Wat is geschikt?

Ziekeling

Newbie
Hallo,
ik heb al een stuk of 5/6 keer paddo's gehad en ben 1x bad gegaan omdat ik teveel op had.
een tijdje terug ging ik met mijn vriend en een vriendin paddo's eten, gedroogde hawaiaanse.
We waren die dag ervoor op stap geweest en hebben speed gebruikt.
Ik was t na een uur al zat en voelde me raar,had nog niet zoveel op.Het qwas de eerste keer voor mn vriend,die zich ook niet lekker voelde..We zijn maar op bed gegaan,niet bad gegaan maar wel kutgevoel terwijl ik normaal gesproken vet lekker kan trippen op paddo's.
Komt t door de drugs de dag ervoor?Of kan ik niet meer tegen paddo's aangezien ik de keer ervoor bad was gegaan.
Van paddo's voel ik me wel vaker raar,niet bang voor de trip maar bang om te blijven oid,dat heb ik nog niet zo lang..

En hoe is dat met lsd?of een cactus?Voel je je dan niet zo raar en apart gewoon bijna ziekelijk..dat had ik dus de laatste keer met paddo's alsof ik vet schizofreen werd.

En kan iemand mij vertellen wat de werking van filosopher stone paddo's zijn?

thx

J0rrit

Badass junkie
je raakt gewoon flink door de war bij paddos, bij mexicaanse valt dat mee, bij hawaiaanse is dat bijvoorbeeld heel sterk. Je verliest beetje controole over je zelf.

Als je een afdraaier had van de speed kun je beter geen paddos eten, ze versterken je gevoelens.

Goanaut

Bewuste gebruiker
LSD is minder mind-fucking dus is in principe dan beter. Waarschijnlijk had de speed er wel wat mee te maken inderdaad, ik zou ook niet willen trippen op het moment dat m'n speed net niet meer werkt.

Philosopher's stones geven precies wat de naam zegt.. een filosofische trip die erg in jezelf is.

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Speed en Paddestoelen zijn sowieso een behoorlijke slechte combinatie en kan onprettige gevolgen hebben. Informeer bij je smart shop goed als je dit soort dingen combineert. Speed beïnvloed je lever en nieren die weer worden gebruikt om de werkzame stoffen van paddestoelen afbreken. Bezint eer gij begint!

Bovenaan