Waar is mephedrone 2010 gebleven?

Azraël

Belezen gebruiker
Bijna nergens meer te vinden en op darkweb krijg je meestal een of andere RC die er op trekt.
Tgoh het was toch een zalige drug zeker in het begin.
En bom van 200mg en wat later met een big smile in het zand liggen heel je lichaam en kop tintelde v euforie......
En volgende dag bijna geen kater!!
Geen enkele andere stof kan mij dit nu geven. Mdma werkt gewoon niet meer zoals vroeger.

Pleuny

Bewuste gebruiker
Ik heb vaker 4mmc gehad (sinds ban) en maar twee keer was het niet goed genoeg. Voor de rest altijd zoals het hoort.
Zulke verhalen dat het niet te vergelijken is vertellen meestal mensen die sinds toen heel veel van alles gebuikt hebben. Ook vergeten ze dat 10 jaar voor ons lichaam niet niks is.
Nee het schijnt dat pre ban 4mmc van een chinees fabrikant kwam die impuur was en daardoor exteem euphorisch was.
Source: https://www.talkingdrugs.org/where-did-all-the-real-mephedrone-go

Pleuny

Bewuste gebruiker
Sourcen mogen we hier sowieso niet. Dat terzijde mag je wel zeggen dat de old skool 4-mmc van de markt verdwenen is. 9 van de 10 als je het vind zal je een andere research chemical krijgen. Als je effectief 4-mmc krijgt is dat meestal een slap brouwsel.
Ik vraag ook niet om een source he , ik vroeg me alleen af of er dus verschil in zit.
Pre ban kwam van 1 chinese fabrikant en die zijn of dood of zitten vast . Jammer dat die niet te verkrijgen is en nu weet je helemaal niet wat je krijgt . 3mmc hoef ik niet . Mdma is onzin gaylorderige drug die eens per jaar chill is misschien . Ik wil die cathone mephedrone stimulatie . Waar blijven die euphorische goedjes waar waar waar o waar ? Is er dan niks boeienders op de markt ? Eentje die me hele dopamine leeg zuigd tegelijkertijd al me serontonine en noradrenaline en elke fking receptor zwijnt .

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Batches verschillen sowieso. Of het nou 4-mmc is of niet. Er zijn zat research chemicals met steengoede en poepslechte batches. Elk lab doet het wel op zijn manier en niet elke chemicus is even capabel of aandachtig. Freeway cola is ook cola.
Dat klopt, toen 3mmc als sample vlak na de 4mmc ban meegegeven werd bij bestellingen was dit ook gewoon heel veel beter dan hetgeen van afgelopen paar jaar

Jelle666

Experimenterende gebruiker
Ik heb niet alles gelezen maar ik zit met een meer heikele kwestie... Waar is de speed van eind jaren '90 gebleven?? Eigenlijk kan ik dit veralgemenen naar menig ander lekkers. Wat is er aan de hand?

XMR

Bewuste gebruiker
Voor de mensen die dit nu lezen: 4-mmc is zeker nog beschikbaar. De kans dat je iets koopt dat geen mephedrone is is echter enorm groot. Kan aanbevelen om alles dat als miauw verkocht wordt te testen! Eigenlijk alles dat je koopt moet je testen, maar we weten allemaal dat niet iedereen dat doet.

Bovenaan