Waarom

Extisi

Wijs gebruiker
Waarom blowen jullie? Hoe zijn jullie er mee in aanraking gekomen?
Ik ben er in aanraking meegekomen op een feest door een vriendin van mij. Meteen de eerste keer had ik 'haze' zoals het genoemd word.
Ik was gééék maar voelde me super. Nu blow ik er elke dag 3/4 :hearteyes:

Wacky

Badass junkie
Toen ik 12 was ben ik in het ziekenhuis onder narcose gegaan. Dat deden ze niet in 1 keer, maar eerst een beetje, daarna de rest. Ik was dus eerst half van de wereld, nog wel bij bewustzijn.
Dat was zo enorm lekker, dat ik daarna toch wel graag wilde weten wat dat is voor spul.

Ik was wel bang van drugs, maar toen ik 15 was dacht ik maar eens te proberen wat wiet kon doen voor me. Het kwam niet in de buurt natuurlijk, maar het was toch lekker. Dat is tot dagelijks gebruik uitgegroeid, en op den duur was ik behoorlijk verslaafd. 3 maanden geleden ben ik ermee gestopt. Vorige week ben ik weer voorzichtig terug begonnen in het weekend te blowen. Ik hoop dat ik het daar nu bij kan laten, anders moet ik weer opnieuw stoppen, want zo een verslaafde vaatdoek zijn als ik toen was wil ik niet meer.

TrippyShit

Badass junkie
Spraken keer met vrienden af om te proberen. Na 2x kwam ik andere groep tegen en uiteindelijk ben ik zo begonnen met blowen.

underworld

Wijs gebruiker
een neef van me die bij me op school zat blowde, hij nodigde mij uit om keer mee te gaan,
was wel benieuwd natuurlijk.. zo begon het en ging het bergafwaarts :hearteyes:
heb sinds mijn 14de dagelijks geblowed,
nu probeer ik toch wel te minderen met het dagelijkse blowen want je word er echt gaar en lusteloos van, al merk je dat niet direct omdat je zo gewend bent om stoned te zijn.

TrippyShit

Badass junkie
underworld zei:
een neef van me die bij me op school zat blowde, hij nodigde mij uit om keer mee te gaan,
was wel benieuwd natuurlijk.. zo begon het en ging het bergafwaarts :hearteyes:
heb sinds mijn 14de dagelijks geblowed,
nu probeer ik toch wel te minderen met het dagelijkse blowen want je word er echt gaar en lusteloos van, al merk je dat niet direct omdat je zo gewend bent om stoned te zijn.

True! Pas als je stopt merk je eigenlijk wat dagelijks blowen echt met je doet..

azgaza

Badass junkie
Ik was geintereseerd in tripmiddelen maar dat stond nog een beetje ver van me af en dacht dat wiet wel de logische eerste stap zou zijn, eigen initiatief dus eigenlijk, beviel helaas een beetje te goed :)

Extisi

Wijs gebruiker
Ja, ik merk ook wel dat ik weinig zin heb om dingen te doen als ik geblowd heb. Ik doe het dus elke dag en mensen vinden dat ik saai word, maar ik voel me heerlijk dus. :)

TrippyShit

Badass junkie
Je merkt pas wat elke dagen blowen met je doet als je gestopt bent. Ik kan je verzekeren dat je je op alle fronten heeel wat beter gaat voelen. Niks anders dan positiefs

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Extisi zei:
Ja, ik merk ook wel dat ik weinig zin heb om dingen te doen als ik geblowd heb. Ik doe het dus elke dag en mensen vinden dat ik saai word, maar ik voel me heerlijk dus. :)
Dé stonersmentaliteit hè.. lekker onverschillig.

Mayan

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
Je merkt pas wat elke dagen blowen met je doet als je gestopt bent. Ik kan je verzekeren dat je je op alle fronten heeel wat beter gaat voelen. Niks anders dan positiefs

Je merkt pas de zaligheid dat je mindert man.
Stoppen is ook een mooie keuze, dagelijks gebruik ook, ...
Iedereen maakt zoiets voor zichzelf uit he...
Maar zo een jointje na een zware week kan toch wonderen doen hoor...
De mensheid is al sinds mensenheugenis op zoek naar genot(smiddelen)
Ieder zo zijn dingetje, en toevallig valt het kruid in een mooie categorie. Het is ook multifunctioneel.

MCHZK

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:

+100
ik zie en voel me ook een pak gezonder nu ik wat minder blow
weg met die bruine wallen onder m'n ogen ! :grin:

Extisi

Wijs gebruiker
Jaaa! Dat heb ik ook. Wallen...
"Heb je wel goed geslapen?" vragen ze elke dag wel 1000 keer.
Dan denk ik: "Nee, ik ben alleen 24/7 stoned."
:P
Ik heb gister niks gerookt, en niks gebruikt. En als ik eerlijk ben voelde ik me heel erg down gisteravond..
Ik ben heel vroeg gaan slapen...zodat het nare gevoel overging...maar het gaat niet over.
Ik ga zo naar de shop denk ik, even wat weed halen..:)
Veel rookplezier nog mensen! :)

Melanie1

Belezen gebruiker
Ik was nieuwsgierig.

Heel veel uit mn klas blowden toen. Ik wilde het ook proberen.
Maar ben niet gelijk 24/7 stoned zoals de meeste. Ik blow ongeveer 1 x per maand.
Alhoewel, het is nu ook al weer 7 weken geleden :P

Extisi

Wijs gebruiker
Ik ben verslavingsgevoelig, zeggen de meeste. Dus bij mij was proberen meteen verslaafd raken. Totzover je verslaafd kan raken aan blowen dan

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
nieuwschierigheid, een aantal maten van mij blowden.
en als snel rookte ik 24-7 omdat het zo fijn is :smoke:

raizeredge

Wijs gebruiker
was 10 jaar toen ik van de grote jongens een paar hijsjes mocht wou stoer doen
en vond het wel chill toen ben ik vaker gaan mee roken en toen ik 13 was blowde ik elkedag
maar nu is het wat rustiger paar per week

Bovenaan