1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wanneer nou écht dronken

Discussie in 'Alcohol' gestart door Woezoe, 17 jul 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Woezoe

Woezoe Experimenterende gebruiker

Sup Drugsforum,

Ik drink meestal wel een hoop alcohol en ik zal vertellen hoe ik het een beetje ervaar.

Ik word duizelig, sloom en heel lacheriger.
    Ik heb echt zo weinig schaamte. Maar ik weet wel wat k doe maar ik vind wel rare foto’s terug maar t is niet dat ik naakt ofzo ga staan want ik ben me er nog wel van bewust.
    Verderest heb k nog wel controle over het blijven staan ofzo. Maar ik durf gewoon te springen en te vallen enzo maar het doet me nog wel pijn.

Ik heb achteraf geen kater, maar voel me wel moe enzo.

Ik heb onder invloed dan wel echt het leukste gevoel ter wereld.
    Is dit nou echt ver aangeschoten? Of is dit redelijk dronken?

Ik zelf vind t echt zo tof en zou niet weten of het nog leuker is als ik nog een paar glaasjes op heb. Is dit niet het topeffect van alcohol of kan het nog beter?
    Dan weet ik of ik de volgende keer nog wat meer moet drinken

Greetz

2. Lichtbron

Lichtbron Newbie

Klinkt als goed aangeschoten. Zou het daar lekker bij houden. Wanneer je echt dronken bent in de grens tussen leuk dronken en slecht dronken heel klein. Ook zal je je hoogstwaarschijnlijk de volgende dag een stuk rotter voelen. Ik heb zo het idee dat je nog wat jonger bent, maar ik kan tegenwoordig al veel slechter tegen alcohol dan dat ik 5 jaar geleden kon. Ik vind het echt dronken zijn de kater niet meer waard, maar dat is mijn eigen mening..

SneeuwSnuiver en Woezoe vinden dit leuk.
  3. SneeuwSnuiver

SneeuwSnuiver Bewuste gebruiker

Lijkt er iig op dat je het op deze manier erg naar je zin hebt en dat is het belangrijkste!:blush: Erg fijn ook dat je bijna geen kater ervaart.
    Ik zou daarom niet veel meer gaan drinken als ik jou was. Als je echt dronken wordt zul je merken dat de negatieve dingen steeds meer naar boven gaan komen. Je krijgt moeite met praten en op je benen blijven staan en lopen word erg moeilijk! Het lijkt met drank best lastig om die sweet spot te vinden vind ik.

Mijn ervaring is vooral dat als ik eenmaal goed lekker aangeschoten ben dat ik dan niet veel verschil merk met echt dronken zijn. Als ik echt dronken ben heb ik niet extra veel plezier ofzo. Negatieve gevolgen worden alleen maar meer juist. Kotsmisselijk in de nachtbus naar huis en de volgend dag nog uren lang misselijk, uitgedroogd en verrot zijn is het echt niet waard meer voor mij!

Laatst bewerkt: 17 jul 2018
    Woezoe vindt dit leuk.
  4. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Ik ben een paar keer zo goed dronken geweest dat ik de volgende dag bij de wc heb moeten slapen, gekotst.. dat wil je niet weten. Ook al een paar keer zoveel gedronken dat ik gewoon weg viel, en ergens wakker werd. En dan hebben we het niet over de kater.

Wat ik probeer te vertellen, je moet alcohol drinken totdat je lekker los komt en dan ermee stoppen. Ik heb me lesjes met alcohol wel geleerd..

TechnoChicken, Woezoe, Fool en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. genk123

genk123 Belezen gebruiker

Ik ben altijd echt dronken wanneer ik de volgende dag wakker wordt, en niks meer weet van de avond wat er gebeurd is of in welke kroeg. Helaas komt dit bij mij nog maandelijks voor. Ik kan er namelijk niet tegen maar probeer toch altijd maar mee te drinken haha.

Woezoe vindt dit leuk.
  6. poppy

poppy Experimenterende gebruiker

dat is echt je hersenen verneuken maat

7. genk123

genk123 Belezen gebruiker

Tja je zult wel gelijk hebben. Mijn korte termijngeheugen is niet altijd even denderend.. Niet heel ernstig maar merk het wel ooit. Geen idee of het door de alcohol komt. Probeer er wel rekening mee te houden maar valt niet altijd mee. Drink vergeleken mijn vrienden het minste, maar daar lijkt het nooit op haha:sweatsmile:

MDMAZING vindt dit leuk.
  8. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Mijn korte termijngeheugen is ook 0. Ik leg iets ergens neer, en 1 minuut later ben ik al vergeten waar het lag. Maar je leeft 1x.

genk123 vindt dit leuk.
  9. poppy

poppy Experimenterende gebruiker

ja maar gast dadelijk heb je korsakov syndroom en dan is je leven dus verpest voor altijd denk alsjeblieft na met wat je doet het leven heeft te veel kansen om het voor alcohol te vernietigen

Anitaa vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - nou écht dronken
  1. ADR
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    1.640
  2. MacLeod
    Reacties:
    1
    Weergaven: