Waarom gebruik ik deze troep -.-;;

Tostini

Belezen gebruiker
misschien een tip voor de mensen die zich wel een snaar de kanker drinken..
zie kotsen meer als een natuurlijke reactie om iets dat niet goed is eruit te krijgen, als je eenmaal kotst en je hebt het eruit voel je je beter, laat het gewoon komen. dan voelt het een stuk beter. [*zen stemmetje]

en drink voor het slapen gaan veel water, minstens een halve liter. de kater komt door vochtgebrek in je hersens. als je de volgende ochtend gewoon normaal ontbijt voel je je ook een stuk beter.
zoniet, wake-upsmoke.

cropp

Badass junkie
Man_in_the_Box zei:
Omdat het misschien wel de makkelijkste manier is om wasted te raken, en omdat het (voor de meesten) makkelijker verkrijgbaar is als andere drugs, en omdat het maatschappelijk geaccepteerd is, en natuurlijk omdat het lekker is.

mijn dealer is dichterbij dan de supermarkt

ik vind drinken een relaxte trip en ik vind het heerlijk om te nuttigen

drank is een van de weinige dingen waar ik niet van af kan blijven

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Omdat je door de zieke maatschappij bent gehersenspoeld met het idee dat het ''normaal'' is en zelfs ''leuk'' en ook dat het iets is dat ''we'' allemaal doen. Het is eigenlijk net als bijvoorbeeld trouwen en kinderen en de democratie. Het is uitzichtloos als geloven in realiteit als iets subjectiefs en destructief als utopische linkse bullshit in plaats van echt effectieve maatregelen. Het is naiviteit in plaats van zekerheid.

:rock: Mooi verwoord! Ik denk er net zo over!! Waarom is de drooglegging in Amerika niet gelukt? Meerderheid van de bevolking drinkt. Waarom lukte het wel om drugs te verbieden? Omdat een minderheid het doet. Macht van de meerderheid is altijd sterker dan het geluid van de minderheid helaas.

Ik drink zelf nooit omdat ik daar ontzettend rood en jeukerige huid van krijg, al na 2 slokken. Ook ga ik heel zwaar ademen en hart gaat supersnel kloppen. En ik val gewoon in slaap na 1 drankje...voor mijn lichaam is alcohol wat dat betreft echt gif...

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
tomz0r zei:
Ohja zijn die smartshop kruiden leuker?
Zoekfunctie, topic nummer zoveel met de vraag of alcohol wel de moeite waard is.

Als ik objectief ben, paddo's zijn stukken leuker dan je lam drinken.

Ja, maar om nou na een zware dag werken, een aantal keer per week een portie paddo's op te eten is ook niet alles :beer:

Een biertje is gewoon gezellig, lekker en makkelijk

snoopdok

Experimenterende gebruiker
Man_in_the_Box zei:
Omdat het misschien wel de makkelijkste manier is om wasted te raken, en omdat het (voor de meesten) makkelijker verkrijgbaar is als andere drugs, en omdat het maatschappelijk geaccepteerd is, en natuurlijk omdat het lekker is.

je haalt me de woorden uit mijn mond :grin:

Chris Pontius

Badass junkie
me gister ook weer rot gelachen om een paar mensen die zich compleet niet meer onder controle hadden.
Als ik ga drinken, drink ik altijd nog net niet zo veel dat ik de volgende dag niets meer weet. (dan heb ik persoonlijk de meeste lol)
maar deze mensen ... :beer:
de ene kots-aanval na de andere :P

Bovenaan