijn eigen woning.
- Ik ben dankbaar dat ik op jonge leeftijd een eigen puppy heb kunnen kopen, ze is echt mijn beste vriendinnetje geworden. Zij is voor mij zo’n grote motivatie geweest in mijn kut periodes. Zij is de reden dat ik altijd mijn verantwoordelijkheden ben nagekomen, ondanks mijn verslavingen.
- Dankbaar voor de mensen die altijd naast me hebben gestaan, ondanks dat ik niet makkelijk in de omgang ben geweest. Zeker tijdens mij diepste periodes mbt verslaving.
- Dankbaar dat ik nog steeds gezond ben, ondanks dat ik mijn lichaam al zo jong verkloot heb aan drugs.

Dankbaar voor de kleine dingetjes. Het geluk in kleine dingen zien, zeker in moeilijke periodes. ❤
Dat was ook precies mijn doel met dit topic, iets om op terug te kijken als je ff er doorheen zit😊 heb zelf ook een kut tijd gehad en nooit verwacht dat ik ergens nog positief over zou kunnen denken, maar blijkbaar is dat mogelijk voor mij, dus ook voor jou😘. Ik lees veel dingen waarin wij op elkaar lijken, dacht heel ff huh is dit nou mijn post😂. Zo zie je maar, je bent niet alleen..

Precies, dat probeer ik ook iedere dag, dankbaar zijn voor alles wat je wél hebt, hoe simpel ook.. als ik dat blije gezicht van m'n hond zie als ik aankom rijden dan denk ik al, dit is ook geluk.. Dit is liefde, t zijn de kleine dingen die het doen🤗

Spyro

Wijs gebruiker
Dat was ook precies mijn doel met dit topic, iets om op terug te kijken als je ff er doorheen zit😊 heb zelf ook een kut tijd gehad en nooit verwacht dat ik ergens nog positief over zou kunnen denken, maar blijkbaar is dat mogelijk voor mij, dus ook voor jou😘. Ik lees veel dingen waarin wij op elkaar lijken, dacht heel ff huh is dit nou mijn post😂. Zo zie je maar, je bent niet alleen..

Precies, dat probeer ik ook iedere dag, dankbaar zijn voor alles wat je wél hebt, hoe simpel ook.. als ik dat blije gezicht van m'n hond zie als ik aankom rijden dan denk ik al, dit is ook geluk.. Dit is liefde, t zijn de kleine dingen die het doen🤗
Oh shit, dat was helemaal niet de bedoeling. Hahaha.

Ben blij dat het een stuk beter met je gaat.

Ben toch wel vaak jaloers op “normale” mensen zonder verslavingen etc... Voel me daar wel vaak alleen in. Probeer daar niet in te blijven hangen.

Moet gewoon bedenken dat iedereen wel iets heeft, en dat m’n leven heus niet zo verschrikkelijk is! Het kan altijd veel erger.

Aniet_Speed

Wijs gebruiker
Wat was niet je bedoeling? Ik volg het ff niet Hahaha ben ook de helderste niet meer🤪

Dankje! Kon me geen leven voorstellen zonder drugs, had altijd wel iets, vanaf m'n 14e... ben nu 28 dus m'n halve leven in een roes geweest eigenlijk, maar ben er geen ruk mee opgeschoten, tijd voor verandering 😁.

Ja dat herken ik wel Ja, voel me vaak een loner in dat soort dingen, mja weetje de een drinkt, de ander vreet z'n eigen vol, iedereen heeft wel iets zoals je zegt... en je hebt ook van die burgerlijke mensen die een heel gezin hebben en gelukkig lijken, waar achter gesloten deuren misschien heel veel ruzie is, om maar een voorbeeld te noemen..

Ik denk ook dat het beeld dat we hebben niet realistisch meer is tegenwoordig door social media.. op Facebook zie je alleen maar de leuke momenten, maar de rest zie je niet, waardoor je misschien (onterecht) denkt dat anderen het beter hebben dan jij. Allemaal poppenkast 😉

Ik ben in ieder geval blij met waar ik nu sta, ik ben ook echt niet makkelijk geweest voor m'n ouders en was echt een kutpuber, maar nu heb ik wel een goede baan en een eigen huis en heb voor alles zelf gewerkt, ondanks m'n verslavingen.. Dat is toch iets om trots op te zijn en dankbaar🤗. Als ik soms daklozen zie lopen denk ik, ja zo had het ook gekund.....

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan