waar z007 ?

Wacky

Badass junkie
Ik had gelezen dat iemand z007 gekocht had in een smartshop in Nijmegen. Ik heb een paar smartshops gebeld in eindhoven en omstreken, maar daar hebben ze het niet.

Weet er iemand een smartshop die het wel heeft, liefst dichter bij eindhoven dan Nijmegen, maar evt wil ik ook wel weten waar ik die betreffende shop in Nijmegen kan vinden.

seraphinia

Experimenterende gebruiker
Ik heb het een paar weken geleden uit een smartshop in enschede gehaald, weet niet meer welke.

Effect is vaag, in het begin beetje misselijk, daarna afwisselend gevoelens van sociaalheid, zin om te dansen, zin om te zitten, dan even depri, dan even heel blij en overal zit een vlaagje verwarrendheid van paddo's overheen.

Drink genoeg water of je krijgt heel veel hoofdpijn!

Wacky

Badass junkie
Ik heb het besteld via die link, het was binnen een paar dagen in huis.

Beide capsules samen leverde een goede space.

DreamWeaver

Badass junkie
Adrenochroom zei:
DreamWeaver zei:
In Nijmegen is het de Happy Holland. Die zit in de buurt van CS, gewoon ff iemand vragen, iedereen kent het wel. Het zit in de buurt van alle coffeeshops en smartshops, en heeft een gigantisch assortiment.

http://www.happyholland-online.nl/

Hoeduur zijn ze daar dan? En is het alleen BZP of ook TFFM ofzo :P

BZP & TMFPP + een extract van een of andere plant (ken het niet uit m'n hoofd, staat op de verpakking).

2 Capsules kosten €12.50 in Nijmegen, als je een bekende bent daar een tientje (of veel haalt).

Psilo

Bewuste gebruiker
Gewoon BZP bestellen op internet....
Dit is goedkoper zeker nu dit goedje nog niet op lijst I van de opiumlijst staat in Nederland......

Go for it....het is het geld waard.

Bovenaan