1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wakker liggen

Discussie in 'Cocaine' gestart door Haarsteeg1, 2 jul 2019.

Tags:
Changes GGS Verslavingszorg
  1. Haarsteeg1

Haarsteeg1 Experimenterende gebruiker

hallo

Ik had dus afgelopen weekend coke gekocht en het effect was opzich wel oke maar ik heb hierna 5 uur lang wakker gelegen op bed. Normaal kan ik met coke (en heeeeeel veel alcohol) op gewoon slapen wanneer ik thuis kom. Zou het kunnen dat mijn coke met heel veel cafeine of pep ofzo versneden was?

2. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Laat je coke testen dan weet je wat je snuift. Hoe moeten wij nou weten wat er in jouw coke zit? Coke is ook een upper dus wakker liggen op coke is ook normaal.

acht.zes vindt dit leuk.
  3. Haarsteeg1

Ja oke zo bedoel ik het niet maar vraag eerder naar andermans ervaring die dit misschien wel hebben meegemaakt. Ik ga niet al mijn zooi wat ik koop laten testen want daar heb ik gewoon simpelweg niet de tijd voor. Ik koop (bijna) altijd bij dealers die de drugs die ze verkopen, zelf ook gebruiken dusja het zal geen rommel zijn. Zijn ook vrienden trouwens dus ze smeren me geen rommel aan

4. Haarsteeg1

Maar deze ene keer zelf op de avond een ‘onbekende’ dealer laten langskomen

5. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Tja , dan moet je ook niet vragen gaan stellen of het is versneden met caffeine of pep :')

6. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Als je veel hebt gesnoven dan kan je plafondienst krijgen. Zo is het eenmaal.

Souls.origin vindt dit leuk.
  7. Huis89

Huis89 Gast

Licht er ook aan hoeveel je hebt gesnoven als je 1 a 2 lijntjes neemt dan kun je vaak gewoon slapen maar als je een hele gram weg snuift op een avond ja dan lig je wakker.

Revolutionair en De Dunne vinden dit leuk.
  8. Haarsteeg1

Alleen had juist niet veel gepakt haha daarom vind ik het zo apart. Maximaal 0.15 gram gok ik

9. Klokus030

Klokus030 Newbie

Dat kan! Ieder lichaam reageert anders. De één ligt een nacht wakker van 1 lijntje terwijl een ander met 1 gram in zn mik zonder grote problemen kan slapen. Bij mij is het verschillend,kan soms een nachtje overslaan maar er zijn ook momenten dat ik na de laatste zo in slaap val. Ook helpt het om niet te gaan denken en te piekeren dat je MOET slapen. Dan zie je iedere minuut voorbij gaan.

10. Don_Juan

Don_Juan Experimenterende gebruiker

Ik slaap gelukkig altijd prima na een avondje flink coke snuiven. Ook wel nodig, anders ben je echt niet fit na zon avond.

11. ketakoekjes

ketakoekjes Bewuste gebruiker

Ach, luister gewoon naar je lichaam, als het niet wilt slapen moet je geen moeite gaan doen en als je onder invloed bent al helemaal niet. Afleiding is de gouden tip, en als je echt slaap nodig hebt omdat je moet werken of iets neem je maar een benzo die helpt bij in slaap vallen of een joint waar je goed stoned van wordt.

Revolutionair vindt dit leuk.
  12. Haarsteeg1

Heb wel vaker sos gebruikt hoor. Normaal kan ik na een halve gram op gewoon slapen haha

Laden...