1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wangen kapotgekauwd

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Sneeuwpop1, 10 okt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Sneeuwpop1

Sneeuwpop1 Newbie

Afgelopen vrijdag een behoorlijk heftige (maar fijne) trip gehad, maar wel de binnenkanten van mijn wangen helemaal naar de gallemiezen gekauwd, zo erg zelfs dat ik er nu nog behoorlijk last van heb en eten echt erg pijnlijk is. Heeft iemand een idee of er manieren zijn om het sneller te laten genezen, of de pijn/last te verminderen? Een hele week vla eten zie ik niet zo zitten:sweatsmile:

2. Albedo

Albedo Bewuste gebruiker

ibuprofen helpt goed tegen kiespijn; hierbij ook wellicht
    4x per dag (voorzichtig) spoelen met (zee)zout; 1 theelepel op klein glas water als verhouding
    naast vla; eten klaarmaken, in blender doen of met mixer en dan opeten; niet te heet of koud.

beter voorlopig niet roken als je dat al doet.

3. Rtby

Rtby Experimenterende gebruiker

Neem volgende keer van tevoren eens een magnesium tabletje. Doet wonderen voor mij en vrienden wat betreft kaakspanning :)

4. Sneeuwpop1

Sneeuwpop1 Newbie

Roken doe ik niet, dus dat scheelt. Spoelen is een goed idee! Vanavond eet ik maar soep :P

Ja het magnesiumverhaal ken ik, maar dat doe ik meestal voor ik ga slapen. Slaat eigenlijk nergens op dus. Volgende keer even doen van tevoren.

5. stomme eend

stomme eend Bewuste gebruiker

Prrrr ta li loe:greenheart:

6. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ooooh dat herken ik, vroeger ook soms (te vaak) gehad. Nu zelden meer; blijkt voor mij achteraf eigenlijk gewoon meestal een symptoom van overdosis te zijn geweest. Magnesium vantevoren hielp voor mij nooit echt maar goed, het schaadt ook niet als je een tabletje neemt.

Kan echt gigantisch pijnlijk zijn! Heb weinig tips helaas, is volgens mij vooral een kwestie van zo min mogelijk kauwen (dus tja, vloeibaar eten) en uitzitten. De pijn wordt snel minder. But I feel ya bro want ik voel het bijna weer voor me als ik eraan terugdenk, echt nasty, prikkende scherpe pijn. Sterkte!

7. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur De Leukste Thuis!

Ibuprofen is best wat zwaar om zomaar te nemen. Spoelen met zout oplossing is een prima plan.
    In het verleden heb ik ook wel mijn wangen en lippen stuk gekauwd. Is idd erg pijnlijk!
    Het kauwen wordt wel verergerd naarmate je dosering omhoog gaat. Misschien minder gebruiken volgende keer.
    Probeer tomaat te vermijden... Dat beet vreselijk in de wondjes... Auwie!

8. Sneeuwpop1

Sneeuwpop1 Newbie

Ik merk vandaag eindelijk wat verbetering, weinig vast voedsel blijkt toch wel erg prettig te zijn. Ontbijten met drinkontbijt, veel yoghurt en soep:grimacing:

Jep, weet ik. Is trouwens ook bij mij elke keer anders, de ene keer heb ik echt nergens last van en de andere keer (met dezelfde dosis, zelfde omstandigheden) een stuk meer. Zoals nu heb ik 't alleen nog nooit gehad.

Oeh, goed dat je het zegt! Gisteren nog bijna een sloot tomaten in m'n eten gedonderd :wink:

De Dunne vindt dit leuk.
  9. Sneeuwpop1

Sneeuwpop1 Newbie

Updateje: na een week was de boel eindelijk over. Veel kommen soep later :wink:

10. Parfumflesje

Parfumflesje Bewuste gebruiker

Nou zeg??? Wangen kapot kauwen is zooooo 1990!!! Gewoon lekker doorgebruiken . Dan bouw je tolerantie op tegen xtc of pep. Als je eenmaal tolerantie hebt opgebouwd moet je wel een gram xtc of pep nemen voordat je je wangen kapot bijt.

Tegen de pijn helpt fentanyl wel goed. De dosis moet je zelf bepalen maar begin maar voorzichtig!!!

Nu even serieus... neem een goede pijnstiller tegen je kapotte wangen en eet voorzichtig. Eten is goed voor je herstel en rust ook. Doe het gewoon voorzichtig aan. Volgende keer geen dosis xtc meer nemen waar je van gaat kaakschaatsen. Misschien pas grotere dosissen nemen als je went aan de troep.

BTW. Kaakschaatsen blijft natuurlijk altijd lekker snoeien maar het heeft zo zijn bijwerkingen.

(Group)Hug, parfumflesje.

Rebell vindt dit leuk.
  11. Sneeuwpop1

Sneeuwpop1 Newbie

Kaakschaatsen, goed woord:upsidedown:

Maareh, thanks voor de tips! Was zeker niet m'n eerste keer gebruiken hoor, maar wel de eerste keer dat 't zó stuk was.

12. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Wollah, nu pas verbetering? Dan heb je een dikke week kapottewangterreur achter de rug. Ellende! En nu? Jezelf trakteren op een yay-ik-kan-weer-kauwen etentje? Driegangen, minimaal.

13. pelgrim

pelgrim Belezen gebruiker

Good to know :wink:. Ga daar zeker rekening mee houden. Wist niet van deze tip ik nam steeds kauwgom mee :grin:.

14. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Ik ga stuk om deze reactie!
    Gewoon door gebruiken tot je een drugs kikker bent en dan heb je dat niet meer :hamsterface:

Parfumflesje vindt dit leuk.
  15. Sneeuwpop1

Sneeuwpop1 Newbie

Ik heb de hele avond alleen maar keihard voedsel gegeten. Bakstenen, fietsen, stanleymessen, je kent het.

Dunk vindt dit leuk.