1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom verkopen smartshops geen RC's?

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door ATGC, 12 jan 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. ATGC

ATGC Experimenterende gebruiker

(Let op, discussie over het waarom van iets, geen oproep tot het vermelden van smartshops die RC vendor zijn :) )

RC's zijn wettelijk legaal, maar toch lijken smartshops ze nooit te verkopen. Ik kom vrijwel nooit in dergelijke zaken, meestal zijn het collecties waterpijpen, wierrook, paddestoelen en wat kruidenextracten met (soms) psychoactieve werking (Kratom e.d.).

Ik vermoed dat het zowel een wettelijke als culturele oorzaak heeft, smartshops zitten vaak in de "natuurlijke" hoek en RC's horen daar niet echt bij. Tevens zal een smartshop zo de politie aan de deur hebben als ze witte poeiers of vage pilletjes in gripzakjes verkopen.

Dat is dus mijn visie erop, misschien dat mensen er anders over nadenken?

2. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Ik ken wel een paar smartshops waar o.a. 3-MMC wordt verkocht onder een andere naam.

Maar wat je zelf al aangeeft, stimulerende poeders verkopen zorgt natuurlijk heel snel voor gefronsde wenkbrauwen. Net als je in een club wordt betrapt met een zakje 3-MMC, kun je RC schreeuwen wat je wil maar je wordt er wel uitgezet.

3. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ga anders eens de ingrediënten bestuderen van hun "bong cleaner" en andere ogenschijnlijk nutteloze stoffen die "niet voor consumptie bedoeld" zijn :lolol:

4. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Ik denk omdat de RC’s offi
    volgens mij valt dat soort “verkopen” de laatste jaren tegen. Vroeger had je dat veel meer, zogenaamde producten etc.

5. Erowido

Erowido Experimenterende gebruiker

Oehh Vertell :hearteyecat::hearteyecat:

GoldenGrow vindt dit leuk.
  6. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Dat mag dus niet.

GoldenGrow vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - verkopen smartshops geen
  1. Nibiru
    Reacties: