@GloryTripper dat lijkt me persoonlijk nu geen ideaal opbergdoosje voor drugs. Het ziet er kwalitatief uit, maar drugs hebben ook verschillende bewaaradviezen.
Koele bewaarplaats:
LSD en LSD rc's, leg ik vb steeds koel en droog, nl bovenste vak in de deur, in meegeleverde aluminiumzakje of ander zakje, steeds goed sluiten en wegens maar zeer sporadisch gebruik, steek ik het in extra zakje, dat ik dichtseal met zo'n seal apparaat, dit dan in aluminiumfolie en in kleine doosjes.
GHB (al jaaaaren ni meer gedaan) sowieso in flesjes in de koelkast, vaak naast de LSD.
Magic Truffs hoe ik tot gebruik, in vacuüm gezogen zakje en doosje en int vak vd LSD of groentenvak (past er nog bij 😂)
Apart in goed vacuüm gesloten doos, in kast op kamertemperatuur.
Alle gedroogde drugs, vaak om te roken, vapen, inhaleren, maar evengoed oraal slikken.
Wiet (na 2j nog is gevaped n blijft ni mn ding).
Salvia Divinorum
Kratom in capsules
Ook benodigdheden zoals lange blaadjes, filters, meerdere pijpjes-set, vaper vr wiet en gedroogde kruiden, aanstekers.
In goed gesloten doosjes. Ook op kamertemperatuur, maar de meer koelere plaats, ook droog, zeker nier té vochtig. Dit is een tussenkamer, waar geen zon komt.
Bij hitte, waar zelfs de mobiele airco niks tegen kan beginnen, zet ik onderstaande drugs, samen met normale medicatie, in persoonlijke plaats in de kelder, is zeker geen vochtige kelder (zie je en heeft niet die typische vochtige kelder geur), en bij meting gaf deze RV 56% aan, terwijl het buiten 80% RV was. Maar toch wikkel ik alles goed in met keukenpapier.
Alles pellets en tabletten, capsules. Ook poeders (beperkt hier) en algemene medicatie. Ook is de ene pil al wat brozer dan de andere.
Ik zou wiet ook sowieso apart bewaren van andere drugs, door de sterke geur.
En LSD hoort echt goed gesealt te zijn, ingewikkeld in zilverpapier en zeer belangrijk, op een koele, droge plek bewaard te worden, waar weinig temperatuurverschillen zijn, een kamer in huis schommelt gewoon te veel in temperatuur en in de zomer met 25+ temperaturen in huis, hebben alles stofjes extra aandacht nodig. Lol, 't is alsofk over huisdier praat fzo😂