Waarom GHB nergens te krijgen in Midden en Zuid Limburg ?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Hi! Ik gebruik met vrienden en vriendinnen regelmatig GHB tijdens de After na een feestje. Wij vinden dit ideaal om de comedown te verzachten. Nu is het zo dat we nergens meer GHB kunnen krijgen van onze bekende adresjes :wink: we krijgen nu te horen dat er geen vraag naar is en het daarom niet aangeboden wordt. Weet iemand hoe dit komt? Is GHB niet geliefd in Limburg? Volgens mij is het in de randstad juist in trek. Iemand hetzelfde probleem?

• Like
Waarderingen: ljuv

roesjunkie

Experimenterende gebruiker
De gbl is schaars, dus het is lastig om ghb te maken. Maar er is genoeg te krijgen, hoor. Ook in onze regio :)

• Like
Waarderingen: ljuv

Truitje

Newbie
Hi! Ik gebruik met vrienden en vriendinnen regelmatig GHB tijdens de After na een feestje. Wij vinden dit ideaal om de comedown te verzachten. Nu is het zo dat we nergens meer GHB kunnen krijgen van onze bekende adresjes :wink: we krijgen nu te horen dat er geen vraag naar is en het daarom niet aangeboden wordt. Weet iemand hoe dit komt? Is GHB niet geliefd in Limburg? Volgens mij is het in de randstad juist in trek. Iemand hetzelfde probleem?

Letje73!

Newbie
Ik ken niet meer vinden op mijn vaste adresjes in Leiden
Zeer,zeer klote...over week of 3 wordt ik pas opgenomen
Wat nu???

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ik ken niet meer vinden op mijn vaste adresjes in Leiden
Zeer,zeer klote...over week of 3 wordt ik pas opgenomen
Wat nu???
Als je lichamelijk verslaafd bent kun je hiermee naar de huisarts gaan en uitleggen dat je het niet meer kunt krijgen en dat het cold turkey afkicken van GHB erg gevaarlijk is. Hij zou je iets moeten voorschrijven om de afkick op te vangen, of zelfs GHB.

Doe je zelf een plezier en begin voor de zekerheid nu alvast met rustig afbouwen met wat je nog hebt om het zekere voor het onzekere te nemen. Een andere stok achter de deur die je kan halen is phenibut.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan