1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar je drugs testen

Discussie in 'Cocaine' gestart door Giovannicokehead, 15 okt 2018.

Changes GGS Verslavingszorg
  1. Hallo iedereen ik woon in belgie en gebruik nu al wel een tijdje xtc coke en speed nou ja en weed natuurlijk. Ik hoor en lees overal maar dat je je drugs best kan laten testen voor je ze gebruikt, ik moet zeggen dat ik dat ook vast en zeker aanraad. Maar dan ben ik op het probleem gelopen waar ik van hoop dat jullie me kunnen vertellen hoe ik en waarschijnlijk nog andere belgische gebruikers dit kan oplossen. Ik weet dat je als je in nederland woont je jou drugs anoniem kan laten ophalen of ze zelf naar een labo kan brengen om ze te latzn testen. Nu hier in belgie bestaan zulke labos niet of vind ik er toch geen info over. Ik zou liefst ook niet met mijn drugs in mijn zakken even de grens overrijden naar een lab. Dus vroeg ik me af of er nog andere mogelijkheden bestaan om als belg je drugs te laten testen zonder er al te veel risico bij te hoeven nemen. Alvast bedankt voor jullie reacties, hulp en tips

2. Conjo

Conjo Bewuste gebruiker

Beste test methode blijft toch altijd je neus... Als je op vakantie gaat pakjes SoS in 4 in een condooms wikkelen stop dat hoek van je mond.. mocht er ineens super streng controle zijn gewoon door slikken. niks aan de hand

3. StimsalaBanne

StimsalaBanne DF Stuff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Voor het testen hebben ze maar weinig nodig (100mg of 1 pil), dus zou het gewoon opsturen naar iemand uit Nederland die het langs kan brengen, mits je iemand kent dan. Brievenbuspost word zelden/vrijwel nooit gecontroleerd.

4. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

In België is sinds jaar en dag gewoon een testcentrum, ligt weliswaar in Brussel, wat een obstakel kan zijn als je als Vlaming niet in de buurt woont. Naam is Modus Fiesta. Lees dit maar eens:

https://www.erasmix.be/content/pill-testing-brussel-gratis-analyse-van-illegale-drugs

België zou veel meer aan dit type preventie moeten doen, en er zijn naar ik begrepen heb ook plannen om dit uit te gaan breiden (yay for Belgium) maar drugs laten testen binnen je landsgrenzen is dus zeker niet onmogelijk.

Fenrir vindt dit leuk.
  5. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Als je niet normaal op andermans topics kunt reageren kun je beter gewoon uitloggen van het forum. Is heus niet zo moeilijk. Tenzij je graag naar een ban voor het continu plaatsen van onzinnige berichten solliciteert, dan moet je vooral nog even doorgaan.

Fenrir, De Dunne en acht.zes vinden dit leuk.
  6. Conjo

Conjo Bewuste gebruiker

Sorry omdat moment was ik onderinvloed daarom wilt bassie oprecht zijn excuses aanbieden

7. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Dit is wel de meest onzinnige reactie die ik heb gelezen. Volgenmij zijn smokkeltips verboden.
    Maar dit kan je geeneens een tip noemen. Een pakje in je mond? Serieus?

Laden...