Wat is "Bruin" precies.

BelgjeOleOle

Experimenterende gebruiker
Het word zo genoemd hier in belgië maar ik zou graag eens weten wat het prices inhoud. Kheb eergistern naar een vriend geweest die "Bruin" binhad en die begin plotseling hevig te kotsen. Heb dan maar de nacht bij hem gebleven in het geval van. Hij heeft een halve emmer volgekotst. Kzou graag ies weten wat et precies inhoud.

Grtz, Mike

denito

Belezen gebruiker
bruin is hero, is wel stevig goedje, zelf nog niet binnegehad(benk toruwens ook niet van plan)

BelgjeOleOle

Experimenterende gebruiker
kzat erbij toen hij et gdn eeft, twas op zilverpapier een druppelke laten lopen en rook me zilverpapier buiske op zuign maar em eeft ook epilepsie en hij heeft massa aanvaln gdn door dien bruin en kotsten tot en met

needlefreak

Bewuste gebruiker
BelgjeOleOle zei:
al geziet, maar die gast shot heroine. Is er geen verschil van roes bij shotten en met zilverpapiertje ?

Tuurlijk. Als je het rookt op zilverpapier, komt het effect langzaam op. Als je het schot komt het na enkele seconden ineens op. En de roes is beter en het is zelf iets anders dan als je het rookt (vind ik persoonlijk).

Mensen die nog nooit heroïne genomen hebben, hebben veel kans dat ze misselijk worden en moeten overgeven. Je vriend heeft zeker teveel gerookt voor de 1ste keer (had ik ook). Dan moet je kotsen. Dat is een lichamelijke reactie. Je lichaam is die stof niet gewoon. Als je lichaam die stof gewoon is en je bent verslaafd. Dan ga je juist moeten kotsen als je het niet meer gebruikt. En zweten, kou, diaree, etc. Vandaar dat het rotzooi is. Maar ik hou ervan. :mrgreen:

denito

Belezen gebruiker
needlefreak zei:
BelgjeOleOle zei:
al geziet, maar die gast shot heroine. Is er geen verschil van roes bij shotten en met zilverpapiertje ?

Tuurlijk. Als je het rookt op zilverpapier, komt het effect langzaam op. Als je het schot komt het na enkele seconden ineens op. En de roes is beter en het is zelf iets anders dan als je het rookt (vind ik persoonlijk).

Mensen die nog nooit heroïne genomen hebben, hebben veel kans dat ze misselijk worden en moeten overgeven. Je vriend heeft zeker teveel gerookt voor de 1ste keer (had ik ook). Dan moet je kotsen. Dat is een lichamelijke reactie. Je lichaam is die stof niet gewoon. Als je lichaam die stof gewoon is en je bent verslaafd. Dan ga je juist moeten kotsen als je het niet meer gebruikt. En zweten, kou, diaree, etc. Vandaar dat het rotzooi is. Maar ik hou ervan. :mrgreen:

en dan nog ff de slogan van trainspotting als bijschrift hebbe :grin:

needlefreak

Bewuste gebruiker
denito zei:
needlefreak zei:
BelgjeOleOle zei:

en dan nog ff de slogan van trainspotting als bijschrift hebbe :grin:
:mrgreen: Ik zoek de gulden middenweg.

azgaza

Badass junkie
Het roken ervan is volgensmij minder verslavend; wat vroegere vrienden van mij; of eigenlijk vrienden van mijn ex gebruiken het. Een is toch verslaafd geworden en daar is nu niks meer van over; en een ander heeft het een keer of 3-4 gerookt maar is er verder vanaf gebleven.
Volgensmij komt dat door wat needlefreak zegt; dat het effect dan geleidelijker is.
Ik heb het zelf trouwens nooit gebruikt en ik ga dat ook NOOIT doen; ik wil het verslavingsrisico niet. Bovendien hoef ik geen contente zombie te zijn.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Ik heb de film's trainspotting & christiane F gezien. En dan moet ik zeggen dat ik weinig behoefte voel om Heroine te gaan gebruiken. Ook niet om het een keer te proberen :)

azgaza

Badass junkie
Fishhead07 zei:
Ik heb de film's trainspotting & christiane F gezien. En dan moet ik zeggen dat ik weinig behoefte voel om Heroine te gaan gebruiken. Ook niet om het een keer te proberen :)

Als je echte vrienden verslaafd hebt zien raken gaat die weinige behoefte al HELEMAAL weg. Echt. Dat wil je tgewoon niet meemaken.

Fishhead07

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Fishhead07 zei:

Als je echte vrienden verslaafd hebt zien raken gaat die weinige behoefte al HELEMAAL weg. Echt. Dat wil je tgewoon niet meemaken.

Ik geloof je op je woord azgaza. Gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt. En heb ik momenteel ook geen kennisen en vrienden die Heroine gebruiken of gebruikt hebben. En dat wil ik graag zo houden :)

Midway

Wijs gebruiker
Je moet Trainspotting niet als referentie gebruiken he :)

daar wordt het nog allemaal vrij makkelijk en "prettig" voorgesteld

ik denk dat Requiem For A Dream beter is als afschrikkend effect

maar het blijven films, en de realiteit is helemaal anders (erger dus)

Fishhead07

Wijs gebruiker
Midway zei:
Je moet Trainspotting niet als referentie gebruiken he :)

daar wordt het nog allemaal vrij makkelijk en "prettig" voorgesteld

ik denk dat Requiem For A Dream beter is als afschrikkend effect

maar het blijven films, en de realiteit is helemaal anders (erger dus)

Ik geloof je op je woord. En tuurlijk films blijven films. Maar denk dat het een aardig reeel beeld schetst. Maar ik blijf ervan af :)

Bovenaan