Waar wiedzaadjes kopen

chajoe

Newbie
Waar je niet moet kopen is bij wietzaadjes.nl, dat zijn oplichters. ik had 15 dure zaadjes bestelt, van de 15 kwamen er 0 uit. Op aanvraag dat de zaadjes niet goed waren, werd mij aangeboden 10 van huismerk (no name) zaadjes te sturen .

Dus ik had 80 euro betaald vergoeden wouden ze maar 10 zaadjes van geen merk ook nog, daar was ik natuurlijk niet mee eens, maar de eigenaar gebruikte de macht omdat hij mijn geld had en zegt tegen mij; of deze zaadjes of niks, geld terug of merk zaadjes in waarde wat ik betaald kon niet.

Ik heb inmiddels aangifte gedaan voor oplichterij. Ik ben 80 euro kwijt en heb helemaal niks.

Blaatschaap

Bewuste gebruiker
Ik heb 1 keer een probleem met wietzaadjes.nl gehad. Mijn bestelling was kwijt geraakt en ze wouden alleen nieuwe opsturen als ik de verzendkosten zou betalen. Beetje karig. Kwaliteit van zaadjes is me daar nooit tegengevallen.

Tegenwoordig bestel ik ze bij royal queen seeds, ben erg te spreken over ze :)

Wel vreemd dat er niks is ontkiemd, welke methode heb je gebruikt?

PaddoKweker

Belezen gebruiker
Waarom zaadjes en geen stekkies?
Zaadjes zijn volkomen legaal en de keuze is overweldigend!
Stekken heb je je adresjes voor nodig en de soorten zijn op 1 hand te tellen..
Bijna alle stekken zijn voor de kweek binnen terwijl er zaden zijn speciaal voor de buitenkweek in ons klimaat.
Mijn topoogst was ruim 500 gr droog van 3 planten (lees bomen). Helaas zijn deze zaden niet meer te koop......:disrelieved:

Bovenaan