1. Hey Bezoeker! Wil jij kans maken op €100 shoptegoed in de webwinkel van Azarius? Lees in dit topic hoe je met een foto mee kunt met de actie! Deze actie loopt tot en met 30 april, doe vandaag nog mee!
    Ontzet Notitie

Waarschuwing : 'vervuilde zegels' in omloop!

Discussie in 'LSD' gestart door Tijdloos, 25 jul 2011.

1. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator

Scooby Doo, zegels : grote WAARSCHUWING !

Beste mensen, wil even waarschuwen voor 'Scooby Doo' zegels en/of een zegel waar een 'grauw gekleurde man' op staat. In de scoo be doo en die andere vage print, zit waarschijnlijk DOB, DOC of DOI op (DOC volgens een 'expert' die ik het vroeg later in de trip via internet) Zodra ik de testuitslag terugheb post ik het hier. Had er 3 op en werkte pas na 2uur of langer. Opgepast met onbekende zegels zoals altijd maar nu extra oppassen, wens niemand die helse trip van 30/40 uur toe, en slapeloosheid erbij, opgejaagd gevoel, paniek, erg klote/depri,hulpeloos voelen, wachten tot het eindelijk over is, en nog meer slapeloosheid.. :worried:

Wees voorzichtig allen, altijd testen!

2. Tijdloos

DOC 2mg is uit de test gekomen voor ik het vergeet te vermelden. Wees voorzichtig allen!

3. psych-out

psych-out Bewuste gebruiker

bedankt voor de tip! inderdaad, zoiets wil niemand meemaken, jammer dat ze met de zegels zitten te Kl*ten.

4. Tijdloos

Inderdaad, erg onlogisch ook denk dat die maker nu op zijn eigen blaren zit inmiddels. Hopelijk komen we nooit meer zoiets tegen. En heeft die persoon geleerd dat niemand dat wilt (belazerd worden,gevaar lopen). Hoop dat het allemaal weg is, en iedereen gewaarschuwd is, wens niemand zo'n reis toe.
    Peace!

5. JoshPit

JoshPit Newbie

Ben ik gelukkig nog nooit tegengekomen.
    *Modknip* Dat doen we hier niet.

6. User81923

User81923 Experimenterende gebruiker

ik heb al vaak op zulke zegel getripped en had er geen enkel probleem mee?

7. Tijdloos

Zijn of waren 'natuurlijk' meer batches van deze, waarvan er ook goede zijn inderdaad. Die jij dus had was wel goed (gelukkig want op de DOx serie of iets dergelijks zit je niet op te wachten denk ik zo) Daarom liet ik het altijd testen als ik er een paar had, liever zekerheid & zo kan je ook beter doseren.

8. Mezmeriza

Mezmeriza Newbie

Deze?

Bijgevoegde bestanden:

9. Tijdloos

Ben nog geen Hoffmans tegengekomen die vervuild zijn, maar wij kunnen onmogelijk zien of die van jou 'goed' is.
    Testje laten doen, weet je gelijk hoe je moet doseren.

10. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Er zijn helaas ook vervuilde microdots in omloop. Had kleine rood bruinige sterretjes als lsd gekregen, blijkt nu 25i-nbome in te zitten. Laat je spullen testen mensen!

Deel Deze Pagina