1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat is de raarste plek of situatie waar je drugs hebt gebruikt?

Discussie in 'Drugs' gestart door Reno010, 27 sep 2018.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Reno010

Reno010 Newbie

Hey,

Ik ben nieuwsgierig of er nog mensen zijn met leuke verhalen van onverwachts drugs gebruik of drugs gebruik op aparte locaties.
    Ik heb zelf een keer keta gedaan in de bioscoop met vrienden. Dat was erg vermakelijk maar van de film weten we niks meer haha.

Ik ben benieuwd!

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Ik zit te denken, maar ik vind geen enkele locatie apart voor drugs.

3. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Met LSD naar artis...
    Next level dierentuin bezoeker..
    Gewoon doen maar gedraag je een beetje :sunglasses:

lampenkapje, chetubetcha911 en Reno010 vinden dit leuk.
  4. Bartek23

Bartek23 Newbie

Heel toe

Heel toevallig 2weken geleden gedaan was echt geniaal lsd keta en beetje coke echt geniaal.

Restaurant met familie avondje door met pillen en daarna begin ochtend tot middag laat methox. toen was er nog methox ik zou voor dat spul veel over hebben om te krijgen maar jammer genoeg nergens te vinden.

Reno010 en Rebell vinden dit leuk.
  5. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Metox vind het maar niks! Blijf liever bij keta..

6. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Niet echt rare locatie, maar de aanleiding was wel een beetje typisch. Een vriend van mij en ik gingen een keer een road trip maken door het westen van Amerika. Op een range ergens in the middle of nowhere in Californië kwamen we er per toeval achter dat hij per ongeluk een XTC-pil in de achterzak van een broek die in z'n koffer zat had meegesmokkeld (zat daar nog in van een festival ruim het jaar daarvoor). Nadat het besef was ingedaald hoeveel geluk we hadden gehad hebben we die XTC-pil maar meegenomen naar Las Vegas en daar maar prettig gebruik gemaakt van de situatie.

Tja, een mens moet wat. :relieved:

(Nee, dit is geen smokkeltip. Don't try this at home.)

lampenkapje, שמש, Fool en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Reno010

Reno010 Newbie

Haha bizar, moet een toffe avond in Las Vegas zijn geweest!
    Ja zeker in Amerika, ik ken wel iemand die per ongeluk een pil had meegenomen naar Spanje en iemand een die nog een ponypack in ze broekzak had naar Manchester. Maar dat zijn Europese vluchten.

Rebell en Roze Olifant vinden dit leuk.
  8. Raver

Raver Wijs gebruiker

Eerste keer XTC op school als 15 jarig pubertje. Drugs op school zijn niet perse raar ofzo, maar de eerste keer XTC had ik liever ergens anders gedaan.

Maar goed, ik wist gewoon niet waar ik aan begon. Iets met onverantwoordelijk en stoer willen doen :tongueout:

Reno010 en Quinn vinden dit leuk.
  9. Anitaa

Anitaa Experimenterende gebruiker

Op werk. Haha. Echt erg eigenlijk. Ik was dan die nacht ervoor begonnen en om een beetje fit te zijn op werk daar veder gebruikt. Niet chill. Maar meld me niet snel ziek. Alleen als ik echt ziek ben:tongueout:

Reno010 en Rebell vinden dit leuk.
  10. PsychedelicMagic

PsychedelicMagic Bewuste gebruiker

Op stage. Dacht aMT te gebruiken als antidepressivant, niet wetend dat het goedje kennelijk een stapeleffect heeft. En ervoor had gezorgd dat ik midden op stage begon te trippen... Ben toen zonder iets te zeggen meteen weg gegaan en kort daarna heb ik de stage opgezegd.

Reno010, Raver en Quinn vinden dit leuk.
  11. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

tijdens vergadering 4-fma en ketamine. combinatie is wel redelijk te doen alleen doe rustig aan met de 4-fma. had 1 liter fles water bij voor het geval. was niet super raar en zelfs interessant maar denk het raarste waar ik ooit iets heb gedaan

Reno010, Raver en Anitaa vinden dit leuk.
  12. Eman

Eman Belezen gebruiker

Waus van de pillen en 2 nachten wakker een serieus gesprek voeren met familieleden.
    De bank waar ze op zitten vliegt steeds de lucht in door slaapgebrek hallucinaties, maar toch dat gesprek weten af te maken.

13. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Pillen in de bioscoop.

Reno010 vindt dit leuk.
  14. MelissaChanelNo1

MelissaChanelNo1 Experimenterende gebruiker Tripreporter

Really? In de bioscoop? Damn wat lijkt me dat een k** ervaring. Beetje stil zitten en niks doen, alleen film kijken.

Rebell vindt dit leuk.
  15. PsychedelicMagic

Misschien was het een seksbioscoop? Daar zitten mensen vaak niet stil hoor:nerd:

16. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Zat echt geen volk in de zaal en hebben niet bepaald stil zitten film kijken :upsidedown:

17. Amfitamientje Power

Amfitamientje Power Bewuste gebruiker

Op de luchtplaats van de politiecellen. Dat is gelukkig al wel weer heeeeel lang geleden.

Een vriend van me die daar een paar weken eerder zat had hashstickies in het matras verstopt. Ik wist dat en kwam toevallig in dezelfde cel. Een van de politiemensen heeft mijn shaggie aangestoken en met dat shaggie heb ik het stickie aangestoken.

Niet echt grappig om apestoned in de cel te zitten eigenlijk.

lampenkapje, Lichtjeshemel, Prison en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Amfitamientje Power vindt dit leuk.
  19. Amfitamientje Power

Amfitamientje Power Bewuste gebruiker

Ik had niks ergs gedaan (vond ik toen) want parkeerautomaten hebben geen gevoel toch?

Alle parkeerautomaten in de stad waren gekraakt en kapot. De uiteindelijke straf werd 40 uur borden wassen in de spoelkeuken van een ziekenhuis.

OT

Tijdens een fotoshoot aan de pep.

Reno010 vindt dit leuk.
  20. Lytje pole

Lytje pole Bewuste gebruiker

- Oxy in het vliegtuig op weg naar vakantiebestemming.
    - Oxy tijdens kerstdiner schoonfamilie.

Reno010 vindt dit leuk.
  21. ZERO-

ZERO- Badass junkie Emeritus Mod

Hmm, ik heb een keer op de wc van de trein gesnoven toen ik van een festival kwam en nog daarna weer bij anderen ging chillen. Het is niet echt heel raar maar voor mij was het wel gek, want ik gebruik NOOIT alleen drugs en ik voelde me echt heel sneaky en onguur. :tearsofjoy:

Reno010 vindt dit leuk.
  22. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Heb een keertje een pilletje alleen genomen MDMA nou ik me nog nooit zo zielig en alleen gevoelt. Zal dat ook nooit meer doen. Heb echt een hoop liefde nodig met MDMA op.

Ghb neem ik wel alleen als ik ga slapen na een after en die dag erna. Dat vind ik dan wel chill..

שמש, Purpledream en Reno010 vinden dit leuk.
  23. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Niet perse een hele rare plek, maar vond de situatie toen erg grappig. In Thailand gingen we een keer de hele dag varen op de zee en de kapitein wist al dat wij wel van blowen hielden, dus had hij ze bong en wiet voor ons meegenomen. Op een gegeven moment wilde we wel blowen en zeiden dat tegen hem. Vervolgens kwamen we nog langs allemaal eilanden die zo goed als verlaten waren, maar uiteindelijk stopte we bij een eiland waarvan het strand vol lag met touristen. We zijn toen de bosjes ingelopen en na zo'n 5 meter gingen we zitten en blowen om daarna zo stoned als een garnaal weer de bosjes uit te komen en weer de boot op te stappen. Ik snap nog steeds niet waarom we niet gewoon bij een verlaten eiland gestopt zijn eigenlijk.

ZERO-, Reno010 en Fool vinden dit leuk.
  24. MelissaChanelNo1

Ohh dan is het wel chill ja :) haha

25. MelissaChanelNo1

Mdma lijkt me juist super chill alleen. Zo gek dansen als je maar wilt, niemand die raar naar je kijkt, je eigen nummers op zetten die jij leuk vind, doen in huis wat je zelf wilt.. chatten met mensen online die ook onder invloed zijn, en random mensen bellen, wandeling maken enzo. Ik wist het wel :wink:

Rebell vindt dit leuk.
  26. acht.zes

Ik weet er trouwens toch een.

Met de hele discotheek zo waus en strak als wat de gehele nacht in de cel op het politiebureau gezeten. Reden was dat er een meisje was overleden aan drugs en de discotheek in kwestie niks wou ondernemen, geen ambulance gebeld en het probleem afgeschoven op de groep mensen met wie zij daar was. Dus heeft de politie nadat die daar lucht van kregen een razzia in de discotheek gehouden en iedereen (zo'n 150 man schat ik) opgepakt. De desbetreffende discotheek (Medusa in Almere) is voor altijd gesloten gebleven, mede door eerdere incidenten.

Natozlato, MelissaChanelNo1 en Reno010 vinden dit leuk.
  27. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ik heb gewoon liefde nodig met MDMA!
    I'am a sucker for love. :wink:

28. MelissaChanelNo1

Heftig! Erg sneu voor het meisje. Belachelijk dat er geen ambulance werd gebeld. Heb net ff een stuk zitten lezen op internet over medusa wat jij zei en dat klopt.

Link: https://www.digibron.nl/search/deta...drugsdisco-in-almere-gaat-dicht-na-sterfgeval

29. Speed in de bioscoop:sweatsmile:

30. Natozlato

Natozlato Experimenterende gebruiker

Heb een keer speed genomen om de familiebbq mee op te fleuren. Omdat ik er altijd zo sociaal van word en zin heb om te converseren.
    Maar beviel niet zo goed. De drukke kinderen van mn nichtje werkten me meer dan normaal op de zenuwen. Mn nicht vroeg zelfs of ik moe was. En kreeg natuurlijk een opmerking van mn tante dat ik niet zoveel gegeten had XD
    Niet voor herhaling vatbaar.

Reno010 en ZERO- vinden dit leuk.
  31. KetaKech

KetaKech Experimenterende gebruiker

Ik heb in een vakantiehuisje met vrienden wat keta genakt toen we samen in bad lagen (met zwembroek hoor ahahah). We zijn uiteraard niet te hard gegaan aangezien een k hole in bad heel fout kan aflopen natuurlijk maar het was erg gezellig.

Ook een joint gerookt in de gymzaal op mn middelbare bij de laatste schooldag.

Truffels toen we een vriend in dokkum bezochten. Was vooral raar omdat het 20km van huis was ongepland. Contextueel heel raar, hier miss nog wel redelijk normaal.

Ben ook wel een lijp van X in de supermarkt geweest.

Wc van de subway speed snuiven.

Reno010 vindt dit leuk.
  32. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Toen ik voor de 2de keer Hawaiaanse Paddo's had genomen hadden we teveel genomen. Dat was eind jaren '90.
    Ik weet bijna niks meer van de avond.

Maar ik werd met mijn vriendin wakker op het bureau van de huurbaas! Met onze broek op de knieën. We hebben dus de deur van de huurbaas open getrapt (woonde op kamers en hij had een kantoor in het huis) en zijn gaan neuken op zijn bureau en in slaap gevallen.
    Meest bizarre was toen we wakker werden dat de deur naar de tuin open stond en hij het gras aan het maaien was. En ons dus heeft zien liggen.
    Heb daarna een brief gekregen dat ik moest vertrekken. Maar hij heeft nooit een woord gesproken over wat er was gebeurd.
    Maar ik kon mij ook niet herinderen wat we hadden gedaan.
    Werd gewoon op deze manier wakker.

Dat was de laatste keer dat ik paddo's heb gegeten. Want om zo de controle te verliezen en zo iets exstreem doen zonder dat je het weet....
    Daarom vind ik paddo's eng en wil nooit meer de controle verliezen op deze manier.

33. acht.zes

@Ik lul maar wat

Lool

Ik kan het me eigenlijk niet helemaal voorstellen, ik heb echt de uiterste grenzen opgezocht met psilocibine, en niet meer weten wat je doet is mij nog nooit overkomen, nog niet in de buurt daar van. Maar goed, toeristen in Amsterdam willen nog wel gekkere streken uithalen met soms zelf de dood tot gevolg, maar dan wel in combinatie met alcohol en of andere drugs.

Laatst bewerkt: 4 okt 2018
    Reno010 en PsychedelicMagic vinden dit leuk.
  34. PsychedelicMagic

Niet dat ik je niet geloof, maar ik vind dat echt helemaal niks voor paddo's :P Al moet ik zeggen dat ik altijd een milde variant neem..

acht.zes vindt dit leuk.
  35. acht.zes

@PsychedelicMagic
    Als het nou over een paar flessen whisky ging.... In dat geval heb ik zelf ook nog wel een paar anekdotes lol.

PsychedelicMagic vindt dit leuk.
  36. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

We namen Hawaiaanse 70 gulden per zak per persoon en dat was 1 zak zonder andere drugs.. Heb dat 2x gehad dat ik niks meer weet van de zelfde en iedereen om mij heen ook niet. Dus het zat hem echt in die paddo's

37. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Het is ook niet een verhaal waar ik trots op ben, maar dacht hier op dit forum kan ik het wel delen. Want vertel dit niet aan mensen om me heen.

38. acht.zes

@Ik lul maar wat
    Ieder mens reageert anders op drugs. Maar als ik een megadosis psylocibine op heb kan ik a. niet meer neuken en b. slapen ook niet en c. ik kan me alles herinneren.
    Dus vandaar.

Rebell en PsychedelicMagic vinden dit leuk.
  39. Used&abused

Used&abused Newbie

Met een groep eerst de hele nacht doorhalen met veel pillen, kris kras en overal en nergens belandden, om vervolgens om half 10 s ochtends bij de poort van de Efteling te staan. Helemaal naar de tyfus tussen gezinnen die fris en fruitig zijn, om vervolgens waus de hele dag in de Efteling te hangen

Reno010 en Anitaa vinden dit leuk.
  40. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Hard gaan op de MDMA met een maat op me kamer terwijl me vader beneden sliep.

Reno010 vindt dit leuk.
Laden...