wat doen op keta?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Hoi hoi!
Ik en een vriendin gaan vanavond samen ket doen. We hebben t allebei pas 1x eerder gedaan. Weten jullie een paar dingetjes/activiteiten die leuk zijn om te doen of om mee te nemen?

Dank jullie wel!! :wink:

inner_search

Badass junkie
Hoi hoi!
Ik en een vriendin gaan vanavond samen ket doen. We hebben t allebei pas 1x eerder gedaan. Weten jullie een paar dingetjes/activiteiten die leuk zijn om te doen of om mee te nemen?

Dank jullie wel!! :wink:
Welkom !
Je dosis goed afwegen.
Lekkere psytrance , goa of native american luisteren en lekker op de bank plakken.

• Like
Waarderingen: Juun

geflipt

Wijs gebruiker
Nee joh! Je moet op onderzoek gaan!!
Exploreren wat het met je doet...

Loop wat rond, ga de tuin in, eet of drink iets (echt aan te raden!).
En speel pictionary met mekaar (nog een echte aanrader!).

Ik weet niet 'hoe ver' jullie gaan gaan qua dosis, maar zorg ervoor dat er niet teveel licht is, dat versterkt de visuals.
Vooral op hogere dosis zal je milde tot sterke hallucinaties krijgen, ook met je ogen dicht...

Nuja, geniet er vooral van!

mitchieee

Belezen gebruiker
Nee joh! Je moet op onderzoek gaan!!
Exploreren wat het met je doet...

Loop wat rond, ga de tuin in, eet of drink iets (echt aan te raden!).
En speel pictionary met mekaar (nog een echte aanrader!).

Ik weet niet 'hoe ver' jullie gaan gaan qua dosis, maar zorg ervoor dat er niet teveel licht is, dat versterkt de visuals.
Vooral op hogere dosis zal je milde tot sterke hallucinaties krijgen, ook met je ogen dicht...

Nuja, geniet er vooral van!

ik heb al een aantal keer ket gedaan, maar nooit echt visuels gehad

geflipt

Wijs gebruiker
ik heb al een aantal keer ket gedaan, maar nooit echt visuels gehad
Wat is je dosis zoal, als je ket doet? Als ik vragen mag...

Bij mij begint de pret vanaf 200mg. Als ik daarboven ga, dan maak ik de gekste dingen mee (tenzij ik in een hole terecht kom, dan is het hek helemaal van de dam!). Zo ben ik eens naar de wc gegaan en ik herkende alles wel, maar toch voelde het niet als 'thuis'. Toen ik buiten stapte besefte ik mij plots dat ik net bij Goofy himself naar de wc was geweest...

mitchieee

Belezen gebruiker
Wat is je dosis zoal, als je ket doet? Als ik vragen mag...

Bij mij begint de pret vanaf 200mg. Als ik daarboven ga, dan maak ik de gekste dingen mee (tenzij ik in een hole terecht kom, dan is het hek helemaal van de dam!). Zo ben ik eens naar de wc gegaan en ik herkende alles wel, maar toch voelde het niet als 'thuis'. Toen ik buiten stapte besefte ik mij plots dat ik net bij Goofy himself naar de wc was geweest...

nou dat wordt dus meer halen!

Luna199263

Experimenterende gebruiker
Als je veel doet is viben op de bank heel relaxt. Met wat muziek.
Als je minder doet kan je activiteiten doen. Schilderen, spelletjes spelen ect

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Steen, papier, schaar lijkt me wel grappig.
Duimworstelen kan ook wel.
Tikkertje? Of hinkelen. Knikkeren.

Niet in bomen klimmen dat lijkt me niet zo veilig.

Kesske1979

Newbie
Ket is voor mij ol de eerste plaats een pijnstiller maar mmet een leukere bijwerking.
Je moet er alleen voorzichtig mee zijn . Als je het puur recreatief zou gebruiken kun je best met een Klein beetje starten en indien nodig bijnemen. Want eens je teveel op hebt wordt het een heel stuk minder leuk .

mitchieee

Belezen gebruiker
Ket is voor mij ol de eerste plaats een pijnstiller maar mmet een leukere bijwerking.
Je moet er alleen voorzichtig mee zijn . Als je het puur recreatief zou gebruiken kun je best met een Klein beetje starten en indien nodig bijnemen. Want eens je teveel op hebt wordt het een heel stuk minder leuk .
ik heb dat helaas mogen mee maken was me 2de x ket maar ook precies in me 2cb trip

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan