1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat is de beste "drug" om extreem geil te worden?

Discussie in 'Voeding, gezondheid, liefde, seks en relaties' gestart door drugformylove, 15 mrt 2011.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. drugformylove

drugformylove Newbie

Beste mensen,,,
    mijn vraag was wat de beste "drug" voor extreem geil te worden? :hearteyes: :hearteyes:
    ik gebruik regelmatig speed, daar word ik geil van alleen krijg hem dan niet omhoog,
    speed is ook het enigste van harddrugs wat ik gebruik/geprobeerd heb,
    en wil iets anders proberen.
    kan iemand me een tip geven :rolleyes:

2. pannes

pannes Experimenterende gebruiker

3. Agonist

Agonist Experimenterende gebruiker

Pep zonder enige twijfel. Ghb is een goede tweede. Daarna MDMA.

4. Svali

Svali Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

Beter je best doen, want beter dan op speed wordt seks niet. Ik heb je argument vaker gehoord, maar het is een kwestie van concentratie. Als je die eenmaal hebt, gaat de rest vanzelf.

5. Tufnut

Tufnut Badass junkie

Zorg anders dat je al geil en stijf bent voordat je de speed neemt....

Speed en sex is :hearteyes: :hearteyes: :rockband: :hearteyes:

6. trippelh

trippelh Bewuste gebruiker

mdma en voor de heren een kamagra erbij hemels :hearteyes:

7. Svali

MDMA heeft voor mij nooit zo gewerkt tijdens de sex, maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik meer een speedfreak ben. Ik droom met MDMA te ver weg in mijn hoofd waardoor ik me niet meer kan concentreren en dan vergeet ik nog wel eens wat ik aan het doen ben, en schijnbaar vinden vrouwen dat niet zo leuk.

8. Ignis Aquila

Ignis Aquila Newbie

LSD of MDMA met seks, wil je echt knetteren tussen de sterren!

9. Groenekruis

Groenekruis Bewuste gebruiker

MDMA is hemels :rock:

rest nog niet echt uitgeprobeerd,

10. ik en mijn vriend willen ook graag eens seks met xtc ofzo maar als hij gebruikt dan is zijn lul echt mini.. hoe kun je dit dan oplossen?

11. Svali

Dat gebeurt meestal wel bij XTC of speed. Maar als jij goed je best doet ("get him in the mood") ben ik er zeker van dat je de lengte weer wat op kan krikken.

Zodra dat lukt gaan jullie de tijd van je leven hebben. :wink:

12. Porcelain

Porcelain Newbie

Mdma. Zeker. Ik heb het geluk dat ik niets omhoog hoef te krijgen en doorgaans mijn sekspartners ook niet.

JanDeBrandweerman vindt dit leuk.
  13. Tufnut

Tufnut Badass junkie

Maar al zou die dat moeten, dan weet jij hem vast te helpen dat voor elkaar te krijgen...

14. trippelh

trippelh Bewuste gebruiker

Wat ik boven al poste de heren kunnen kamagra gebruiken.Als de heren opgewonden zijn blijft het ook hard en doe je niks dan zal saaronder ook niks gebeuren.
    Een halve doet het werk al. :)

15. Skippy

Skippy Wijs gebruiker

Alle drugs! Wie is er nou niet geil :rolleyes:

16. Dakkie

Dakkie Experimenterende gebruiker

Ik heb weleens hele lange (geile) nachten gehad met een pilletje, maar dan moet ik wel eerst dansen en feesten want ik kan in het begin niet echt mensen te lang dichtbij verdragen...
    Met coke krijg ik wel zin maar kan ik niet/moeilijk klaarkomen, hoe frustrerend maar ook wel een uitdaging :grin:
    Met speed zelfde verhaal als met xtc... Eerst dansen anders ren ik de hele kamer door, en zie me dan maar eens te pakken te krijgen... :tearsofjoy:
    Alcohol krijg ik zin in wat meer intieme/lieve sex
    Van blowen merk ik niet zoveel, gewoon normaal (de sex voelt niet echt anders), behalve als het een beetje (te)veel is, dan word ik lui en moet de ander het werk doen.

Verder gebruik ik niets... Sex is al als drugs, je wilt er steeds meer van als het lekker is :hearteyes: Haha

17. Scralemonkey

Scralemonkey Experimenterende gebruiker

Vreemd dat coke zo weinig genoemd wordt...
    Maar euhm, alles werkt zo wel een beetje, ook alcohol doet bij mij nog steeds z'n ding.

Ket is wel af te raden...voor seks dan toch :openmouth:

18. Dakkie

Dakkie Experimenterende gebruiker

Ik had 'ooit' een vriendje dat ook altijd had over coke en dan de hele avond seks, zo geweldig blabla. Maar hij werd altijd zo paronoide dat hij allemaal moeilijke gesprekken ging voeren en er van die heftige nachten niets terecht kwam...

19. Skippy

Skippy Wijs gebruiker

:tearsofjoy: :tearsofjoy: Ik ken dat

20. mejsneez

mejsneez Newbie

GHB en MDMA succes verzekerd!:wink:

21. Lindaa

Lindaa Newbie

xtc en een blow vind ik helemaal geweldig werken!!
    heb echt al super nachten gehad :hearteyes:

22. NL_Carmen

NL_Carmen Newbie

23. JunkDeluxeee

JunkDeluxeee Newbie

Waar kan je kamagra halen :grin:

24. Tijdloos

Tijdloos Badass junkie Tripreporter

Huisarts natuurlijk :sunglasses: Zie forum regels

25. Bambi67

Bambi67 Newbie

Voor mij 69 original (wel aantal flesjes op een avond en nacht) , voor mijn man xtc, 1 flesje 69 en kamagra natuurlijk.

Het enigste nadeel is dat klaarkomen redelijk moeilijk gaat en soms zelfs helemaal niet lukt.....
    Maar het gevoel is fantastisch of het nou lukt of niet.

Met 69 al zo'n dik half jaar ervaringen en zijn nu sinds kort in aanraking gekomen met N2O, xtc, ghb, ketamine, speed.....
    Moet nog uitzoeken wat nou echt mijn (ons) ding is.

26. it'sme

it'sme Belezen gebruiker

Echt geil worden................dan staat bij mij speed op nummer 1! Mijn god, wat kan ik dan ongeremd geil zijn :tearsofjoy:

Wel moet de partner dan geen speed hebben gehad :tearsofjoy: Dat slappe gedoe werkt niet :P De beste sex ooit was ik volop de speed mijn vriend lekker nuchter.
    MDMA vind ik heerlijk om te knuffelen en wordt er ook behoorlijk geil van, maar tot sex komt het niet. Krijg dat niet geregeld dan.

27. Svali

Verkeerde partner lieve schat....

28. fokker

fokker Belezen gebruiker

Dacht t ff lekker niet :wink:

29. Svali

:tearsofjoy:

30. dreamgirl

dreamgirl Newbie

Wij gaan voor een XTC en dan na een uurtje een Gtje en dan om de 2 uur een Gtje.
    Tussentijd geregeld een ballonvaart ( lachgas )

Wel nemt de man hier ook een kamagra voor de andere ingredienten, gegarandeerd een hele ncht sexplezier, alleen het klaarkomn gaat wat moeilijk, maar als we besluiten uiteindelijk te gaan slapen, ff een hulpmiddeltje erop en dan is ook bij de man de druk eraf :mrgreen:

Gr.

31. it'sme

it'sme Belezen gebruiker

:tearsofjoy: Idd schat je bent absoluut niet de verkeerde partner! :hearteyes: Maar speed is gelukkig niet je ding!

32. fokker

fokker Belezen gebruiker

:wink: sex wel :P

33. Svali

Dan komt het helemaal goed tussen jullie! :mrgreen:

34. it'sme

it'sme Belezen gebruiker

35. edblok2

edblok2 Bewuste gebruiker

van mephedrone kan je R E T E geil worden

36. Creerry

Creerry Newbie

lucky brand clothing

???

37. critycal

critycal Newbie

Leuke drug voor sex

Beste DrugsForum members,

Ik had een vraag met betrekking tot drugsgebruik tijdens de sex.
    Vroeg me af wat daar nou leuk is om op te gebruiken?
    XTC is geen must uit ervaring, krijgt m moeilijk omhoog en als dat uberhaupt al mogelijk is ben je binnen enkele minuten al klaar...
    Zoek iets wat het fijner maakt, maar je toch nog enigzins het vol kan laten houden.

Tips?

38. Tufnut

Tufnut Badass junkie

Re: Leuke drug voor sex

M.i. is speed leuk voor sex.

39. Tufnut

Tufnut Badass junkie

Door het samenvoegen van twee topics is de link in mijn voorgaande reactie overbodig geworden... :rolleyes:

40. Svali

Net als deze berichten nu dus, beter volgende keer een pb sturen als ik mijn werk niet helemaal goed doe... :wink:

Azarius vaporizers and accessories
Laden...