Wat is er aan de hand ?

jan22

Newbie
Hey allemaal

ik doe sinds kort 2 keer in de week of 1 keer om de week coke, dan halen we 1,5 gram met zn 3e en jagen we er in 3 (0,5 0,5 0,5)keer doorheen in de stad(ff terug naar auto en dan bijpakken)
Ik drink er ook kratje met zn 3e bij. en in stad nog oneindig bier
Maar ik snap het niej

Ik vind het zo ongelofelijk wisselvallig,

Ik voel me of ineens gewoon nuchter, ik heb geen zin om te dansen ik heb geen zin o te praten met andere als met me vrienden. Ergens heen lopen heb ik al bijna geen zin in.

En dan 5 min ernaar dan ineens voel ik me helemaal blij en boeit het me niks , aleen nog steeds heb ik geen zin om te dansen wat ik met alleen alchol en met xtc wel had.

En dan weer 10 mjn later staan we weer even met zn 3e bij elkaar en dan heb ik weer zo iets van ik wil naar huis .

En zo gaat het soms continue. Ik heb veel minder zin in dingen laatste tijd met coke erbij. Terwijl in de tijd dat ik xtc wekelijks deed, altijd maximaal 3/4 pakte over heel de avond en ik zag er niet strak uit en alles 100 keer btr was.

Komt het dan omdat ik te weinig heb gesnoven of omdat ik teveel erbij drink. Ik snap het niej, ik voel me meestal heel lekker etc vooral als we met zn alle bij elkaar zitten indrinken met coke erbij. Maar dan in stad waar het eigelijk voor ons altijd echt om gaat, dan is laatste tijd ineens stukken minder. Misschien omdat je dan denkt aan het bijpakken ofzo:confused:

Herkent iemand de wisselvalligheid van gevoelens en weet iemand waa rhet aan kan liggen,. zou me echt helpen, heb geen zin om van de 4 uur 3 uur met tegenzin in de stad te zijn .

jan22

Newbie
Najah anders ben ik om 2 uur moe. En onze vriendschap is egt verbetert door de gesprekken die we hadden onder invloed van coke. Ik ben al een jaar niet meer zonder drugs uitgeweest. En ik ga meestal 2 keer in de week, als we nik shebben dan gaan we ook niet denk ik :P

jan22

Newbie
Normaal zou ik xtc pakken,maar daarvan is in onze omgeving echt alleen maar mccp shit te verkrijgen. Alleen maar troep, als er gewoon mdma pilllen waren had ik diezkr gedaan maarja ddie zijn er nu niet, en pure mdma weet ook niet hoe je aan moet komen of kan maken zonder ervaring of kennis

kiekert

Bewuste gebruiker
jan22 zei:
Najah anders ben ik om 2 uur moe. En onze vriendschap is egt verbetert door de gesprekken die we hadden onder invloed van coke. Ik ben al een jaar niet meer zonder drugs uitgeweest. En ik ga meestal 2 keer in de week, als we nik shebben dan gaan we ook niet denk ik :P
Lees je eigen bericht eens terug en vraag jezelf eens af of je normaal bezig bent, of dat dit normaal is...

Want dat is het namelijk niet.

anoniempje

Bewuste gebruiker
jan22 zei:
Hey allemaal

ik doe sinds kort 2 keer in de week of 1 keer om de week coke, dan halen we 1,5 gram met zn 3e en jagen we er in 3 (0,5 0,5 0,5)keer doorheen in de stad(ff terug naar auto en dan bijpakken)
Ik drink er ook kratje met zn 3e bij. en in stad nog oneindig bier
Maar ik snap het niej

Ik vind het zo ongelofelijk wisselvallig,

Ik voel me of ineens gewoon nuchter, ik heb geen zin om te dansen ik heb geen zin o te praten met andere als met me vrienden. Ergens heen lopen heb ik al bijna geen zin in.

En dan 5 min ernaar dan ineens voel ik me helemaal blij en boeit het me niks , aleen nog steeds heb ik geen zin om te dansen wat ik met alleen alchol en met xtc wel had.

En dan weer 10 mjn later staan we weer even met zn 3e bij elkaar en dan heb ik weer zo iets van ik wil naar huis .

En zo gaat het soms continue. Ik heb veel minder zin in dingen laatste tijd met coke erbij. Terwijl in de tijd dat ik xtc wekelijks deed, altijd maximaal 3/4 pakte over heel de avond en ik zag er niet strak uit en alles 100 keer btr was.

Komt het dan omdat ik te weinig heb gesnoven of omdat ik teveel erbij drink. Ik snap het niej, ik voel me meestal heel lekker etc vooral als we met zn alle bij elkaar zitten indrinken met coke erbij. Maar dan in stad waar het eigelijk voor ons altijd echt om gaat, dan is laatste tijd ineens stukken minder. Misschien omdat je dan denkt aan het bijpakken ofzo:confused:

Herkent iemand de wisselvalligheid van gevoelens en weet iemand waa rhet aan kan liggen,. zou me echt helpen, heb geen zin om van de 4 uur 3 uur met tegenzin in de stad te zijn .

Makkelijk kerel, stoppen met coke ik heb dit ook (had) bij uitgaan, ik vindt het geen partydrug meer voor thuis. neem een xtc pil als je toch iets wil gebruiken of een beetje pep,
door coke krijg je stemmingswisselingen, voornamelijk omdat gauw uitgewerkt is en dan je in een down/dipje komt.

SperSIZEboon

Badass junkie
jan22 zei:
leuk man coke, lekker allemaal over jezelf lullen

jan22

Newbie
Makkelijk kerel, stoppen met coke ik heb dit ook (had) bij uitgaan, ik vindt het geen partydrug meer voor thuis. neem een xtc pil als je toch iets wil gebruiken of een beetje pep,
door coke krijg je stemmingswisselingen, voornamelijk omdat gauw uitgewerkt is en dan je in een down/dipje komt.[/quote]

Jah jij snapt het , maarja sinds ik coke doe kom ik overal binnen , ben ik vrienden met veel uismijters etc,en vind iedereen mij wel chill, heb egt noooit meer ruzie, met xtc altijd wel een keer, Ik vind op dit moment er echt veel dingen goed aan, wat mij lastigvalt is idd die stemmingswisselingen, ik had het vanavond ect naar mijn zin, ik zou langs een paar mensne nog gaan om beetje te praten etc,en ik wou dat ook echt doen, maar echt ineens had ik nergens meer zin in en wou ik igg even weg uit de stad,en dat heb ik ook gedaan, daarna bij de auto weer met para mensen lopen lullen etc, allemaall relaxt, maarja het is zo raar als je het ene moment met iedreen loopt aftespreken, en 15 min daarna is het enige wat je wilt is weg uit de disco :confused: :confused:

anoniempje

Bewuste gebruiker
jan22 zei:
door coke krijg je stemmingswisselingen, voornamelijk omdat gauw uitgewerkt is en dan je in een down/dipje komt.

Jah jij snapt het , maarja sinds ik coke doe kom ik overal binnen , ben ik vrienden met veel uismijters etc,en vind iedereen mij wel chill, heb egt noooit meer ruzie, met xtc altijd wel een keer, Ik vind op dit moment er echt veel dingen goed aan, wat mij lastigvalt is idd die stemmingswisselingen, ik had het vanavond ect naar mijn zin, ik zou langs een paar mensne nog gaan om beetje te praten etc,en ik wou dat ook echt doen, maar echt ineens had ik nergens meer zin in en wou ik igg even weg uit de stad,en dat heb ik ook gedaan, daarna bij de auto weer met para mensen lopen lullen etc, allemaall relaxt, maarja het is zo raar als je het ene moment met iedreen loopt aftespreken, en 15 min daarna is het enige wat je wilt is weg uit de disco :confused: :confused:[/quote]

Luister dan: ze vinden jou niet chill maar de drugs praat niet jou, het is maar met wie je vrienden wil zijn en wat je belangrijk vindt, ik vindt belachelijk dat je inhoudt met deze fuck up drugs om aardig en leuk gevonden te willen worden, dan is er iets serieus mis :confused:
Wat ik wel zorgwerkend vindt , want waar eindigt dit?
kap ermee als het nog kan, en zoek ja niet zo goed advies natuurlijk een ander vervangmiddel als zonodig moet.
ghb zelf geen ervaring mee , maar moet tijdens uitgaan ook leuk zijn zeggen ze
ketamine weet ik veel of pep heel leuk tijdens uitgaan ga je ook lekker van kwekken!

pandalicious

Experimenterende gebruiker
je MOET uitgaan nie leuk vinden en je MOET geen drugs pakken, doe het dan gewoon niet.
stel het volgende verhaal voor: "ik vond gaan voetballen vroeger altijd leuk, maar nu niet meer, wat kan ik doen?"
doe iets anders dan voetballen.

of "ik krijg stemmingswisselingen tijdens het uitgaan als ik coke pak"
misschien geen pakken en als uitgaan dan nog niet leuk is, doe iets anders, niemand zal je het kwalijk nemen hoor.

enkel uitgaan op coke, betere gesprekken door coke, juist ja... lijkt me dat het uitgaan op zich je toch niet zo interesseert

anoniempje

Bewuste gebruiker
jan22 zei:
Normaal zou ik xtc pakken,maar daarvan is in onze omgeving echt alleen maar mccp shit te verkrijgen. Alleen maar troep, als er gewoon mdma pilllen waren had ik diezkr gedaan maarja ddie zijn er nu niet, en pure mdma weet ook niet hoe je aan moet komen of kan maken zonder ervaring of kennis[/quotez

ga maar eens naar een houseparty, genoeg te vinden om contcten optedoen,

en anders ritalin, concerta of dexamfetamine pillen kopen

berten

Belezen gebruiker
Kheb dat soms ook op coke dat alles naar mijn zin moet gaan vb bij iemand thuis dat het allemaal leuk is tot er andere muziek wordt gespeeld, andere mensen bijkomen die je stemming doet veranderen, etc...

Rook een joint in de plaats dat neemt je trek naar coke vrij goed weg vind ik !

Judas

Wijs gebruiker
jan22 zei:

Je doet de verkeerde dingen in een foute omgeving :grin:
Als je samen met een lekker chicky in de slaapkamer je neus poedert ben je misschien wel uren in de hemel :P

Maar met 2x in de week doorgaan eindigt je story anayway in hell :rolleyes:

jimi

Belezen gebruiker
SperSIZEboon zei:
jan22 zei:
leuk man coke, lekker allemaal over jezelf lullen

Hahahhaa

Giorgi

Newbie
Waarom sneu?
Ik ken het gevoel. Ik heb zelf dat ik van de ene sos heel schuw wordt in de stad, en de andere keer heel sociaal. Volgens mij ligt het aan de kwaliteit.
Wat ook helpt is een halve fles beerenburg ervoor zuipen:wink:, maar een betere oplossing is niet te gebruiken in de stad en als je wel wilt gebruiken lekker ego trippen bij iemand thuis.

Bovenaan