1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat dom: zakje coke kwijt.

Discussie in 'Cocaine' gestart door Jeroen284, 24 feb 2019.

Placeholder
Placeholder
Placeholder
  1. Jeroen284

Jeroen284 Newbie

ik heb net voor *adminknip: geen prijzen noemen* coke gekocht. Nou ben ik zo dom dat ik nu al niet meer weer waar ik het zakje gelaten heb. Was voor *adminknip: geen prijzen noemen*. Heb nu ook voor *adminknip: geen prijzen noemen* wat ik nu gebruik. Dus het zakje plus tien euro heb ik opgebergd. Voel me echt dom. Gemene opmerkingen heb ik niets aan maar misschien toch verdiend.

2. Pollewop

Pollewop Belezen gebruiker

Heb ik ook eens meegemaakt, nooit teruggevonden. Zo stom, zakje MDMA kristal in een broekzak.. ergens denk ik misschien dat ik het gewoon die avond heb op-gedipt :screamcat:

3. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Ik ging laatst uit met een paar vrienden in de stad en had 3 gram sos mee. Ging ik naar de wc om een nakkie te nemen maak ik dat envelopje fout open, weg 3 gram sos.

Yceman224 en psycel vinden dit leuk.
  4. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Ik heb altijd het omgekeerde. Paar keer zak pillen gevonden op een party lol.

Wel een keer mijn sleutelbos kwijtgeraakt, dat was wel een heel gedoe lol! En ook een keer voor de sporthallen zuid gestaan terwijl ik mijn kaartje thuis had laten liggen, ook niet zo handig!

5. MacLeod

MacLeod Admin Medewerker Beheerder

Geen idee wat het doel van je topic precies is, maar prijzen noemen is niet toegestaan. Hierbij een waarschuwing. Lees de forumregels nog maar eens goed door.

Yceman224, Fenrir, Techneut en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Jen

Jen Belezen gebruiker

Misschien heeft iemand het weg gegooid of weg geknipt :yum:
    Met je knippost!

7. Jen

Jen Belezen gebruiker

Het grote knip topic!

Genieter, Bee en KropSla vinden dit leuk.
  8. Yceman224

Yceman224 Bewuste gebruiker Donateur

Ik ben weleens een kwart gram 3 Meo kwijt geweest.
    Balen! Kan door je partner gevonden worden....3 weken later keek ik naar de inhoud van een doos sigaren, en... daar lag het.
    Toch wel blij!
    3 Meo is geen sosa, het lijkt er wel erg op., dus nav de laatste posts hier, zet ik het hier toch even neer.

9. ilovehasjandweed

ilovehasjandweed Experimenterende gebruiker

haah heb een keer mn laatste geld, sigaretten en hash in de prullenbak gegooid aan de xtc herkenbaar probleem

Laden...