Wanneer verbod?

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Hey peeps,

Ben al tijdje niet op het forum geweest..maar m'n vrienden hebben laatst dus paddo's gegeten ZONDER MIJ :angry: ik moest werken..pff.. maarja ze hebben de leipste avond/nacht van hun leven gehad dus ik wil 't binnekort ook is proberen :grin:

Nou is dat ene grote topic over het paddo-verbod best oud en laatste post kwam uit juni.. is het nou bekend wanneer ze echt verboden worden of nog steeds niet.. :confused: ?

Een vriend is nog 1,5 week alleen thuis ofzo dus we willen dan 't laatste weekend 't nog een x doen, maar we moeten wel zeker weten dat ze dan niet verboden zijn..

Meer info hierover? Thx :hearteyes:

shokora

Wijs gebruiker
Dit staat echt al 500 keer in 1000 verschillende topics, leer de search functie eens gebruiken.

Mirrorball

Bewuste gebruiker
om even snel een antwoord te geven..

in september wordt er in de politiek verder over gepraat.. je kan dus nog heel wat aftrippen :)

shokora

Wijs gebruiker
RosettA_StoneD zei:
om even snel een antwoord te geven..

in september wordt er in de politiek verder over gepraat.. je kan dus nog heel wat aftrippen :)

Zo leren ze het natuurlijk nooit :( Soms moet je hard zijn!

Voor de rest peace en love :hearteyes:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Xtc Bob zei:
paddo verbod zal er wss nooit komen

was het maar zo mooi :cry:

maar als het pas in september verder word besproken,, waarom kan je ze dan niet meer online bestellen :confused:
als het aan andere landen ligt waar ze het niet naar mogen verzenden dan is dat geen reden, want dan vertuur je het gewoon niet op naar die landen.. maargoed.. nederlandse politiek= :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:

Bovenaan