was dit wel speed?

klitty

Newbie
Ik wilde eigenlkijk graag iets weten en dacht misschien kunnen jullie me hierbij helpen?
Ik wilde laats wat leuks doen had paar dage vrij verveelde me dus ech eigenlijk :grin: haha vriend van mij opgebeld en hij kon ook wel aan speed komen had alleen nog nooit via hem gedaan Normaal had ik echt hele goede kan daar alleen niet altijd aan komen. gelukkig mnaar :grin: :grin: Die vriend dus opgebelt

T was alleen echt heel anders dan ik normaal had met speed.

Voelde me wel actiever wakkerder en vrolijker en bewgelijker :grin: had er wel fun mee dat wel,

Deze speed was dus alleen wit inplaats van gelig brande iets minder in me neus. en rook ook veel minder sterk Ook had ik in veel mindere vorm een droge mond. Had ook gene honger en en geen na kick ofso gehad
zou dit wel amfetamine zijn geweest of gewoon en ander middel
ritalin ofso wat ik denk en wel meer over heb gelezen.
of gewoon hele slecht snelle zeg maar :P
Hoop dat iemand me iets op weg kan helpen :wink:

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Voelde me wel actiever wakkerder en vrolijker en bewgelijker :grin: had er wel fun mee dat wel,

Deze speed was dus alleen wit inplaats van gelig brande iets minder in me neus. en rook ook veel minder sterk Ook had ik in veel mindere vorm een droge mond. Had ook gene honger en en geen na kick ofso gehad
zou dit wel amfetamine zijn geweest of gewoon en ander middel
ritalin ofso wat ik denk en wel meer over heb gelezen.
of gewoon hele slecht snelle zeg maar :P
Hoop dat iemand me iets op weg kan helpen :wink:

De effecten die je beschrijft klinken als gewone speed. Heb je met die andere speed deze effecten niet? Klinkt verder gewoon als wat slechtere speed.

klitty

Newbie
dat klopt met die ik er voor had dat brande echt als een ketter in me neus.
en je kreeg tintelingen ervan soms. Als ik dan normaal tot licht inspanning verrichte ging ik al zweten er van wel wat meer dan normaal zeg maar. En ook een na kick 12 uur er na ofso. Ik had wel zelfde hoeveel heid genomen. Ga het wel nog eens nemen als ik me verveel en een dagje vrij heb en kijken wat de effecten weer zijn als ik gewoon goed uitgerust ben etc. Had het gewoon volgende dag weer gedaan omdat ik moe en me kut voelde de volgende dag wat kwam door weinig tot geen slaap en dat spul, weinig problemen van ondervonden ging wel eerst wat eten natuurlijk voor ik weer een snuif nam haha alleen wat magerder in me gezicht geworden tijdelijk is nu al weer weg :wink: Ik heb nog genoeg dus ffe kijken of t beter word is als ik gewoon wat meer neem :rock:
maar snelle hoort toch gelig te zijn en niet wit of maak dat niet uit heb je gewoon verschillende :rolleyes:

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
maar snelle hoort toch gelig te zijn en niet wit of maak dat niet uit heb je gewoon verschillende :rolleyes:

Nee, voor zo ver ik weet niet. Speed kan alle kleuren hebben en dat heeft niks met de sterkte er van te maken. Zo heb je op koninginnedag ook oranje speed, net wat je er aan toevoegt.

Bovenaan