Was dit een psychose?

DAVID0FF

Experimenterende gebruiker
Hoi allemaal, weer even geleden dat ik hier een berichtje heb geplaatst! Gisteren heb ik 2 grammetjes op men eigen gesnoven. begin 2de begon ik plots para te worden. Dusver niets bijzonder, muisstil, denken dat er iemand anders in huis is terwijl ik zeker alleen ben. Dat gaat allemaal nog. Maar deze keer ging het verder. Het werd erger en erger. Tot het moment dat ik er echt van overtuigd was dat ik niet meer alleen was, ik ging onder bedden zien etc. uren aan een stuk. normaal gaat dat na een paar uur over als alles op is, maar dit bleef nog zo'n 6-tal uur duren. ik hoorde in de verte een sirene, ik was er 100% zeker van dat dit voor mij was. Begon dingen in huis te verstoppen moesten ze een huiszoeking komen doen. elke auto dat voorbijreed dacht ik nu is het zover. Ik kon niet meer vooruit of achteruit. Ik zag een spinnetje, was er zeker van dat dit een uiterst giftige was. iets jeukte en ik was er zeker van dat ik kanker had. zoeken op het internet: ja dat zijn de symptomen van cancer, plots een vreemd wifi netwerk, spionnen! Overal hangen camerasin huis, uren de muren afsporen naar cameras (en die dan ook vinden terijl dat gewoon een gaatje is waar ooit een kader heeft gehangen). Dan uiteindelijk een paar uur geslapen en toen ging het beter.
Kan dit aan de coke liggen? ik kan je verzekeren op die moment zou een mens domme dingen doen ik zat mentaal echt tegen mijn grens aan. Herkent iemand dit? Tips?
(oja en voor de hoogbegaafden onder jullie die met het "je moet stoppen"-advies afkomen bespaar je de moeite :)

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Kan dit aan de coke liggen?

Ik denk dat het vooral aan jou ligt. Maar de coke is de trigger.

(oja en voor de hoogbegaafden onder jullie die met het "je moet stoppen"-advies afkomen bespaar je de moeite :)

Als jij denkt dat stoppen een advies is wat niet gegeven moet worden, bespaar je dan de moeite dit hele verhaal op te schrijven. Je hebt duidelijk een probleem dat met coke alleen maar erger wordt. Maar het zou ook kunnen dat het vanzelf verdwijnt, laten we dat dan maar hopen.

DAVID0FF

Hoi Svali, bedankt voor de reactie.
Ik weet wel dat de coke dat triggert, maar ik bedoelde eigenlijk kan het aan de coke liggen in de zin van is die misschien gemengt met iets slechts? een product dat deze overdreven reactie veroorzaakt. En ja dat van moeten stoppen, iedereen die coke pakt moet stoppen. das eenvoudig maar is er ooit al iemand met coke gestopt omdat iemand zegt "je moet stoppen"?
Greetz

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik weet wel dat de coke dat triggert, maar ik bedoelde eigenlijk kan het aan de coke liggen in de zin van is die misschien gemengt met iets slechts?

Dat is wel een ander soort vraagstelling en zo had ik hem ook (duidelijk) niet opgevat. Ik kan natuurlijk niet zeggen of het gemengd is met een andere substantie waardoor je dit kan krijgen. Het kan ook zijn dat je gewoon een slechte dag had waardoor dit zich zou kunnen voordoen. Net zoals je wel eens een bad trip kan hebben met LSD, maar dat hoeft dan niet aan de LSD te liggen.

Waarschijnlijk heb je al vaker coke gedaan, maar viel het nu slecht. Gebruik de volgende keer minder en kijk hoe het uitpakt.

En ja dat van moeten stoppen, iedereen die coke pakt moet stoppen. das eenvoudig maar is er ooit al iemand met coke gestopt omdat iemand zegt "je moet stoppen"?

Waarschijnlijk zelden tot vrijwel nooit, maar als je een topic begint waarbij het probleem zeker veroorzaakt wordt door coke, en je gaat van te voren al aangeven dat je niet wil stoppen met de (hoogstwaarschijnlijke) oorzaak van je paranoia, krijg ik al gauw het idee dat je het probleem niet wil zien.

DAVID0FF

Svali, wederom bedankt voor je reply! Mja kvond het een grellige ervaring zoals ik zij, para is iedereen wel die al lang coke gebruikt denk ik (in mijn omgeving toch) maar dit was nog iets heel anders!! echt dingen zien die er niet zijn... mja. voorlopig heb ik er alvast geen zin meer in :wink:

shakes

Belezen gebruiker
Jou verhaal is wel extreem, maar het is helaas wel 'normaal' bij het gebruik van coke om para te zijn. Als je minder gebruikt (dan bedoel ik kleinere lijnen, minder snel achter elkaar) zal het minder zijn.

justme:)

Newbie
Heb er 4 weken last van gehad na langdurig veel gebruik cocaïne (in combinatie medicijnen themazepam naproxen wiet en alcohol) . Loop nu bij allerlei instanties ze noemden het een dillirium. Mensen kunnen er in blijven hangen .ben nog nooit in mijn leven zo para en bang geweest. Echt een goede motivatie om te stoppen niet?

Bovenaan