Wat ipv alcohol?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

De Zandman

Badass junkie
Het gaat er a priori om, dat er een verslavings gevoeligheid aanwezig is, dan wel nieuwsgierigheid naar de werking van drugs, en ook die van sommige medicijnen.
Voeg hier wat andere narigheden des levens aan toe, en het begin is gemaakt!
Ik zelf bijvoorbeeld heb nooit met alcohol kunnen omgaan.
De allereerste keer dat ik bier dronk, ging het al helemaal mis....alle remmen los, en ik ging door tot aan het gaatje.
Toen nog jong en onbezonnen.dat werd later wel anders, gelukkig.

Sisyphus

Experimenterende gebruiker
Ik zet om de paar weken wel eens een 'jungle chill'-thee, gekocht via een online smart-shop. Het werkt licht merkbaar zo'n 3-4 uurtjes.
"Deze sterke mix geeft je een zeer aangenaam en ontspannend gevoel. Dit komt voornamelijk door de aanwezigheid van skullcap. Door de hoge dosering van wild lettuce voelt deze thee ook lichtelijk opiaat-achtig aan. Het hallucinogene gedeelte komt van salvia divinorum; dit blad geeft deze kruidenmix een licht psychedelisch tintje."

Vrienden van me zeggen dat ze niks merken, maar hebben misschien niet de juiste verwachting.
Als je psychedelica kent snap je wat meer in welke hoek je moet zoeken met waar dit spul met je gevoel heen wil gaan.

Ik word er meliger van, dingen zijn sneller grappig en ik voel me heel ontspannen.
Vervolgens slaap ik heerlijk en voel me de volgende dag ook nog ontspannen.

Het is wel ontiegelijk bitter, maar die smaak blijft niet zo lang hangen.

Nihilist88

Bewuste gebruiker
Dus als ik het goed begrijp zoek je een middel om meerdere malen per week aan het normale leven te ontsnappen?

Ik kan je vertellen dat geen enkel middel dan te adviseren valt. Goed dat je gestopt bent met alcohol, maar ik zou zeker aanraden dit niet te vervangen voor een ander middel. Probeer ander tijdverdrijf en bezigheden te zoeken, want dit is echt een recept voor verslaving.

als je dan toch echt iets wil zou ik zeggen: Wiet.
Kan dit enkel beamen, kheb mezelf laatste 2 weken ook gestort op allerhande drugs, als ontvluchten vd realiteit n emoties. Maakt niet uit wat vr drug je denkt nodig te hebben. Ik zou alvast stims n benzo's afraden. Een disso als 2fdck kan ik wel aanraden, oraal 100mg warme lekkere roes n stapelen geeft gewoon verlenging vd roes. Stapel je snel n telkens met min 100mg, ga je wel pak dieper en richting k-hole/out of body experience.

Rain

Bewuste gebruiker
Wissel het af met andere middelen zou ik zeggen, en zelfs dan kan je een roesverslaving krijgen maar niet specifiek een verslaving aan een middel. Maar toch beter je afleiding in andere dingen zoeken dan drugs of drank. Zoek een hobby!
Wijze opmerking! Sowieso nergens ''te vaak'' en ''te veel'' van nemen!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan