Hoi allemaal, weer even geleden dat ik hier een berichtje heb geplaatst! Gisteren heb ik 2 grammetjes op men eigen gesnoven. begin 2de begon ik plots para te worden. Dusver niets bijzonder, muisstil, denken dat er iemand anders in huis is terwijl ik zeker alleen ben. Dat gaat allemaal nog. Maar deze keer ging het verder. Het werd erger en erger. Tot het moment dat ik er echt van overtuigd was dat ik niet meer alleen was, ik ging onder bedden zien etc. uren aan een stuk. normaal gaat dat na een paar uur over als alles op is, maar dit bleef nog zo'n 6-tal uur duren. ik hoorde in de verte een sirene, ik was er 100% zeker van dat dit voor mij was. Begon dingen in huis te verstoppen moesten ze een huiszoeking komen doen. elke auto dat voorbijreed dacht ik nu is het zover. Ik kon niet meer vooruit of achteruit. Ik zag een spinnetje, was er zeker van dat dit een uiterst giftige was. iets jeukte en ik was er zeker van dat ik kanker had. zoeken op het internet: ja dat zijn de symptomen van cancer, plots een vreemd wifi netwerk, spionnen! Overal hangen camerasin huis, uren de muren afsporen naar cameras (en die dan ook vinden terijl dat gewoon een gaatje is waar ooit een kader heeft gehangen). Dan uiteindelijk een paar uur geslapen en toen ging het beter.
Kan dit aan de coke liggen? ik kan je verzekeren op die moment zou een mens domme dingen doen ik zat mentaal echt tegen mijn grens aan. Herkent iemand dit? Tips?
(oja en voor de hoogbegaafden onder jullie die met het "je moet stoppen"-advies afkomen bespaar je de moeite
Kan dit aan de coke liggen? ik kan je verzekeren op die moment zou een mens domme dingen doen ik zat mentaal echt tegen mijn grens aan. Herkent iemand dit? Tips?
(oja en voor de hoogbegaafden onder jullie die met het "je moet stoppen"-advies afkomen bespaar je de moeite