Waar is de wiet het beste ?

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Ik merk dat wiet in verschillende delen van het land erg veel van kwaliteit kan verschillen. Ik weet het alleen van gronignen en maastricht en ik weet dat in het hoge noorden de wiet veel slechter is dan in maastricht. Ik kwam laatst ook iemand tegen die zei dat je in Roozendaal de allerbeste wiet had van heel nederland.

Volgens mij hangt de kwaliteit van de markt af, in maastricht zijn heel veel drugtoeristen, en daarom ook een stuk of 20 koffeeshops met hele goeie wiet in het relatief klein stadje.

Wie weet er wat van ?

WAAR IS DE WIET HET BESTE ?

Haze

Bewuste gebruiker
PharmaPhreeK zei:
Ik merk dat wiet in verschillende delen van het land erg veel van kwaliteit kan verschillen. Ik weet het alleen van gronignen en maastricht en ik weet dat in het hoge noorden de wiet veel slechter is dan in maastricht. Ik kwam laatst ook iemand tegen die zei dat je in Roozendaal de allerbeste wiet had van heel nederland.

Volgens mij hangt de kwaliteit van de markt af, in maastricht zijn heel veel drugtoeristen, en daarom ook een stuk of 20 koffeeshops met hele goeie wiet in het relatief klein stadje.

Wie weet er wat van ?

WAAR IS DE WIET HET BESTE ?

In toeristensteden is het na mijn mening vaak redelijk slecht. De grote shops verkopen toch wel, het zijn vaak de kleintjes die de goede wiet hebben. De twins in Den Bosch is mij nog nooit tegen gevallen, De goedkoopste daar is al beter als de duurste hier.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
in roosendaal krijg je wel veel wiet voor 5 eurotje vergeleken met grote steden maar die wiet is niet altijd supergoed hoor je hebt bijna elke dag andere soort wiet als je daar een beetje bekent kom met shop eigenaar enzo krijg je dikke 2 gram voor 5 euro elke keer :grin: :stoned:

effe opletten mensen,

Ik denk dat meneer Haze iets te maken heeft met coffeeshop Twins in den Bosch (geeft op meerdere forums positieve reactie's). Hier is mijn ervaring: Twins heeft dit jaar 'n cup gewonnen voor hun super silver haze. Twee maanden terug geprobeerd en inderdaad 'n topwietje voor € 9,50 euro per gram. Nadeel van z'n shop is dat ze het soortje blijven verkopen ook al hebben ze niet verkopen ze toch nog wiet onder de naam super silver haze. Vorige weekend nog 2 gram gescoord bij deze coffeeshop en als de wiet die meekreeg nou 'n klasse lager is oke, maar wat ik in me handen kreeg was 10 klasse lager. (in antwerpen heb je nog betere wiet) 1 joint gerookt en de rest weggegooid. Ik ben me ervan bewust dat wiet 'n natuurproduct is en dat je nooit precies dezelfde kwaliteit krijgt. Maar wat ik me dan afvraag wat de eigenaar van deze coffeeshop van de mensheid vind (denk ie echt dat blowers allemaal types zijn met 'n IQ van onder de 80). Wees eerlijk en zeg gewoon tegen je klant dat je niet heb (€ 9,50 euro per gram is geen kattepis!!)

Ten tweede wat is opgevallen in bij de andere grote coffeeshop in den Bosch. (Pistache/grass Company ook tweemaal gevestigd in tilburg) Daar krijg je wiet heel orgineel in voorverpakte bakjes. De Haze daar kost 8 Euro. (Niet duur zou je zeggen)
Nu de werkwijze van hun:
Ik heb me vraagtekens bij de weegschaaltjes die Grass Company gebruikt volgens mij zijn deze voor het laats geijkt in de tijd van Napoleon. (Wat ik bedoel dat ze te weinig geven)
Hier zou ik nog mee kunnen leven als de kwaliteit wiet gewoon goed is.
Maar ze geven 2 soorten wiet in hetzelfde bakje. 1 soort haze van goede kwaliteit en eentje van 'n paar klasse lager. En dan reclame maken dat je 'n van de beste/eerlijkste coffeeshops bent. Schande!!!!!!!!

Haze

Bewuste gebruiker
borftenaar zei:
effe opletten mensen,

Ik denk dat meneer Haze iets te maken heeft met coffeeshop Twins in den Bosch (geeft op meerdere forums positieve reactie's). Hier is mijn ervaring: Twins heeft dit jaar 'n cup gewonnen voor hun super silver haze. Twee maanden terug geprobeerd en inderdaad 'n topwietje voor € 9,50 euro per gram. Nadeel van z'n shop is dat ze het soortje blijven verkopen ook al hebben ze niet verkopen ze toch nog wiet onder de naam super silver haze. Vorige weekend nog 2 gram gescoord bij deze coffeeshop en als de wiet die meekreeg nou 'n klasse lager is oke, maar wat ik in me handen kreeg was 10 klasse lager. (in antwerpen heb je nog betere wiet) 1 joint gerookt en de rest weggegooid. Ik ben me ervan bewust dat wiet 'n natuurproduct is en dat je nooit precies dezelfde kwaliteit krijgt. Maar wat ik me dan afvraag wat de eigenaar van deze coffeeshop van de mensheid vind (denk ie echt dat blowers allemaal types zijn met 'n IQ van onder de 80). Wees eerlijk en zeg gewoon tegen je klant dat je niet heb (€ 9,50 euro per gram is geen kattepis!!)

Als jij denkt dat ik iets temaken hebt met de twins, dan denk jij dat fijn. Ik maak graag een beetje reclame voor goede shops. Vooral omdat er ook zoveel klote shops tussen zit, En ja, de twins is naar mijn mening de beste shop in mijn directe omgeving.

Tommetjah

Belezen gebruiker
Ik woon in rotterdam, en ik ga wel is naar het centrum omdat ik daar mensen ken die 18 zijn, en die dan kunnen halen..

in de stad zelf geven ze natuurlijk veel minder dan in een woonwijk.. het is me wel opgevallen dat een shop op de witterdewit straat ( weet de naam even niet meer ) wel goed en veel spul verkoopt... ik kocht daar voor 7 euro wiet, ik draaide er 5, toch wel redelijke joints uit, en het was echt super makkelijk te kruimelen..

een vriend van mij kocht voor 7 euro hasj en dat kon je ook zo uit elkaar 'pulken' zonder dat je het moet verhitten met een aansteker,

TOPKWALITEIT!! :stoned:

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Ik zou zeggen, koop eens een Highlife magazine, vaak ook gratis te krijgen in shops. Daar staan in welke shops de highlife cups gewonnen hebben.

Twins heeft btw de cup voor Supersilver Haze gewonnen.

Haze

Bewuste gebruiker
Baukereg zei:
Ik zou zeggen, koop eens een Highlife magazine, vaak ook gratis te krijgen in shops. Daar staan in welke shops de highlife cups gewonnen hebben.

Twins heeft btw de cup voor Supersilver Haze gewonnen.

Idd, omdat ik dat had gelezen had ik die laten halen door iemand. Geweldige wiet.

Oh ja, waarom zou ik bij de twins "horen" als ik nog maar 16 ben?

The Chosen

Belezen gebruiker
PharmaPhreeK zei:
Ik weet dat in het hoge noorden de wiet veel slechter is dan in maastricht.

En dat basseer je op het feit dat je in Groningen naar een shop bent geweest? Welke als ik vragen mag.
En sowieso heb je in Leeuwarden wel 2 erg goede shops (Utoop en Os)
Dus om gelijk te zeggen dat de wiet in het hoge noorden veel slechter is, is een beetje voorbarig.

RandomDude123

Bewuste gebruiker
The Chosen zei:
PharmaPhreeK zei:
Ik weet dat in het hoge noorden de wiet veel slechter is dan in maastricht.

En dat basseer je op het feit dat je in Groningen naar een shop bent geweest? Welke als ik vragen mag.
En sowieso heb je in Leeuwarden wel 2 erg goede shops (Utoop en Os)
Dus om gelijk te zeggen dat de wiet in het hoge noorden veel slechter is, is een beetje voorbarig.

Als ik aan Leeuwarden denk, denk ik aan repelsteeltje. Die shop heeft in het verleden 2x een highlive cup gewonnen.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Alle koffeeshops waar ik ben geweest in maastricht hebben betere wiet dan de beste wiet die je in groningen krijgt. Ik weet van allebei de steden welke kofeeshops goed zijn, omdat ik ze allemaal heb gehad. Het is echt een klasse hoger . je ruikt die shit als je rondloopt en het zit in je broekzak. het verkruimeld tot poeder en het er zitten van die dikke bolletjes op die wit zijn van de thc cristallen.Het lijkt wel wiet op anabolen. In groningen is het gewoon plant. Je moet het zakje opendoen om het te ruiken. Niks speciaals aan, behalve dat je er stoned van wordt.

vogel

Bewuste gebruiker
de wiet is het beste als jeje eigen wiet kweekt
lekker puur natuur, zonder ide lampjes en voeding uit een fleske of jarrykan,
de beste wiet groeid nou in de zon en onder de maan
met zijn wortels in de compost en met veel beestjes

weet wat je zegt - zeg niet wat je weet :wave: :wink: :) :hearteyes:

ahh shit had toch weer geblowd , maar nou ga ik echt stoppen met blowen
behalve dan misschien 1 keer per jaar blowen al me puur natuur gekweekte wiet op een dag allemaal opblowen
gewoon een kampvuurtje maken van wat planten en dan de dampen inademen

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Wiet is het best waar jij het 't beste vind. Zo simpel is het. Iedereen heeft andere voorkeuren voor wiet, en de wiet is nergens hetzelfde. Eigenlijk best wel een nutteloos topic dus. :grin:

Bovenaan