1. Hey Bezoeker! Wil jij kans maken op €100 shoptegoed in de webwinkel van Azarius? Lees in dit topic hoe je met een foto mee kunt met de actie! Deze actie loopt tot en met 30 april, doe vandaag nog mee!
    Ontzet Notitie

Waarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Tijdloos, 11 mrt 2011.

1. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator

Waarschuwing:
    Veel xtc-pillen zijn momenteel erg sterk. Ze bevatten een hoge dosis MDMA, de werkzame stof in de uitgaansdrug. Dat zegt drugsonderzoeker Peter van Dijk van het Nederlandse Trimbos-instituut tegen het Nederlandse persagentschap ANP. “Er is een grote groep pillen in omloop die een hoge dosering bevatten.” De gemiddelde dosis MDMA in xtc-pillen lag jarenlang rond de 80 milligram. Hoewel precieze cijfers nog ontbreken, is dat momenteel een stuk hoger. In elk geval bevat een kwart van de pillen zelfs een dosis van boven de 140 milligram. “Dat is veel meer dan we gewend waren”, aldus Van Dijk. Het Trimbos-instituut maant xtc-gebruikers dan ook tot voorzichtigheid. Welke dosis een consument precies kan hebben, hangt onder meer af van zijn gewicht.
    Maar, zo zegt Van Dijk:

2. Tijdloos

Ook een waarscuwing op zijn paats voor 'Witte Speakers' De resultaten zijn rond de 180-200 mg. Goed opletten als je deze ineens aangeboden krijgt/neemt. En genoeg water/non alcoholische dranjes drinken erbij. Niet teveel maar voldoende.

3. neurotoxin

neurotoxin Belezen gebruiker

Het is natuurlijk de schuld van de overheid. Als je twee pillen van 70mg bij je draagt word je volgens de opiumwet als dealer aangezien, terwijl als je er eentje van 200 bij je hebt het ineens een gebruikershoeveelheid is -_-

4. zjimiz

zjimiz Bewuste gebruiker

De reden dat het fout gaat, zijn in mijn ervaring veelal verkeerde combi's

Als je een wat sterkere pil hebt, zou ik zeggen, hou het zuiver, hou het bij die drug, en geniet ervan :grin:

Ga vooral niet combineren met alcohol (en andere drugs) en drink genoeg water. Ik schat in dat dit de oorzaak is van opname in zkh en detoxen e.v.. Het is jammer dat de beschuldiging richting de drug gaat en niet naar de gebruiker die er niet mee weet om te gaan. Het feit dat de pillen kennelijk wat meer MDMA bevatten doen hier niets aan af.

5. ^_^

^_^ Bewuste gebruiker

Waarschuwing u krijgt meer waar voor uw geld haha

6. kameellen

kameellen Newbie

I LOVE de speakertjes ,, die dingen gaan hier ook best goedkoop in de ronde dus zeker meer waar voor je geld.

7. Phantom19

Phantom19 Newbie

Die witte speakers heb ik overlaatst op festivalterrein in handen gekregen,
    moet zeggen zijn de beste die ik in jare heb gehad, spijtig dat ik ze niet meer kan krijgen.
    ware ze een mooie ervaring!

8. klapperkaakje

klapperkaakje Newbie

ja die speakers zijn zeker lekker, laatst 4 van gehad.
    maar moet je die nieuwe Triforce's proberen, die zijn nog sterker.

9. Tijdloos

Speakers waren rond de 170-210 mg max toch uit resultaten zover bekend?

10. Paperplane.

Paperplane. Wijs gebruiker

180-220. Maar het leuke is dat iedereen die ik tegenkom beweert dat hij 220 heeft haha.

11. Chemipack

Chemipack Newbie

Ik weet niet in hoeverre het helemaal klopt, heb ze zelf (helaas) nog niet kunnen vinden, maar er schijnen blauwe decibelletjes in de omloop te raken die ook zo rond de 200 tot 220 mg liggen..
    Een gewaarschuwd mens telt voor 2 :smile:

12. Dit klopt niet. Hangt er natuurlijk ook van uit welke batch speakers je hebt, maar over het algemeen is de spreiding mg van de speakers hoger.

13. JayJay1986

JayJay1986 Experimenterende gebruiker

ja die speakers waren wel knallend ja nu die gele triforce eerste batch 200mg ook netjes

14. wappiedaan32

wappiedaan32 Newbie

Graag zou ik willen reageren op deze statement, want ik deel die mening niet uitgaande van mijn persoonlijke ervaring.
    Ik geloof dat je zei dat 140 mg al veel was voor de meesten, maar ik heb op dit moment 5 gele tryforce op van 200 mg op. Nou moet ik wel zeggen dat ik een snelle stofwisseling heb en dat misschien de mdma sneller afbreekt. Ik heb al zo'n 14 jaar ervaring op dit gebied en ik ben van mening dat die tryforce de beste zijn in de jaren dat ik slik.

15. walter2000

walter2000 Newbie

als je 5 pillen van 200mg mdma ophebt en dan nog deftig kan typen...proficiat zou het niet kunnen :smile:

16. JayJay1986

ken er wel genoeg die zn 4-6 triforce gooien
    of oude vriend van me toen die nog deed zn stuk of 6 of meer was normaal

17. wappiedaan32

wappiedaan32 Newbie

Ff wachten nog binnenkort blauwe mitsu's, 232 mg. Als ik ze heb getest geef ik een testverslag

18. hardstyle070

hardstyle070 Newbie

Ik gebruik de afgelopen tijd altijd witte speakertjes... Neem er dan 2 tot 3 op een feest. Ja ze zijn sterk... aan het einde van de avond weet ik meestal ook niet meer echt waar ik mee bezig ben haha.... Maar houdt het gewoon bij de speakertjes, ga niet mixen en drink geen alcohol... En neem hem niet in 1 keer.. altijd een halve.

19. DarkGate

DarkGate Newbie

Tegenwoordig zijn de pillen die hier in de omloop zijn tussen de 110-220 mg voor mij nog best normaal maar het kan aan mij liggen ben met die hoeveel heden begonnen.

20. Joël

Joël Newbie

Is het stoer of pure dommigheid om de sterkte pillen te willen hebben? Natuurlijk is het ieders eigen verantwoordelijkheid :beer: , maar ik vind het persoonlijk juist de kunst om met een minimale hoeveelheid mdma het maximale plezier aan een pilletje te beleven. En wat is maximaal plezier? Een prettige, urenlange tripervaring met zo min mogelijk geestelijke en fysieke bijverschijnselen. Vandaar dat het goed is om op deze plek ervaringen te delen. Top!

21. JayJay1986

feraris liggen beetje heel erg stil helaas. zit nu gele redbulls wel aardige dingetjes hoor 180-200mg wel genieters.
    geen heftige afdraaiers zoals die feraries dan waren maar die zaten daar dan ook wel boven

22. Dopeboy

Dopeboy Newbie

Ja zeker sterke snoepjes deze tijd
    maar wel beter toch
    zit nu met blauwe defqons en oranje redbulls
    wat een kanjersss en goedkoop nog ook :openmouth:

23. nijmegen_88

nijmegen_88 Newbie

Blauwe mitsubishi's waren ook heel erg sterk, waren dikke driehoekjes. Erg goed mee opletten denk ik zo.

24. Tijdloos

Getest op 180 of volgens de dealer? Dank voor de heads up!

25. lmd070

lmd070 Experimenterende gebruiker

Ik heb de eerste keer 1 blauwe defqon gehad die zitten geloof ik rond de 180, de tweede keer had ik anderhalve gele nike die zitten rond de 114 en de tweede keer ging ik vele male harder dan de eerste keer.

26. walnootje

walnootje Belezen gebruiker

De zwaarste pilletjes(180mg +) die ik voorbij heb zien komen zijn; Gele Ferrari's, Blauwe Defqons, Witte speakers, Oranje Red bull, Oranje Bommetjes, Paarse Triforce.

Ik heb zelf eerst rode T'tjes geslikt, die waren geloof ik niet zo sterk, daarna heb ik kunnen genieten van de witte speakers damn wat waren die goed, lekkerste trip aan beleefd! Nu heeft een maat van mij flink wat blauwe defqons en ik moet zeggen dat ik deze ook vrij sterk vind vooral een hele rustige opbouw tot de climax in tegenstelling tot de speakers die komen heel direct!

Ik moet zeggen als ik een pilletje neem dan neem ik er ook maximaal 2 voor een hele dag/avond, voor de rest drink ik sowieso niet maar ik rook wel wiet en voornamelijk meer als ik een pilletje neem.(ongeveer 4 gr maarja het is dan ook gewoon te lekker :grin: )

27. Whitesnow

Whitesnow Experimenterende gebruiker

Nou hoer komt het. Mijn eerste ervarig met xtc was ong 9 maanden geleden. Ik was 13 jaar, 1.80m en 70kg. Was dit heel slecht? Welke leeftijd lengte en gewicht raden jullie aan om een pilletje te kunen nemen? Ik ad btw t mobile en was op schoolfeest. Was leuke avond :smile:

28. PepTalk

PepTalk Badass junkie

lengte en gewicht maakt niets uit of het verstandig is wel of niet te doen, maar daar dient de dosis wel op aangepast te worden.

Leeftijd raad ik minimaal 18, beste 21 aan. Met je 13 jaar ben je in mijn ogen dus erg slecht bezig.
    Pak dan gewoon wat biertjes als je toch percé van de kaart wilt zijn.

29. Mrrow14

Mrrow14 Belezen gebruiker

Witte Chevrolets (merkteken niet een autootje zelf dus)

Zal binnekort eens laten testen om het aantal mg precies te weten te komen.(zuid-limburg)

Maar deze pillen zijn dus echt super heftig, ik dacht dat ik wel 2 tegelijk naar binnen had gestopt.Volgens die gast waarvan ik ze had gekocht waren het 180ers , maar had gedacht dat het niet zo zou zijn.Na het avondje freaken kan die best wel eens gelijk hebben gehad.
    Super avondje dat wel maar die inslag :openmouth:

Zal zodra ik de uitslag binnen heb het hier vermelden en een fotootje toevoegen.

30. PepTalk

PepTalk Badass junkie

Als jij er 2 tegelijk van 180mg hebt gehad dan is het zeker een feestje geweest ja.
    Denk dat je dan wel heel zeker had geweten dat het sterke pillen zijn geweest, of je moet flinke tolerantie hebben natuurlijk :P

Meld de uitslag hier ook even, misschien met een goede foto erbij voor de duidelijkheid.

31. Arnie87

Arnie87 Belezen gebruiker

Triforce zijn idd achterlijk sterk, en ook het beste..... beste pillen ooit maar werd er ook het brakste van EVER!!!!!! op even veel MG's

32. Foxtrot

Foxtrot Experimenterende gebruiker

Ik moet zeggen dat die oranje red bulls ook eeeerg lekker gingen.
    Van het weekend ga ik paarse Partyflocks proberen. Die blijken ook boven de 200 te zitten. Ik ben benieuwd

33. PepTalk

PepTalk Badass junkie

Wederom:

Triforce heb je in verschillende batches, de een met een totaal andere inhoud van de andere.
    Dit geldt hetzelfde voor oranje red bulls, witte rolex, blauwe apen, groen/gele gespikkelde nikeadidaslacoste's enz. enz.

Ga niet lopen posten: Op die ga je heel lekker.
    Of: Die blijken dit of ze zeggen dat. Dit weet je niet zeker en is 99% bullshit tot je ze laat testen.

34. LangeJan

LangeJan Newbie

De eerste batch is 9 van de 10 keer het sterkst en wordt steeds minder sterk. Goede reputatie maar minder kosten (minder mdma). Zelfde met oranje Red Bull's wat ik nu ervaar, eerst 210mg nu laten testen en was 160 gemiddeld. Met oranje Red Bull's van ~100mg in omloop zei de man van het testcentrum.

35. Robbin

Robbin Newbie

had laatst donkerblauwe defqons met 220 MG.
    heb al wel vaker blauwe defqon's gehad, maar dan niet de donkere.. deze waren wel iets zwaarder.

maar, pas altijd op met iets dat je niet kent. :wave:

36. Robbin

Robbin Newbie

dat jij nog uberhaupt normaal kan typen :xtc:

37. PepTalk

PepTalk Badass junkie

Mocht het waar zijn, wat ik betwijfel (of geen 5 stuks, of niet getest op 200mg) dan heeft hij een ongelofelijke tolerantie. Geen enkele dosis zal hem dan nog bevredigen.

Maar verder lijkt t me broodje aap, 1 gram MDMA zorgt er bij iemand van gemiddeld gewicht en weinig tot geen tolerantie voor een spetterend feestje met out gaan, ongelofelijk veel zweten, ogen die tollen in de kassen enz.

Bovenstaande verschijnselen kunnen al optreden bij 150-200mg, laat staan 5 keer zoveel.
    Dus Daan, check even de forumregels: http://drugsforum.nl/ucp.php?mode=terms
    En dan specifiek regel 9.

38. JayJay1986

nieuwe witte nitendo's 210mg zo ong
    leuke dingetjes!

39. harry123

harry123 Bewuste gebruiker

Nieuwe paarse love hartjes, rond de 180 mg, niet de zwaarste maar toch redelijk zwaar :mrgreen: Heb er zin in :xtc:

40. walnootje

walnootje Belezen gebruiker

Iemand bekend met paarse partyflocks? :confused: heb ze recentelijk al een paar x voorbij zien komen op internet, nou nog in de omgeving. Dan even testen bij de brijder en ik laat jullie de resultaten weten! O ja en een maat van mij had het over oranje spookjes? Ik hoor graag wat jullie er over te melden hebben :wave:

Deel Deze Pagina