ExceptionalInsight zei:Monkey see, monkey do, right? Ik zag het, wilde weten wat het was, dus ik probeerde het (:
hislordship zei:ExceptionalInsight zei:Monkey see, monkey do, right? Ik zag het, wilde weten wat het was, dus ik probeerde het (:
+1
underworld zei:een neef van me die bij me op school zat blowde, hij nodigde mij uit om keer mee te gaan,
was wel benieuwd natuurlijk.. zo begon het en ging het bergafwaarts
heb sinds mijn 14de dagelijks geblowed,
nu probeer ik toch wel te minderen met het dagelijkse blowen want je word er echt gaar en lusteloos van, al merk je dat niet direct omdat je zo gewend bent om stoned te zijn.
Dé stonersmentaliteit hè.. lekker onverschillig.Extisi zei:Ja, ik merk ook wel dat ik weinig zin heb om dingen te doen als ik geblowd heb. Ik doe het dus elke dag en mensen vinden dat ik saai word, maar ik voel me heerlijk dus.![]()
TrippyShit zei:Je merkt pas wat elke dagen blowen met je doet als je gestopt bent. Ik kan je verzekeren dat je je op alle fronten heeel wat beter gaat voelen. Niks anders dan positiefs
TrippyShit zei:Je merkt pas wat elke dagen blowen met je doet als je gestopt bent. Ik kan je verzekeren dat je je op alle fronten heeel wat beter gaat voelen. Niks anders dan positiefs