Fat Freddy's cat
Belezen gebruiker
davie zei:Ik denk dat het er niet zomaar lag. Als jij daar staat in te laden kan het goed zijn dat er ineens iemand onverwachts naast je staat om zijn spul op te halen. Ik denk dat het gewoon is afgegooid en kort daarop zou iemand het ophalen alleen diegene die er wandelde was net iets eerder. Kan je wel zeggen dat je het meeneemt of een groot gedeelte daarvan maar dat je misschien niet ver komt. Waarschijnlijk houdt iemand het in de gaten, maar vanwege de wandelaar of politie zijn ze gevlucht of te laat.
Als je het dan toch goed wil aanpakken ga je snel je bivaksmuts halen met een paar vrienden en knuppeld ze neer als zij het hebben ingeladen. Rij je gewoon weg en de auto in de fik. En als je daar het lef niet voor hebt dan kan je er beter vanaf blijven en niet met dat soort dingen bemoeien. Zij schieten namelijk wel en nemen geen genoegen met sorry ik zal het niet meer doen.
En wat betreft het meenemen voor eigen gebruik ik denk niet dat dat goed voor mij zou zijn. Ik denk dat ik als het op is direct naar verlavingszorg kan. Ik vind af en toe een grammetje wel lekker maar een kilo ofzo meenemen, nee niet voor mij hoor.
kijk je niet wat veel films?
In ieder geval is er wel waarschijnlijk iemand met een zwaar probleem als er 150 kg verdwijnen. Diegene die die daar legde is waarschijnlijk al dood.