Waarom snuiven?

zazzoo

Bewuste gebruiker
Waarschijnlijk een stomme vraag, maar...

Wanneer ik samen met vrienden mdma gebruik ben ik de enige die de mdma niet snuift.
We vroegen ons dan ook eigelijk af wat er precies met je lichaam gebeurt als je snuift,tenslotte komt het toch in je maag waar het wordt opgenomen. Of wordt het door het te snuiven sneller in de bloedbaan gebracht, wat ik bij mdma sterk betwijfel omdat we van een kristal nooit echt een fijn poeder kunnen maken waardoor de korrel me te groot lijkt om door je neus te kunnen worden opgenomen. nuja, je kan het wel met wat geduld en een scheermesje echt fijn krijgen, maar dat geduld hebben we niet. :grin:

W.F.L.

Badass junkie
Slecht voor je neus, beetje jammer van de MDMA ook, omdat de rush maar 2 uur duurt, ook al heb je minder nodig. MDMA is zowat het enigste van drugs wat je kan snuiven dat ik wel oraal neem. :P

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik denk voor veel mensen het "ritueel". Sommige dingen werken ook te kort om het te nemen.

W.F.L.

Badass junkie
Petrovic zei:
Ik denk voor veel mensen het "ritueel". Sommige dingen werken ook te kort om het te nemen.

Coke? Maar natuurlijk, snuiven is 9 van de 10 keer het fijnst, alleen bij MDMA toevallig niet, vind ik. En hij had toch wel over MDMA in de openingspost denk ik. :grin:

zazzoo

Bewuste gebruiker
Idd, ik had het over MDMA.
Dus ik kan maar beter zoals altijd een bommetje slikken? Mengen met drank doe ik niet omdat de smaak echt zoooo smerig is soms. Nu hadden we gisteren een dikke brok witte mdma die eigelijk niet zo walgelijk smaakte en werkte goed.

W.F.L.

Badass junkie
Ik vind slikken het beste, kan je ook langer mee doen, want na een tijd werkt MDMA bij mij niet meer op de nacht en word ik er gewoon vaag en wakker van. Bommetje is het best, is ook beter voor je tanden dan het in je drinken gooien.

Angramar Temenos

Badass junkie
Omdat de "Hersenen-gefrituurd-werkt-niet-meer-niet-euforisch-maar-alleen-vaag-en-verneukt" stadium eerder optreedt dan met slikken. Met slikken heb je meer uur plezier ^^.

azgaza

Badass junkie
zazzoo zei:
Sorry Angramar Temenos, die zin met quote tekens begrijp ik niet :)

Hij bedoelt die staat als je veel mdma gebruikt dat je niet meer persé euforisch bent, maar vooral heel erg vaag en 'naar de klote', althans dat denk ik, en als dat niet zo is mag AT mij zelf corrigeren.

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
gewoon droppen.
in een vloeitje doen of in een capsule,met snuiven van mdma verneuk je nog sneller je neus/keel/stembanden dan met coke...

Skippy

Wijs gebruiker
Zooooo respect hoor, mdma snuiven, doet fucking pijn aan je neus man!
En het is echt te smerig... ik gooi het gewoon door de ijsthee, proef je niks van!

knolselderij

Wijs gebruiker
1 keer mdma gesnoven, NOOIT MEER alsof ik kiezelsteentjes had gesnoven ik had een bloedneus waar geen mens vrolijk van werd. ik denk dat de mensen die mdma snuiven gewoon gewend zijn om te snuiven en normaal pep of sos gebruiken.

Bovenaan