1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wassen

Discussie in 'Ketamine' gestart door Triphond, 9 aug 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Triphond

Triphond Newbie

Ik heb nu wat ketamine liggen waar overduidelijk iets doorheen zit wat niet zo fijn is, een acidic sertogene stof lijkt het ik dat er wat MXE of iets dergelijks doorheen zit. Nu wil ik het wat verfijnen en heb het door een zeef gehaald waardoor ik al duidelijk de keta kristallen overhield (zo'n 10%) de rest is al zo fijn dat een zeef geen nut meer heeft. Nu dacht ik, ik gooi het in een koffiefilter en jaag er wat water doorheen, maar hoe werkt dat nou eigenlijk ookalweer precies :")

Ik heb nu dus een filtertje met een nat wit goedje liggen en een kom daaronder met gekleurd water. Wat zijn waarschijnlijk de afvalstoffen en wat is de ketamine? Heeft het zin aceton in de formule te gooien zoals bij speed? Groetjes

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Net zoals jij heb ik geen idee.

Als je dit soort dingen wil doen moet je wel kennis van zaken hebben, nu ben je maar wat aan het aanklooien. Je weet nu niet eens wat nou wat is en hoe je t vocht er weer uit krijgt en of je überhaupt nog ergens iets van werkzame stof hebt.

Met speed werkt t als volgt, caffeine lost op in aceton, speed niet. Dus als je je met cafeïne versneden speed in aceton doet, en dat mengsel door een koffiefilter giet, dan blijft de speeddrab over, en de meeste aceton + cafeïne vang je dan op en kan je weggooien. De speeddrab die je overhoudt droogt in een paar minuten op, want aceton vervliegt snel.

Wat jij nu doet is gewoon bullshit want:
    - je weet niet of Keta oplost in water of niet.
    - je weet niet of die andere stof die er doorheen zit in water oplost of niet.
    - dus je weet niet wat je overhoudt in je filterzakje en wat er in het troebele water zit.
    - en dan weet je ook al niet hoe je het vocht weer uit de drab krijgt, want water vervliegt niet zo een twee drie.

Mij lijkt het dat je nu alles kan weggooien.

Laatst bewerkt: 10 aug 2018
  3. Fool

Fool Badass junkie

Of alles weer bij elkaar gooien en het water laten opdrogen :tongueout:

Dan je sample naar het testcentrum brengen, en afhankelijk van de vervuiling een oplosmiddel zoeken dat ketamine en de vervuiling wel kan scheiden. :)

4. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Fool

Dat drogen zal wel even duren lijkt me lol. Of je moet het proces versnellen met hitte, maar dan ben ik bang dat de stoffen in het water zullen reageren met diezelfde hitte.

In ieder geval hoop ik dat TS iets geleerd heeft en wel het volgende: eerst info vergaren en dan pas wassen ipv zomaar iets doen en dan pas naar info gaan zoeken.

Fool vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - Wassen
  1. Speedy wolf
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    392
  2. SanneBanne
    Reacties:
    245
    Weergaven: