wat gebeurt er als je 1gram ketamine in een keer snuift ??

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

aaronvk

Experimenterende gebruiker
hierbij mijn vraag dus.
ben benieuwd.
ik heb op mijn hoogste pieken mag lijnen van 650 gram gesnoven toen had ik wel een flinke k hole.

maar mijn vraag is wat gebeurt er als je ds 1 gram opsnuift in een keer ?
een goodtrip of een badtrip ? of pleur je gwn in coma .
dodelijk is het niet, dat lijkt me sterk .

maar deel je ervaringen gerust.

MaddMonkey

Wijs gebruiker
Hij heeft een flinke tolerantie, en hij wilde eigenlijk stoppen… Maar goed. 😅
Het was wellicht iets te gekscherend van mijn kant, maar dit is nou niet echt stopgedrag of wel?

Nog geen 2 weken geleden gaf ie aan ermee bezig te zijn. Blijkbaar waren alle vorige signalen niet voldoende reden tot zorgen.

We kunnen misschien beter de vraag stellen; Aaron ,hoe gaat het nu met je?

PinkHippo

Vermoedelijk aaron vanavond

aaronvk

heb het keurig bij 1 gram gehouden. alleen idk ik wil wel stoppen maar de enige reden dat ik wil stoppen is voor het geld. want ik heb nu een gezonde balans gevonden, en merk eigenlijk dat het positief werkt. heb minder last van mijn angsten daarbij werk ik nu ook gewoon weer. en in de avond neem ik dan het moment voor mezelf. met keta. het beste is natuurlijk om niks te gebruiken. maar dan vind ik het leven zo eentonig. het is alsof ik geen geluks hormonen aanmaak, attans te weinig. kan ook aan mijn adhd in combinatie met ptss liggen. waarbij ik ook nog een medicatie slik.

aaronvk

Het was wellicht iets te gekscherend van mijn kant, maar dit is nou niet echt stopgedrag of wel?

Nog geen 2 weken geleden gaf ie aan ermee bezig te zijn. Blijkbaar waren alle vorige signalen niet voldoende reden tot zorgen.

We kunnen misschien beter de vraag stellen; Aaron ,hoe gaat het nu met je?
zo je volgt me gewoon hoe onthoud je dat ??

aaronvk

Denk een beetje aan je blaas, straks krijg je je verjaardagskaarsjes niet meer uit.
blaas heb ik nog nooit klachten van gehad. heel appart maar denk dat ik gwn een sterke blaas heb, ik spuug btw de drap ook uit en drink altijd minimaal 1 liter water als ik gebruik.

Spyro

DF-koning
blaas heb ik nog nooit klachten van gehad. heel appart maar denk dat ik gwn een sterke blaas heb, ik spuug btw de drap ook uit en drink altijd minimaal 1 liter water als ik gebruik.
Tot je stopt en je je pis niet meer kan ophouden.

Been there, done that. Je komt jezelf nog wel tegen. 1000 keer tips gegeven maar je blijft zo eigenwijs. Succes ermee

mitchieee

Bewuste gebruiker
Tot je stopt en je je pis niet meer kan ophouden.

Been there, done that. Je komt jezelf nog wel tegen. 1000 keer tips gegeven maar je blijft zo eigenwijs. Succes ermee
ik heb vaak als ik ket gebruik dat ik heel vaak naar de wc moet en nodig ook , dus als je verslaafd ben geweest en wil stoppen, gooit die het eigelijk in de reverse,

Spyro

DF-koning
ik heb vaak als ik ket gebruik dat ik heel vaak naar de wc moet en nodig ook , dus als je verslaafd ben geweest en wil stoppen, gooit die het eigelijk in de reverse,
Ik moest bijna met een katheter leven door dat spul. Maar hey, snuif vooral grammen in 1 keer. Je blaas is vast een uitzondering en heel sterk.

Heb het niet persoonlijk naar jou hoor… Maar vind het nogal naïef. En jammer. Heb zoveel tips gegeven

mitchieee

Bewuste gebruiker
Ik moest bijna met een katheter leven door dat spul. Maar hey, snuif vooral grammen in 1 keer. Je blaas is vast een uitzondering en heel sterk.

Heb het niet persoonlijk naar jou hoor… Maar vind het nogal naïef. En jammer. Heb zoveel tips gegeven

oei ja das nie zo fijn, gelukkig ben je er al een tijd van af, enigsinds snap ik hem ook want hij zit gewoon in een te groot gat waar die uit probeerd te klimmen maar steeds verder valt, waar in die eerst de tips waardeerd maar daarna tog vervagen en zn gangentje verder gaat, gelukkig heb je je tips en ervaring gedeeld en is het aan hem .

naar de gebruiker hier, STOP ERMEE

Spyro

DF-koning
oei ja das nie zo fijn, gelukkig ben je er al een tijd van af, enigsinds snap ik hem ook want hij zit gewoon in een te groot gat waar die uit probeerd te klimmen maar steeds verder valt, waar in die eerst de tips waardeerd maar daarna tog vervagen en zn gangentje verder gaat, gelukkig heb je je tips en ervaring gedeeld en is het aan hem .

naar de gebruiker hier, STOP ERMEE
Ja, het is een enorm gat… Weet er alles van. Maar als je letterlijk je gezondheid in stukjes ziet vallen dan moet er toch echt een knop omgaan.

Ik heb met zoveel spijt geleefd. Een jaar lang iedere week naar het ziekenhuis, niet wetende of het nog goed zou komen.

Het besef dat je maar 1 lichaam hebt en je het jezelf nooit vergeeft als het misgaat.

Inderdaad… Zoek hulp en stop. 🙁

De Zandman

Badass junkie
1 gram ket......is dit niet echt een beetje teveel van het goede?
Dit gaat een blaas beslist niet waarderen, en je nieren ook niet te laat is te laat en reserve blazen is ook alweer zo'n punt van aandacht.
Je wordt er beslist niet blij van!

Dirkjan

Badass junkie
Ja, het is een enorm gat… Weet er alles van. Maar als je letterlijk je gezondheid in stukjes ziet vallen dan moet er toch echt een knop omgaan.

Ik heb met zoveel spijt geleefd. Een jaar lang iedere week naar het ziekenhuis, niet wetende of het nog goed zou komen.

Het besef dat je maar 1 lichaam hebt en je het jezelf nooit vergeeft als het misgaat.

Inderdaad… Zoek hulp en stop. 🙁
Laat hem zichzelf nou maar tegenkomen, dit gaat nergens heen. 🤣

leuk man, een katheter, wie wil dat nou niet? Dan ben je echt “the man” op het school plein

mitchieee

Bewuste gebruiker
1 gram ket......is dit niet echt een beetje teveel van het goede?
Dit gaat een blaas beslist niet waarderen, en je nieren ook niet te laat is te laat en reserve blazen is ook alweer zo'n punt van aandacht.
Je wordt er beslist niet blij van!

1 gram deed ik 4 maanden mee.. sinds ik niet meer werk neem ik wel wat meer bescheiden mg’s rc kets, maar gelukkig is het werk weer in zicht

• Like
Waarderingen: ljuv

aaronvk

beetje kinderachtig sommige reacties hier.. maargoed. ik heb zeker een grens gevonden, want ik heb nu werk. en volgend jaar heb ik met mezelf afgesproken om niks meer te gebruiken. na 2 jaar gebruikt te hebben. dus daarvoor ga ik ! heb nu ook zoveel mogelijk mijn dag ingevuld zodat ik zo min mogelijk trek momenten krijg. alleen in de avond is het altijd lastig. maar ben al goed op weg. want heb nu deze week nog 2 gram max gebruikt.

De Zandman

Badass junkie
2 gram in een week?
Met 2 gram 2fdck doe ik een kwartaal...tot een half jaar!
En ja, cravings horen bij het stoppen.
Je zult nog weleens meer " trek" krijgen denk ik zo...

• Like

PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
beetje kinderachtig sommige reacties hier.. maargoed. ik heb zeker een grens gevonden, want ik heb nu werk. en volgend jaar heb ik met mezelf afgesproken om niks meer te gebruiken. na 2 jaar gebruikt te hebben. dus daarvoor ga ik ! heb nu ook zoveel mogelijk mijn dag ingevuld zodat ik zo min mogelijk trek momenten krijg. alleen in de avond is het altijd lastig. maar ben al goed op weg. want heb nu deze week nog 2 gram max gebruikt.

2 gram is nog best veel en volgend jaar pas? Dat lijkt me toch wat uitstelgedrag. Je kan ook zeggen ik pak het nu aan en neem morgen niets. Je gaat toch wel moeten vechten tegen die cravings wil je ergens komen. Maar als je met dergelijke doseringen verder gaat kunnen de lichamelijke klachten wel uit onverwachte hoek komen opzetten. Dan ga je wel denken "had in maar"...

• Like

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
2 gram in een week?
Met 2 gram 2fdck doe ik een kwartaal...tot een half jaar!
En ja, cravings horen bij het stoppen.
Je zult nog weleens meer " trek" krijgen denk ik zo...
Er word *nog* gezegd deze week duurt nog even. Zal dan rond de 4 in de week zijn? Pfoe zelfs voor mij is dat een overkill.
Schitterend 😂😂
Volgend jaar stop ik pas. Na 2j gebruik 😂

Gefaalde voornemens op voorhand.

Jup , zo kan ik stoppen met fentanyl volgend jaar maar promoveren tot sufentanil 😇🤣

ljuv

Wijs gebruiker
Hahaha oke iedereen hier is behoorlijk streng ("kinderachtig"?) voor je, en ook niet zonder reden volgens mij, maar omdat positieve stimulatie sommige mensen meer helpt, krijg je van mij wat complimentjes:

heb zeker een grens gevonden, want ik heb nu werk
Lekker pikkieeee, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ben je al begonnen ook?

heb nu ook zoveel mogelijk mijn dag ingevuld zodat ik zo min mogelijk trek momenten krijg
Ook lekker bezig! Afleiding is key!

alleen in de avond is het altijd lastig. maar ben al goed op weg.
Ook gewoon afleiding zoeken natuurlijk, zorg dat je met mensen bent die weten van jouw gebruik maar zelf niet gebruiken! Die zijn hut beste.

volgend jaar heb ik met mezelf afgesproken om niks meer te gebruiken. na 2 jaar gebruikt te hebben
Goed dat je voor jezelf een doel hebt gesteld! Bedoel je hiermee vanaf het nieuwe jaar? Want dan heb je nog lekker 1,5 maand het uit je systeem te werken. Maar niet te lang wachten hoor, want van uitstellen komt afstellen en je kent het liedje wel enzo.

Nogmaals, wees voorzichtig met je eigeeee!

Laatst bewerkt:

aaronvk

2 gram is nog best veel en volgend jaar pas? Dat lijkt me toch wat uitstelgedrag. Je kan ook zeggen ik pak het nu aan en neem morgen niets. Je gaat toch wel moeten vechten tegen die cravings wil je ergens komen. Maar als je met dergelijke doseringen verder gaat kunnen de lichamelijke klachten wel uit onverwachte hoek komen opzetten. Dan ga je wel denken "had in maar"...
onzin ! het is gwn je mindset. ik had paar maanden geleden ook 2 maanden niks gebruikt en dat ging easy toen ik dacht ik wil het weer gebruiken.
Hahaha oke iedereen hier is behoorlijk streng ("kinderachtig"?) voor je, en ook niet zonder reden volgens mij, maar omdat positieve stimulatie sommige mensen meer helpt, krijg je van mij wat complimentjes:

Lekker pikkieeee, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ben je al begonnen ook?

Ook lekker bezig! Afleiding is key!

Ook gewoon afleiding zoeken natuurlijk, zorg dat je met mensen bent die weten van jouw gebruik maar zelf niet gebruiken! Die zijn hut beste.

Goed dat je voor jezelf een doel hebt gesteld! Bedoel je hiermee vanaf het nieuwe jaar? Want dan heb je nog lekker 1,5 maand het uit je systeem te werken. Maar niet te lang wachten hoor, want van uitstellen komt afstellen en je kent het liedje wel enzo.

Nogmaals, wees voorzichtig met je eigeeee!
kijk dit maakt me weer vrolijk :) ik maak btw ook muziek daar verdien ook lekker mee

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan