1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WAARSCHUWING Waarschuwing over stofjes bestellen via internet!

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Tijdloos, 5 apr 2013.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Tijdloos

Tijdloos Badass junkie Tripreporter

Er word meer bijgehouden dan je waarschijnlijk weet of denkt!

Eerst dit even; dat als er alleen juridische gevolgen kunnen zijn wanneer illegale middelen worden besteld, of medicijnen waarvoor hier in NL een receptje nodig is!

Zie hier voor een lijst met de middelen die niet gedoogd worden in Nederland:
    http://emcdda.no-ip.info/eldd?c=Netherlands

Er zijn al talloze zaken waar mensen dingen met regelmaat bestelden, maar niet wisten dat de narcotica politie(k) alles bij hielden wat ze hadden besteld nadat een site was opgedoekt. Zijn veel gevallen te vinden op internet.

En ook belangrijk dat je er niet vanuit kunt gaan dat je altijd zuiver spul krijgt, en de nodige gezondheidsrisico's neemt als je toch wat besteld. Zo is er als voorbeeld al vervuilde etizolam opgedoken (en nog meer stofjes)

Zoals hieronder staat kan je overkomen als je pech hebt:

Bron van dit voorbeeld

Een gewaarschuwd mens telt voor 2!

Wil je het hele verhaal lezen zie de bron, en dit is slechts het topje van de ijsberg naar mijn weten. Kort gezegd heeft hij een flinke boete gehad + kosten advocaat etc. En heeft dus een strafblad erdoor gekregen, en proeftijd had gekregen en het land niet meer uit mocht tot de rechtszaak was afgerond. En dus veel spijt ervan heeft gekregen van de aankopen.

Pas dus op met je aankopen mocht je dat doen! (wat ik afraad om te doen)

Hopelijk word dit gelezen en denk je nu 2x na voordat je wat besteld!

Wees voorzichtig en laat het testen als je toch wat hebt voor de zekerheid (indien dit een mogelijkheid is voor je)

Peace

2. Everio

Everio Bewuste gebruiker

Een waarschuwing is natuurlijk nooit verkeerd. Heb je een bron van bovenstaande?

Ik heb hier etizolam liggen, eenmalig gehad en zou zo niet zeggen dat er iets mee is. Toch zou ik graag de bron willen hebben om wat dingen te verifiëren..

3. Tijdloos

Kan het niet zo snel vinden, zal dat later even toevoegen (heb haast nu) maar dit zat erin (korte omschrijving is noodzakelijk om het begrijpelijk te houden) :

Ik zal de bron posten als ik terugkom later vandaag (zit op een laptop van iemand anders nu)

Maar als je twijfelt kan je het proberen te laten testen bij een centra (beetje in een capsule als voorbeeld)

Het is/was aangeboden als etizolam maar bleek dus Pyrazolam in te zitten. De bewuste RC vendor heeft haar deuren moeten sluiten (vermoed rechtszaken e.d narigheid)

Is dus ook mogelijk dat die partij al van de markt is gehaald. Maar zekerheid kan ik je er niet over geven natuurlijk. Zijn zoveel verwante stoffen dat het soms makkelijk is geld te verdienen met iets wat goedkoop te maken is.

Als je al weet hoe etizolam werkt bij je herken je het verschil zo, stuk minder goed om mee in te slapen als los voorbeeld zoals hierboven al staat gequote.

Greets!

4. maxdw1212

maxdw1212 Belezen gebruiker

Het is wel in het buitenland gebeurt. Ik weet niet hoe de nederlandse politie dit doet maar denk dat het hier niet zo extreem zal gaan.

5. Vant-Hoekie

Vant-Hoekie Experimenterende gebruiker

dus in principe zijn pyrazolam en etizolam legaal om te importeren en mee te experimenteren/onderzoeken?

En het recreatief gebruiken?

6. Tijdloos

Om het te onderzoeken ja, echter moet je dan (correct me if I'm wrong) eigenlijk papieren hebben van je studie/opleiding dat je die stoffen moet onderzoeken.

Verder blijft het naar mijn weten een grijs gebied waar medicatie en drugs zich tot 1 grijs gebied vormen door middel van deze nieuwe stoffen.

Recreatief gebruiken mag wel maar in principe zou dat niet kunnen omdat je het dan op een niet legale manier de spullen hebt gehaald. Erg grijs gebied als je het mij vraagt dus. Wees slim als je interesse hebt om zoiets uit te proberen. Ook met de dosering etc. In het ziekenhuis kunnen ze veel maar als ze de stof niet kennen en je hebt een od, zal het ongetwijfeld erg lastig zijn voor de artsen..

Altijd goed voorbereiden als je zoiets doet, niet eyeballen (gewicht schatten met je oog) maar een goede weegschaal is vereist maar dat weten alle RC fans allang :P

7. xastur

xastur Belezen gebruiker

"]Ik heb bij spuiten en slikken een website gezien die alles aanbood wat god verbied. Je kan deze website alleen via proxyserver bereiken en er werd ook op speciale wijze betaald. Virtueel geld wel te verstaan. Benzo coke hero en vele andere worden via post verstuurd zonder al te veel problemen. Ik Moet nog ff zoeken of ik de site nog vinden kan... of welke uitzending dat was. Hebben jullie dit ook gezien

Moderators kunnen jullie dit bericht verwijderen het was met mijn cellphone geschreven en er zaten wat fouten in.

8. azerty1987

azerty1987 Belezen gebruiker

je bedoeld via het TOR netwerk? Verwijderd

Geen verwijzingen naar verkooppunten! Zie forumregels.

9. bruuk83

bruuk83 Experimenterende gebruiker

Dank voor de waarschuwing. Gaat die vooral over internationale politie? Ik heb nu 2x iets bij een nederlandse webshop besteld, is het dom dit te blijven doen? Het zou me niks verbazen als er een keer een programma op sbs (Undercover in NL etc) er tijd aan besteedt, waarna het in de spotlights staat. Is het dan een probleem als ik in het boek van zo'n leverancier sta met een incidentele bestelling? Wat denken jullie?

BTW ooit een keer geregistreerd maar niks mee gedaan, nu kom ik eens gezellig op het forum, first post :)

10. Tijdloos

Welkom als eerste!

En antwoord op je vraag:

De media zou er inderdaad in kunnen happen zodra ze het zien. Echter als je incidenteel iets besteld zou ik me niet zo'n zorgen maken. Als je dat wel doet bestel volgende x met een raar mail adres en pre paid credit card (te koop in bijna alle supermarkten etc.) en gebruik een ander adres als je bulk doet.

Ze hebben de prioriteit (natuurlijk) op de grotere vissen die bestellen. Kan in die zin geen kwaad omdat je toch praktisch niets koopt daar lees ik.

Als ze zo'n boek van een leverancier in beslag nemen en zien jou kleine dingetjes tussen de andere grote bedragen zal je er tussenuit gefilterd worden lijkt me logisch, zou me daar niet druk om maken zolang het dus maar kleinschalig is.

Het blijft een grijs gebied wat ze steeds verder laten controleren & krimpen door nieuwe regels.

Keep it safe and private!

Nette eerste post :wink:

11. bruuk83

bruuk83 Experimenterende gebruiker

12. jam

jam Bewuste gebruiker

Gebruiken jullie ene proxyserver wanneer jullie online iets bestellen?

13. Fool

Fool Badass junkie

Nee

14. MeejheM

MeejheM Badass junkie

Een bootable linux usbstick, gpa, vpn en nog wat details om het af te maken. Ik ben 4 jaar naar school gegaan om ict te leren, en dat heb je eigenlijk wel nodig als je veilig en anoniem zaken wilt doen via IP.

de douane is een ander verhaal, ik raak best vaak wat kwijt ergens.

15. brownie

brownie Newbie

Ben je achter een vpn server niet anoniem?

16. Fool

Fool Badass junkie

Niet noodzakelijk.

17. Tijdloos

Bah in Engeland is iemand 'geraid' na online bestelling toen het thuis was aangekomen. Opgepast dus.. Dit is vorige week gebeurd.
    Die is veel geld kwijt en heeft een rechtzaak.

18. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Dit zal dan toch niet over 5 etizolams of een grammetje 6-apb gaan? Als je in Bunkhoeveelheden besteld hangt dat risico daar wel aan vast he...

19. Tijdloos

Mwah veel noem ik het niet, het waren zeg maar genoeg om 50 x te slapen. Rond de 300€ vind ik niet veel voor zo'n actie.

En wel een rot streek dat ze het laten aankomen ipv dat de douane het al in beslag neemt.

Kwam uit mexico misschien zijn ze dan wat strenger.

20. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Toch al een aannemelijk aantal. Als ik vroeger wat bestelde ging dat nooit boven de 50 euro. En van mexico naar de UK is een aardige afstand. Nederland/Spanje -> UK ging waarschijnlijk wel minder risico met zich meebrengen...

21. steelpan90

steelpan90 Experimenterende gebruiker

vind het nogal een beetje voorbarig om hier te waarschuwen over iets in Amerika. Amerika staat bekend om zijn absurde straffen (je krijgt al 4/5 jaar gevangenisstraf voor illegale wapenbezit, en kans op levenslang voor het in bezit hebben van een demper). terwijl die straffen hier in NL daar een paar maanden van zijn.

er is van mij 2 jaar terug 100GR 4-FA onderschept. heb daar nu, 2 jaar later, op verhoor voor moeten komen. advocaat zegt dat ze zelfs denkt dat er niet eens een rechtszaak komt en dat dit gewoon netjes de doofpot in gaat. (geen prioriteit en er zijn ergere dingen in de wereld).

zodra je dit in USA deed kreeg je direct de DEA op de stoep + volledig onderzoek etc. terwijl ik hier na 2 jaar een brief op de mat kreeg of ik A.U.B een keer naar bureau kon komen voor een paar vraagjes (na 20 minuten mocht ik weer gaan)

22. Bobsacamano

Bobsacamano Badass junkie

Wie heeft het hier over USA?

23. steelpan90

steelpan90 Experimenterende gebruiker

''I though I would share my experence with the US Postal Service and MS Bureau of Narcotics.''

ik heb het verder trouwens niet echt gelezen dus excuseerd u mij als mijn stukje kant noch wal slaat haha.

verder moet je sowieso altijd uitkijken met bestellen op het internet. gebruik een ander IP-adres en laat het eventueel bij andere afleveren. sta jij buiten schot

24. Bobsacamano

Bobsacamano Badass junkie

Sorry ik vatte je eerste zin verkeerd op. Ik dacht dat het een antwoord was op een post voor je.

Maar euhm ja en nee voorzichtig zijn. Hier in NL valt het allemaal wel mee. Vooral met legale RC's ga je nou een zak pillen via tor kopen uit het buitenland dan zou ik zeker voorzichtiger zijn.

25. MeejheM

MeejheM Badass junkie

In theorie zou ik spullen uit pakistan, india, ukraine enzovoorts bij voorkeur via een laks/soepel land als polen laten bezorgen, waar de ambtenaren nog weinig verdienen zodat je ze makkelijk kan laten paaien in geval van een "Prohibited Content" o.i.d. bij hun douane.

Bij wijze van voorbeeld natuurlijk. drugs smokkelen is winstgevend verboden.

Afspraken maken via GnuPG en een email adres wat op geen enkele manier gelinkt is aan je dagelijkse adres en wachtwoorden scheelt al een hoop. Zorg ook dat je je e-mail adres niet kan verifieren met een telefoon die je gebruikt.

Hetzelfde geld voor je gebruikersnaam via onion ipv http, al is onion bestwel achterhaald. Darknet is onbetrouwbaar, dus zoek locale contacten, en hun echte identiteit, zodat je kan handelen als zij dat niet doen.

via vpn kan je je ip adres maskeren, maar al je IP(v4/v6) zoekopdrachten gaan standaard nog steeds via je provider.

daarnaast is het veel makkelijker alles uit te voeren vanaf een bootable USB stick met een kale Linux versie naar keuze erop. Windows wordt pas achteraf beveiligd en geeft met standaard settings al je informatie weg.

Voor de volledige cursus raad ik zoekmachines aan, maar zorg dat je in elk geval 13 dingen blokkeert.

26. benniesmitters

benniesmitters Bewuste gebruiker

Is dit nou allemaal noodzakelijk om te bestellen via online vendors? Dit maakt me namelijk wel huiveriger. Verder nooit problemen gehad maar aangezien ik een opium wet gerelateerd strafblad heb ben ik bang dat ik nog meer risico loop?
    Is het verstandig om dan bitcoins te kopen? En is dit niet te traceren als ik dit koop met m'n bankpas?

27. Fool

Fool Badass junkie

Nee, je hoeft niets over het internet te bestellen, waar leid je dat vanaf?

En ja, aankopen met je bankpas zijn (tot op zekere hoogte) traceerbaar.

28. benniesmitters

benniesmitters Bewuste gebruiker

Sorry, was een beetje onduidelijk en paranoia ofzo :tearsofjoy: . Ben wat stoned :flushed:

En waar ik eigenlijk op doelde is al gezegd, dom van me, mijn excuses.

Bestellen zitten dus weinig risico's aan zolang je het maar bij kleine hoeveelheden houd.

Wat ik me toen afvroeg hoe traceerbaar zijn bitcoins als die gekocht zijn met mijn bankpas? En zijn ze nog steeds traceerbaar als ik bitcoins een keer of 2 doorstuur naar een andere gebruiker en dan bestel?

29. Fool

Fool Badass junkie

Ja, in principe wel. Er zijn op dit moment technieken die bitcoins echt over heel veel verschillende accounts distribueren in kleine hoeveelheden, om na verschillende tussenstappen weer op een ander account terecht te komen. Maar gegeven dat alle transacties worden opgeslagen in de blockchain is het ook een kwestie van tijd voordat deze terug herleid kunnen worden.

30. MeejheM

MeejheM Badass junkie

Bij Bitcoin, Litecoin en andere cryptocurrency die je in je wallet kan hebben is NIET traceerbaar waar je ze heen gestuurd hebt, mits je wallet hardware of van een (serieus)betrouwbare online wallet verzend.

Bitcoin kopen voor je eigen wallet wordt niet als witwassen gezien wanneer je dat ik kleine hoeveelheden doet, en onregelmatig. daarnaast is bitcoin kopen niet illegaal, speculeren ook niet, en spenderen is dus ontraceerbaar(binnen zeer hoge grenzen van zekerheid).

Je kan echter beter jezelf laten betalen in bitcoin, de prijs is nu erg hoog, maar lijkt nog lang niet zijn plafond bereikt te hebben(inkoop=500usd, verkoop=320usd ofzo/ik check het niet dagelijks).

Een andere optie is onvrijwillig mensen met erg slecht beveiligde pc's litecoin, of andere kleinere hele blocks voor je te laten zoeken. Bitcoin blocks ga je alleen niet meer vinden. Dat is alleen niet overal legaal.

bitcoin blocks verkopen voor andere cryptocurrency in een willekeurige online wallet is (bijna) ontraceerbaar.

31. Fool

Fool Badass junkie

Maar het verzend- en ontvangadres worden over het hele netwerk gebroadcast. Hoe is dat niet traceerbaar?

32. Tommie_K

Tommie_K Bewuste gebruiker Tripreporter

Iemand die stofjes bestelt via internet waarschuwt ons via internet dat er mensen op internet zijn die gegevens bijhouden over mensen die stofjes bestellen via internet. Dus pas op!

:stoned:

33. MeejheM

MeejheM Badass junkie

Gaat het allemaal nog wel goed tommie?

34. Tommie_K

Tommie_K Bewuste gebruiker Tripreporter

Re: Tommie is echt supercool trouwens vinden de meiden.

Ja hoor Meejhem. Ga gerust nog wat uren slapen.

Hmmmm wat een rust hier

35. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie Emeritus Mod

Heel interessant allemaal.. maar kleine hoeveelheden word je gerust niet voor gepakt hoor. In landen als Duitsland of Amerika zou 't me niet verbazen maar in NL? Nee dan moet je minimaal een of meerdere flinke hoeveelheden bestellen.

Ook via bitcoins en litecoins valt het best te traceren maar dat is voor kleine hoeveelheden helemaal niet interessant.

Ik betaal meestal gewoon met iDeal of bankoverschrijving. Zijn dan ook wel stofjes uit het grijze gebied, geen stofjes van de Opiumwet. De stofjes die ik bestel zijn dus niet illegaal en zullen dus ook geen problemen opleveren. :)

36. Maiskolf

Maiskolf Newbie

Eerste vraag: Weten jullie of Etizolam legaal is in Nederland?
    Vraag 2: Volgt wanneer vraag 1 is beantwoord :wink:

37. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

http://lmgtfy.com/?q=opiumwet

Ik weet niet wat je tweede vraag gaat worden, maar ik zal je er vast maar even aan herinneren dat vragen over hoe en waar je er aan kan komen hier niet zijn toegestaan. Dat geldt ook voor research chemicals die legaal zijn.

38. Maiskolf

Maiskolf Newbie

Sorry, wist niet dat het niet mocht wanneer het ook legaal zou zijn. :flushed:

39. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Maakt niet uit hoor, daarom herinner ik je er ook nog even aan :wink:

Laden...
Vergelijkbare Topics - Waarschuwing stofjes bestellen
  1. Tijdloos
    Reacties:
    42
    Weergaven:
    24.288
  2. Jmths
    Reacties: