1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Discussie in 'Drugs' gestart door DhrBKJN, 27 jan 2015.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. DhrBKJN

DhrBKJN Experimenterende gebruiker

Hallo allemaal ! :grin:

Heb even gezocht of deze al bestond maar kon hem niet vinden vandaar dat ik hem aanmaak, geen idee of het eigenlijk mag... :mrgreen:

Maar mijn vraag aan jou is dus :

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer en als je zin hebt waar heb je het voor het laatst gebruikt?

Ben wel nieuwsgierig naar de antwoorden :openmouth:

~BKJN :grin:

Marceline vindt dit leuk.
  2. DhrBKJN

Ik zal vast beginnen :rolleyes:

Ik heb het laatst wat gebruikt gister, het was speed, en heb het thuis gebruikt :grin:

~BKJN

3. Fool

Fool Badass junkie

Eh, vorige week woensdag ofzo, iets met fentanyl, etizolam en een biertje of 2 :flushed:

4. Skirre

Skirre Bewuste gebruiker

Afgelopen zaterdag 1.5 xtc pil. Iets meer dan ik me had voorgenomen maarja :angry:

5. DhrBKJN

Valt nog wel mee 1.5 pilletje toch? Ik neem er meestal 3 mee naar een feest :openmouth:

~BKJN

godmother94 vindt dit leuk.
  6. Fool

Fool Badass junkie

Over hersenen frituren gesproken. :')

7. vanwyngarden

vanwyngarden Belezen gebruiker

Zaterdagavond/zondagochtend een klein beetje sos bij een vriend thuis.

8. Skirre

Skirre Bewuste gebruiker

Had voorgenomen om .75 te pakken haha. Vorige 3x nog nooit meer dan 1 gehad dus dit was wel een nieuwe ervaring. Tegen het einde aan begon ik aardig te hallicuneren maar dat hoeft voor mij de volgende keer niet meer.

9. Bobsacamano

Bobsacamano Badass junkie

1,5 2C-B pil afgelopen zaterdag. lang en goed op kunnen dansen weinig trip gemerkt.

10. DhrBKJN

Ohh nee dan heb je best wel wat extra's genomen jaa... volgende keer weer wat minder gewoon toch? persoonlijk heb ik ook echt helemaal niks met dat hallucineren ik raak er alleen maar van in de war hahah :grin:

~BKJN :kots:
    ~

11. MusicIsLife

MusicIsLife Wijs gebruiker

Pep dus.. Gister :tongueout:

Dat vind ik toch zo leuk! Lekker beetje wazig worden aan het eind van het feest. Genieten!

12. Fool

Fool Badass junkie

Daarvoor heb ik wel dissociatieven of een beetje 2C-X, dat is een héél stuk gezonder dan wazig worden van MDMA. :P

13. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Afgelopen zaterdag weer eens wat hasj olie gedabt. Nu ik niet meer dagelijks blow komt dat wel erg hard binnen.

14. Bobsacamano

2CE zaterdag en een Ritalin mijn neus in maandag ivm lichamelijke vermoeidheid.

15. Psychedelibee

Haha ook meteen je neus in, was vast niet heel lekker of viel het mee?

16. Bobsacamano

Was er beetje frisser door ofzo beetje meer energie. Merkte niks van last in mijn neus.
    lol

17. vanwyngarden

Gisteravond: Benzofury. Het was ongeveer 290 mg en ik was zo leip als een deur.

18. Psychedelibee

Dat is ook wel een erg hoge dosering als het puur is.

19. Bobsacamano

avondje sos. Mijn eerste keer ik vond het echt overrated ja heb de hele dag niet geslapen maar goed qua gevoel deed het me niet veel. Gisteravond de nacht erna lag ik in bed. Er lag een meisje naast me die ik goed ken (die was er niet bij toen ik de sos had gedaan) en ik viel bijna in slaap en ineens voelde ik alsof ik mezelf niet meer kon bewegen mijn armen en benen zelfs mijn hoofd niet meer. En voelde me heel raar in mijn hoofd. Ik begon een beetje te stammelen en het meisje schud me een beetje en schrikt zich de tyfus omdat blijkbaar mijn hartslag enorm was.

Voor mij dus geen sos meer vind het wel best zo.

20. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie Emeritus Mod

GHB in een vakantiehuisje ergens in Nederland, afgelopen weekend :) Het voelde een beetje als vakantie, en daarom hebben we twee avonden achter elkaar gebruikt. Beetje tegen mijn principes in maar een andere omgeving beïnvloed soms je keuzes :P

Komende weken weer even nuchter doorbrengen!

21. SirErick

SirErick Wijs gebruiker

Wat? Coke (en een welverdiende cappuccino). Wanneer? Zojuist, een minuut of 10-15 geleden.

22. Psychedelibee

Klinkt niet best! Moet zeggen dat ik coke persoonlijk ook zwaar overrated vind, ik doe het misschien 2 keer per jaar. Vervelende is dat het leuker wordt als je het een beetje kent. Maar beter die je het gewoon niet meer.

23. vanwyngarden

Ja nogal! De kwaliteit was niet heel erg goed dus. Achteraf (ja, nogal dom) las ik dat een dosis van meer dan 100mg voor een extreem lang en heftige trip zorgt en het duurde zeker lang. Ik was begonnen met 120mg maar dat was voelde ik maar een klein beetje.

24. Psychedelibee

Hoe lang was je nu zoet dan? En was het nog wel chill zoveel?

25. Bobsacamano

Nee ik hoef niet meer. Er lag hier nog een halve gram heb het ook door de plee gespoeld.

26. Missyy23

Missyy23 Bewuste gebruiker

Heb in het verleden ook weleens op bed gelegen na een avondje doorhalen en dat het net was of mn lichaam 1 grote hartslag was, was wel minder toen. Maar was wel zelden, ik ben er iig niet mee gestopt, vond het toch te lekker, had er misschien beter wel mee kunnen stoppen, maar ja, 'had' is een zinloos woord :)

27. Bobsacamano

Het was mijn eerste keer en ik denk te veel gepakt weet niet exact hoeveel maar wel te veel. En had ook twee ritalin naar binnen gesnoven voordat ik wist dat ik uberhaubt sos ging doen. Ik schrik niet zo gauw maar ik maak er deze keer maar gebruik van. :wink:

28. Fool

Fool Badass junkie

Die combinatie staat er volgens mij ook niet om bekend om fijne effecten te veroorzaken. Methylfenidaat verslapt zowel het fijne gevoel van cocaïne als dat het de risico's verhoogt. De laatste keer dat iemand erover hoorde vertelde die erbij dat hij "wakker werd op de grond". :grin:

29. Bobsacamano

Ja niet handig. Ik was echt de ritalin al beetje vergeten. Maar zat echt nog wel in mijn systeem.

30. roll-up

roll-up Experimenterende gebruiker

45 min geleden een heerlijke hasj brownie op onder het genot van een biertje en voetbal

31. ooscaar

ooscaar Wijs gebruiker

Speed afgelopen vrijdag op straat om de aangeschotenheid eruit te halen voordat we uitgingen. Sta je daar met je aangeschoten hoofd midden op straat speed uit een zakje te halen :tearsofjoy: Dit weekend waarschijnlijk voor het eerst 2c-b, maar dan niet op straat in een aangeschoten bui :rolleyes:

32. leipebaviaan

leipebaviaan Wijs gebruiker

Afgelopen weekend in een dronken bui pep gebruikt, heel kut.

33. MusicIsLife

Oei, niet zo handig.. Nu weer gewoon ervan af blijven dan :wink:

34. leipebaviaan

leipebaviaan Wijs gebruiker

Absoluut!

35. ZERO-

ZERO- Badass junkie Emeritus Mod

9 september 2 halve pillen xtc op Smeerboel Festival . Was heeeeeeel leuk!

En in november nog een x ritalin in Hal16 en twee keer in december, in de Trouw en op Oudjaarsnacht. Dat laatste was in de Tivoli Vredenburg.

2015 is tot nu toe aardig drugsloos. In 2014 was mijn eerste drugsmoment pas half maart. Dat ga ik nu wel verslaan denk ik haha.

36. MusicIsLife

Pilleennnnn en speed, afgelopen nacht op a state of trance

37. SkittlesAndMe

Nice, was het wat? :hearteyes:
    Ik moest hem missen dit jaar helaas, had zondag verplichtingen die ik niet na een nachtje feesten wilde doen :P

38. MusicIsLife

Afgezien van een ongelofelijke dom per in het begin: vriend van ons werd opgepakt toen hij op de wc zn drugs uit zn onderbroek haalde, was het echt een goed feest weer! Heb zeer zeker genoten.

Alleen die domper in het begin heeft er voor gezorgd dat er de hele avond zo'n donkere schaduw overheen hing. Dit was ook net mijn beste vriend en degene van onze groep die samen met mij het meest van trance houdt.

39. ooscaar

ooscaar Wijs gebruiker

Gaat een bewaker nou serieus de wc-deur opentrekken terwijl iemand op het toilet zit, wat is dat voor belachelijke actie :confused: Wat je op het toilet doet is toch privé lijkt mij... Zit je vriend nu in de problemen of is hij er alleen uitgekickt?

40. SkittlesAndMe

Op grote festivals gebeurt dat wel ja. Heb hele razias gezien bij de toiletten. Deuren die worden opengetrokken en mensen die na toiletbezoek worden gefouilleerd. Te belachelijk voor woorden, ze gedragen zich alsof ze in een gevangenis aan het werk zijn ofzo.

Dat is voor mij altijd wel een reden geweest om nooit meer terug te komen op zo'n festival.

Laden...