Wat doen??

snellah

Experimenterende gebruiker
Manne ... Ik heb weer eens wat ghb voor de manne en ik gemaakt nu heb ik toch wel minder goede commentaar gekregen omdat het niet zo goed effect blijkt te hebben .

Maar het rare is dat het net op dezelfde manier gemaakt is als altijd 125°C constant tijdens reactie. Eventjes na reactie laten uikoken. Ph testen....

De ph was tussen de 6-7 dus zit goed . Ik heb het telkens in deeltjes van 100ml gemaakt deze zijn telkens volledig uitgekristaliseerd terwijl ik ze liet afkoelen dus veronderstel goede concentratie .

Heb deze telkens terug verwarmt in de microgolf 15sec en opgeroerd en 10ml gedem. water toegevoegd waarna het stroperig bleef en vloeibaar

de kleur is lichtjes geel... en de geur is redelijk goed beetje chemisch (dit had ik de vorige keer wel niet).... kan ik dit weg krijgen duid dit op iets slechts ... ?

Wie weet wat er mis is met mijn vloei....? grtzz let me know...

azerty1987

Belezen gebruiker
is de ghb van de zelfde materialen gemaakt? (de zelfde fles gbl) of een nieuwe?

de verkleuring komt door een te snelle reactie dan slaat die bruinig aan!

en het effect is toch altijd iets anders...
als je zegt kijk ik heb super goeide G gescoord en ze nemen het dan zal het beter vallen dan dat je zegt ik heb zwakke G hier maar neem maar wat...

snellah

Experimenterende gebruiker
dutchmarshal zei:
is de ghb van de zelfde materialen gemaakt? (de zelfde fles gbl) of een nieuwe?

de verkleuring komt door een te snelle reactie dan slaat die bruinig aan!

en het effect is toch altijd iets anders...
als je zegt kijk ik heb super goeide G gescoord en ze nemen het dan zal het beter vallen dan dat je zegt ik heb zwakke G hier maar neem maar wat...

Ja de gbl is van dezelfde fles is wel een maandje of 2 ouder . Enkel de Naoh is van een anderere fles want de ouwe was op maar heb het zelfd merk gebruikt.

Ja de kleur maakt ook niet uit is ook door de warmte die ik gebruik.......
HAHAH ja mss wel ja maar ze dachten gewoon dat hethet zelfde zou zijn als mijn brouwsels van devoor en ik ook maar komt toch compleet anders uit qua werking .

Zou het kunnen dat het vanbovenste gedeelte minder potent is dan wat er in de rest van fles zit ?
Of zou ik hem terug helemaal uitkoken en teurg aan lengen tot 500ml ..
ja kweet het echt ni... grtz

azerty1987

Belezen gebruiker
altijd je flesje met ghb ff schudden voor gebruik :) tis toch ook 50% water en het zal nooit 100% eerlijk verdeeld zijn in het flesje lijkt me

Bovenaan