Wat is het toch met ceukmeuk

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

John Trap

Bewuste gebruiker
Wat is het toch met cocaïne?

Je denkt eraan, ziet in je hoofd een mooi blokje liggen, denkt aan de lekkere geur. Maar je denkt er dan ook aan (na heel veel ervaringen en levenslessen), hoeveel hekel je eigenlijk aan het effect ervan hebt. Dat het je niets (meer) biedt en voornamelijk negatieve geestelijke en lichamelijke effecten teweeg brengt.

Maar dan toch, op een dag van vrijheid en een open geest, denk je weer aan dat mooie blokje en die fantastische geur. Je zwicht en haalt een grammetje. Vol enthousiasme neem je de eerste lijn. Daar voel je wat van, maar het kan nog wel wat steviger. Nog een beetje punten, lijntje en dan.. poef! Kutgevoel, opgefokt, neerslachtig. En dat na circa 150 mg.

Gelijk geen zin meer, benzo erin, je besluit dat het toch echt niks voor jou is en besluit tevens dat je het spul niet meer gaat halen.

Tot het moment, maanden later, dat er weer een specifieke dag, met een specifiek vrijheid en open geest een fantasie over blokjes en geurtjes voorbij komt..

Een cirkel is altijd rond.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Tot het moment, maanden later, dat er weer een specifieke dag, met een specifiek vrijheid en open geest een fantasie over blokjes en geurtjes voorbij komt..

Zo wordt een verslaving ook wel omschreven ja, die cirkel varieert in tijd, zolang het om de paar maanden is, is het een mooie cirkel. Ik denk dat je heel voorzichtig moet zijn of zulke gedachtes wel van een open/vrije geest vandaan komen.

inner_search

Badass junkie
Wat is het toch met cocaïne?

Je denkt eraan, ziet in je hoofd een mooi blokje liggen, denkt aan de lekkere geur. Maar je denkt er dan ook aan (na heel veel ervaringen en levenslessen), hoeveel hekel je eigenlijk aan het effect ervan hebt. Dat het je niets (meer) biedt en voornamelijk negatieve geestelijke en lichamelijke effecten teweeg brengt.

Maar dan toch, op een dag van vrijheid en een open geest, denk je weer aan dat mooie blokje en die fantastische geur. Je zwicht en haalt een grammetje. Vol enthousiasme neem je de eerste lijn. Daar voel je wat van, maar het kan nog wel wat steviger. Nog een beetje punten, lijntje en dan.. poef! Kutgevoel, opgefokt, neerslachtig. En dat na circa 150 mg.

Gelijk geen zin meer, benzo erin, je besluit dat het toch echt niks voor jou is en besluit tevens dat je het spul niet meer gaat halen.

Dat heb ik ook met coke.
Ik kan het niet zo mooi verwoorden als jij natuurlijk.
Maar het geeft me echt een rotgevoel 30 min na inname.
Hoe meer ik bijneem hoe slechter ik me ga voelen , en beslis het niet meer te doen.
Maanden gaan voorbij en opeens zit er terug een lijn coke je neus in.

Die knoop heb ik dus 4 jaar geleden doorgehakt en nooit meer coke gehad sinds dan (op een 1tal base puffjes van de vriend na).
Dan aan speed verslaafd geweest , lang clean geweest.
En dan terug een half jaar hervallen sinds kort.
Ik heb nu die klik met speed ook kunnen maken , en ben nu 1 maand en 22 dagen cravingloos van de speed door het leven aan het gaan 😊.
Ik denk er niet spontaan meer aan , heb geen probleem meer als een vriend naast me speed gebruikt.
Het zegt me helemaal nix meer.
Boek gesloten
Deur gesloten , en ben de sleutel verloren..

Ganggang💯

Badass junkie
Vroeger deed ik veel coke. Bijna wekelijks. Nu al meer dan anderhalf jaar niet aangeraakt. 1 van de weinige uppers waar ik geen cravings naar heb.

sosaa

Belezen gebruiker
Leuk onderwerp, ik gebruik zelf ook bijna wekelijks coke. Laatst had ik een huisfeestje tot diep in de nacht 2 van me vrienden gebruikten samen met mij het hele feest door grammen coke en 1 vriend dronk alleen. Ik had op het einde van de avond het idee dat hij het nog veel gezelliger had gehad dan wij of in ieder geval net zo gezellig. Waarom snuiven wij dan? Desalniettemin zal ik de volgende gelegenheid weer gebruiken omdat ik er toch weer zin in krijg, vreemd spul die witte poeder.

Ganggang💯

Badass junkie
Thuis met alcohol :)
Hmm ja. Het is in mijn ogen wel echt een socializing drug. Kan me het niet voorstellen dat ik het thuis alleen zou doen. En de eerste paar keer vond ik coke ook niet zo leuk, totdat ik het effect begon te waarderen.

Maar misschien moet je juist blij zijn dat je het niet leuk vindt.

John Trap

Bewuste gebruiker
Hmm ja. Het is in mijn ogen wel echt een socializing drug. Kan me het niet voorstellen dat ik het thuis alleen zou doen. En de eerste paar keer vond ik coke ook niet zo leuk, totdat ik het effect begon te waarderen.

Maar misschien moet je juist blij zijn dat je het niet leuk vindt.
Dat is een ding dat zeker is.

Zojuist even zitten rekenen: in totaal toch wel een kleine euro 10.000 aan verspild..

Rivalrie

Badass junkie
Stelletje big spenders. Ik heb in totaal (alle drugs) niet eens 500 euro uitgegeven 🤣

(Edit: exclusief wiet en drank)

CuriousExplorer

Wijs gebruiker
Met de vriendengroep vorig jaar op 12maanden (+-12 mensen ) toch een kleine 25,000eu uitgegeven aan 4MMC...

Nee, er staat geen schrijffout in

CuriousExplorer

Wijs gebruiker
Beetje nutteloze reactie, gezien je niet weet wat wij betalen voor ECHTE 4mmc bij onze dealers.
Maar kom, 25K / 12 maakt 2K/pp...
Gedeeld.door 12 maakt 166eu/pp/pm...Reen zelf uit hoeveel gram da zou geweest zijn, kan je wel al vertellen, minder gram per maand dan dagen in een week....

Sowieso teveel, maar beetje uitleg wou ik je geven 😉

Ganggang💯

Badass junkie
Beetje nutteloze reactie, gezien je niet weet wat wij betalen voor ECHTE 4mmc bij onze dealers.
Maar kom, 25K / 12 maakt 2K/pp...
Gedeeld.door 12 maakt 166eu/pp/pm...Reen zelf uit hoeveel gram da zou geweest zijn, kan je wel al vertellen, minder gram per maand dan dagen in een week....

Sowieso teveel, maar beetje uitleg wou ik je geven 😉
Je kon het niet laten testen toch? Dan weet je sowieso niet of het 4-mmc was.

Daarnaast als je elke maand 2-3 gram zou gebruiken zou ik nog steeds zeggen: rip jullie hersens.

CuriousExplorer

Wijs gebruiker
Het gaat erom, dat 25K veel geld lijkt, maar het uitgerekend echt geen 25gr per maand per persoon was. Of het dan 3 of 4 mmc was, heeft niks met de prijs te maken.

Uw 2e stuk, agree, heb ik ook al meermaals zelf erkend/uitgelegd. Sowieso is drugs slecht, meerdere grammen slechter.

Ganggang💯

Badass junkie
Het gaat erom, dat 25K veel geld lijkt, maar het uitgerekend echt geen 25gr per maand per persoon was. Of het dan 3 of 4 mmc was, heeft niks met de prijs te maken.

Uw 2e stuk, agree, heb ik ook al meermaals zelf erkend/uitgelegd. Sowieso is drugs slecht, meerdere grammen slechter.
Als je in 1 keer 25k had uitgegeven had je veel meer gehad. Nu heb je slechts de dealer gespekt. Misschien maar goed ook.

Maar de prijs van 3 en 4 mmc verschilt wel aardig, vooral online.

CuriousExplorer

Wijs gebruiker
Welke gek geeft 25K in 1 keer uit aan iets dat hij/zij niet kent?🤣...

Het is uit de hand gelopen, de moment zelf leef je in een roes...achterna besef je dat 50g halen om 3 dagen voort te kunnen met 12 pers een no go is...😅

WAZA

Experimenterende gebruiker
haha ik ben blij dat je na 11 uur savonds niet meer kan pinnen! na 11e komt hier de trek pas opzetten. je snuift zo 20k weg in een jaar of 8

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan