Waar is de herkenbare keta gebleven ?

Discussie in 'Ketamine' gestart door Liesette, 24 apr 2016.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Liesette

Liesette Bewuste gebruiker

Vroeguuhhh had je duidelijk een suiker of staaf structuur in je zakje keta ...
    Nu krijg ik iedere keer poeder achtige keta niet defieneerbaar als Keta R of Keta S
    Nou is de uitslag uitmuntend, mocht ook wel voor die maximale prijs maar de echte vraag is:

Waarom is het godverdomme iedere keer poeder ?
    Waarom zien we de oude suiker of staaf keta niet meer terug ?
    Verpoederen doen we zelf wel voor het de neus ingaat lijkt mij !!

Iemand een antwoord ?

Groetjes van jullie forum sletje Liesette :hearteyes:

2. Fool

Fool Badass junkie

Puur poeder zou ik zelf niet zo'n ramp vinden, maar als je dat niet zo fijn vindt vraag je het toch aan je dealer? Hij is per slot van rekening de persoon die ofwel het poeder inkoopt ofwel zijn kristallen ombouwt naar poeder.

3. Liesette

Die dealer kan niets anders krijgen, de kwaliteit is niet het probleem het is meer een luxe probleem.
    Ik vind het gewoon vervelend dat ik niet kan zien of het suiker is of staaf ....
    Daarnaast ben ik niet zo ervaren dat ik nu kan stellen of het s of r is, als ik het snuif kan ik het niet plaatsen of het r of s is.
    Het enige wat ik kan stellen dat ik er niet te veel van moet snuiven paar kleine lijntjes is suffieciente ( is genoeg).

Ok bedankt Fool

:wave:

4. Liesette

misschien moet ik het anders stellen ...

zijn er nog ketamine gebruikers die geen poederachtige keta kopen ?

of heeft iedereen hetzelfde luxe probleem dat het gewoon al verpoedert is ?

Groetjes

:hearteyes:

5. Fool

Fool Badass junkie

De laatste keer kreeg ik gewoon kristalletjes, maar dat is denk ik ook zeker al weer een half jaar geleden.

6. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Als je het verschil toch niet merkt qua effect en je spul is van goede kwaliteit, wat is dan precies het probleem?

7. Liesette

Dat mede gebruikers mij altijd opnieuw vragen is dat R of S ..... en ik alleen maar een % kan geven. Nou verteld de uitslag nooit of het R of S is maar vroeger kon je het gewoon duidelijk zien en poeder was altijd al ongewenst.

Dat is het probleem een beetje, een luxe probleem waarschijnlijk maar ik ben echt een mierenneuker.

Mmm ik ga een duo lijntje nemen ter ontspanning met een film van Hudson en Hawk.

:grin:

8. Nee, je hebt gelijk. Poeder betekent rommel erbij. Anders neem je niet de moeite er poeder van te maken. Dus dan rest er maar één vraag. Wat zijn de percentages?

9. Wacky

Wacky Badass junkie

Nee hoor, zit niet altijd iets bij.

Niemand neemt de moeite om er poeder van te maken, het komt gewoon als poeder. (kristalletjes zo klein als poeder maar glinstert wel)

En al kwam het niet als poeder en glinstert het niet, dan nog is daar bij ketamine een heel goede reden voor: Opgelost in water en weer uitgekookt.

Maar er is zeker ook wel van alles in omloop dat niet klopt.

10. Bobsacamano

Bobsacamano Badass junkie

Ik heb wel kristallen altijd. Maar ik snap je punt/luxeprobleem niet helemaal.

Mensen moeten niet bitchen tegen je of het R of S is. De volgdende keer zeg je gewoon dat het S is en klaar.

11. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie

Ja of je zegt dat het een mix is, prima toch.. Ik zie het probleem niet, mensen die zeuren over staafjes en korrels zijn dezelfde mensen die zeggen dat duifjes beter zijn dan supermans en dat er speed in pillen zit.

Niet zeuren, opsnuiven en lekker liggen :wave:

12. MeejheM

MeejheM Badass junkie

voor zover ik weet zijn bijna alle merken racemisch op een paar na die ook esketamine leven.

alleen snap ik werkelijk niet waar dat staafjes/korrels verhaal vandaan komt.

als je een ampul racemisch uitkookt krijg je lange kristallen, als je esketamine uitkookt krijg je precies hetzelfde. Het verschil is eigenlijk dat die kristallen uitgedampte ampullen zijn, en die korrels(zout) gewoon als poeder geimporteerd zijn omdat ampullen moeilijker langs de douane komen...

het lijkt wel of iedereen elkaar napraat terwijl ze er niks van weten.

ampullen importeren lukt eigenlijk alleen binnen de EU, maar met de bekende merken heb je wel gegarandeerd ketamine en een klein aandeel conserveringsmiddelen of wat het mag zijn.

Die fijne kristallen importeer je uit ukraine, pakistan of india, en zijn meestal wel tegen de 84% als ze aankomen.

poeder maakt de gebruiker zelf, zodat het fatsoenlijk opgenomen wordt.

13. Ella

Ella Experimenterende gebruiker

Poederketa ben ik gelukkig al een hele tijd niet tegengekomen. Ik zie het de afgelopen jaren alleen nog maar als hele kleine kristallen. (Je moet het nog steeds crushen voor gebruik.)

Grote staafjes heb ik voor het laatst in 2013 gezien en dat was een oude batch.
    Weet niet of die ooit nog terug zullen komen.
    En eerlijk gezegd vind ik de kleine kristallen net zo goed.

14. SkittlesAndMe

what the fuck maakt iedereen zich druk om de structuur van druks.. het gaat toch om het effect?

met je staafjes...

15. MeejheM

MeejheM Badass junkie

EsKetamine en Racemische ketamine vormen geen andere vormen als je ampullen uitkookt op een plat bord bovenop een pan. Ook wanneer je kristallen koopt is de vorm niet anders.

jullie vergissen je denk ik in zelf uitgekookte kristallen tov in de fabriek gemaakte ketamine na werktijd...

Dat deze discussie nog bestaat... Koop het, of niet. Ga geen fabels verzinnen gebaseerd op je eigen subjectieve observaties.

16. SkittlesAndMe

Wordt denk ik in stand gehouden door de mensen die speed in hun pillen hebben :grin:

17. MeejheM

MeejheM Badass junkie

Die mag je van mij wel iets verder onderbouwen.

18. SkittlesAndMe

Dat de mensen die de keta kunnen herkennen aan de vorm van het korreltje, dezelfde mensen zijn die denken dat er speed in hun pillen zit? En dat coke te testen valt zonder het naar het testcentrum brengen? #stopdefabels

19. polysix

polysix Newbie

datvraag ik me ook wel af waar is die .
    woon zelf in de buurt van utrecht en ik word er niet vrowlijk van wat ze hier hebben .
    Wel jammer kan zo leuk zijn op zijn tyd

20. oortjes

oortjes Bewuste gebruiker Tripreport Analist

Ik kom uit de buurt van Utrecht en heb gewoon mooie kristallen. het is S keta.

21. ZERO-

ZERO- Badass junkie

Ik heb keta in de kast liggen en geen idee verder hoe of wat. Maar het werkt. So there's that.

22. Illusionist

Illusionist Experimenterende gebruiker

Een vriend van mij snoof altijd ketamine en dat heb ik toen ook eens geprobeerd. Een paar keer eigenlijk, want vond het eerlijk gezegd wel relaxed spul. Alleen die vriend draaide er op een gegeven moment een beetje in door. Z'n neus lag op een gegeven ook 'open' (kleine wondjes) door het snuiven. Ook had hij soms weleens last van zijn blaas. Maar goed, dat zijn algemene bijwerkingen die je kunt krijgen van ketamine-gebruik. Wat ik wel weet was dat hij hele fijne ketamine had. Wij allen hadden dezelfde dealer, hij is alleen opgepakt. Ik heb al een erg lange tijd niet gebruikt en ga ook al een tijdje niet meer om met die "vriend". Dus ik zou niet weten hoe het in onze omgeving er nu bijzit met ketamine; hoe puur of hoe fijn het poeder is.

23. Psychedelibee

Hoe weet je zo stellig dat het s keta is?

24. oortjes

oortjes Bewuste gebruiker Tripreport Analist

Weet het niet zo stellig maar ik heb veel gelezen dat S keta potenter is dan andere keta.

Daarbuiten heb ik nu 2 soorten beta gehad, poederig (zonder kristalletjes) en nu dan met kristallen. Het is me verteld dat dit S keta is en aangezien die ook veel sterker is dan de poederig achtige keta neem ik dat ook wel aan.

Zal het nooit 100% weten ofcourse. Maar wat Zero zegt: Maar het werkt, so there's that.

25. SkittlesAndMe

en ik heb speed in mijn pillen. Ik voel het gewoon

26. ZERO-

ZERO- Badass junkie

Je moet ze in kwartjes snijden en dan twee kwartjes tegelijk nemen, dan ga je echt veel lekkerder dan wanneer je een halve neemt.

SkittlesAndMe vindt dit leuk.
  27. Psychedelibee

Heb je ze laten testen? Anders kan het verschil in sterkte toch net zo goed met de zuiverheid te maken hebben. Als keta poederig is, is de kans best groot dat het versneden is. Poederige keta is in feite gewoon gecrushte keta en dat zal een dealer niet doen omdat het voor de gebruiker makkelijker snuift.

28. godmother94

godmother94 Newbie

Krijg gewoon kristalletjes, weet niet welke omgeving je woont? Wellicht regionaal probleem?

29. polysix

polysix Newbie

omgeving van utrecht is het ook huilen met wat er tekrijgen is

30. Acidfreakx

Acidfreakx Newbie

dude ik heb al met vanillesuiker gewete als je echt puur verkoopt verkoop je staafjes (r) of bolletjes (s-ket) zo simpel is het, er kunnen uitzonderingen zijn maar het meeste is versneden

31. Acidfreakx

Acidfreakx Newbie

Dag liesette ik ben zo een persoon, oftewel is het fatsoenlijk materiaal en anders gaan we gewoon op acid of 2-cb of wat ook maar lekker tript :grin:

Deel Deze Pagina