Waar een hasjpijp te kopen ?

Spor

Wijs gebruiker
Ik ben sinds kort opzoek naar 2 specifieke pijpen, een van hout /steen / keramiek en een van metaal. Ik heb bij verschillende smart en headshops gekeken, waaronder azarius en happy holland, maar hier hebben ze alleen van die 13-in-een-dozein-pijpen, waar ik dus absoluut niet naar op zoek ben.

De pijp van hout /steen / keramiek is eigenlijk een pijp zoals gandalf die had. Er zijn veel "LOTR fanpipes" die veels te veel geld kosten met een of ander cheesy logo, maar ik wil gewoon een pijp die er niet uitzien als zo'n standaard tabakspijp met dat model, bij voorkeur van (zwart) hout, maar keramiek of steen is ook prima.

De ander kon ik geen plaatje van vinden, maar is eigenlijk gewoon lange metalen hasjpijp, met een heel klein / smal kopje.

Weet iemand toevallig waar je dat soort pijpen evt. zou kunnen vinden ? Of weet er iemand een headshop waarvan die zegt; die hebben nou echt veel pijpen ?

Graag hoor ik het dan :)

Spor

Wijs gebruiker
Niemand... ?

Ik weet intussen dat ik naar het model "churchwarden" zoek, wat blijkbaar meer voorkomt bij tabakrokers.

Heb gegoogled, maar geen nederlandse online site gevonden die ze aanbied.

Iemand... ?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Gewoon zoeken naar een tabak speciaal zaak waar ze veel keus hebben in soorten pijpen. Het is volgens mij inderdaad gewoon een tabaks pijp wat je zoekt, maar eigenlijk kun je er alles in roken.

gtedbro

Bewuste gebruiker
Meestal kunnen de duurdere tabakszaken wel een specifieke pijp bestellen. Maar ik denk dat je dan wel aardig wat geld kwijt bent.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik verplaats deze even naar de coffeeshop, misschien dat ze je daar ook beter op weg kunnen helpen...

drunkenmonkey

Experimenterende gebruiker
Ik heb zon pijp , mijn buurjongen heeft me deze gegeven :tongueout:
zijn opa was blijkbaar een hele pot vol pijpjes vergeten toen hij een weekje bij hem op vakantie ging :grin:

ik had de mooiste, alleen kut dat ze was gevallen toen ik stoned was :rolleyes:
ik heb ze wel met tape geplakt maar dat is niet meer zo mooi natuurlijk :wink:

dus ga eens kijken bij je opa :grin:

SittaMan

Belezen gebruiker
Ik heb mijn hasjpijpje gewoon in een nachtwinkel gekocht, koste iets van een 5 euro, en het is geen rommel ofzo ;P

Hislordship

Wijs gebruiker
Koop je pijpjes gewoon in de shop zijn meestal wel goeie pijpjes.
Ik heb hier nog een antieke hasj pijp liggen. Heb ook nog een antieke turkse waterpijp maar die doet het niet zo goed is meer voor de sier.

Frank123

Wijs gebruiker
Denk dat je hier voor bij een (betere) tabakzaak moet zijn. Misschien dat hun deze voor je kunnen bestellen.

Bovenaan